Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 11381 til 11400 af 63055
-
HCL - Hvad sker der når jeg tilsætter H2O til min gas?
ForumindlægJa, jeg vil gerne vide hvad der helt bestemt sker når jeg tilsætter vand i min HCL gas. jeg skulle også finde ud af hvordan man laver en HCL gas, og det er jo også sådan rimelig nemt. men så blev jeg rigtigt meget i tvivl da jeg skulle til at tilsætte vand? indtil videre har mit udgangspunkt væ... -
Forskellig mat opgaver !!!
ForumindlægNogen der kan hjælpe med et pr matematik opgaver, jeg vedhæfter lige billederne, så I kan se dem. På forhånd tak. -
Engelsk,Matematik,Dansk
ForumindlægHej det er fordi jeg lige ville spørge jer om i kendte nogen sider hvor man kunne lære,snakke,og lytte til engelsk . Og så ville jeg lige høre om i kendte nogen sider så man kunne blive god til dansk og matematik. Det er fordi så jeg kan blive bedre og få gode karakter. Hilsen G.f -
N. Zahles Gymnasium
ForumindlægHvad skal ens karaktergennemsnit være, hvis man gerne vil ind på N. Zahles gymnasium :-) ?? Og kigger de på eksame karakterene eller den sidste karakterblad ? -
Hjælp
ForumindlægI en lignings som denne: x^2-5x+3=9 Jeg ved at x er a, b er -5, men hvad er c? Er det 3 eller 9? -
Annoteret litt. liste?
ForumindlægHvad er det nu lige en annoteret litteratur liste er? Og en diskuterende note hvad er det?Skal bruges i his-opgave -
Platon/Kriton
ForumindlægHej, jeg søger noter til krion|| sokrates fortællingen fra platon?på forhånd tak -
Eksamen i Religion
ForumindlægJeg skal til eksamen i religion, og jeg har ikke rigtig nogen noter til faget.. Hvis du har nogle gode religions noter, må du meget gerne sende dem på min mail. Kristian99[email protected] -
Blækregning
ForumindlægHej, Jeg har fået en blækregning til rigtig at 9;9;hygge9;9; mig med her i vinterferien. Blækregningen består i at jeg skal løse 21 opgaver som tager udgangspunkt i forskellige metoder. Men, jeg har et rimeligt stort handicap i matematik, dvs. Jeg er bare ringe til det. Det er 8 klass... -
Naturligt loft for forståelse?
ForumindlægI min klasse er der en elev, som næsten ikke bruger noget tid på lektier og kan forstå næsten alt i matematik efter vi har gennemgået det. Der er også en anden elev, som læser rigtig meget på lektien og går meget op i det, men som alligevel har svært ved matematikken nogen gange. Er der et natur... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægEr alle disse oversættelser korrekte?: 1. Om fredagen holdt de fri og gik i biografen. They took a day off Friday and went to the cinema. 2. Alle danskerne var vildt begejstrede for den nye roman. All the Danes were very excited about the new novel. 3. Der er ikke blevet skabt mange nye job ... -
SRP regel
ForumindlægHej er der nogen der ved om man må bruge gennemgået stof, altså stof man har gennemgået i klassen i srp opgaven. regler siger: • Opgaveformuleringen må ikke bygge direkte på stof, der er gennemgået i undervisningen, men må gerne ligge i forlængelse heraf er der nogen der kan give en ... -
Hjælp til uddannelsesvalg
ForumindlægHej alle sammen!!!! Jeg har brug for jeres mening til min uddannelsesvalg. Jeg går i 10. klasse nu, og til næste år vil jeg meget gerne på gymnasiet. Da jeg er bagud med 2 år, så har jeg overvejet at tage hf, fordi det er kort, men min vejleder og mange andre siger, at det bliver svært og meget h... -
Kan IKT faget på HTX hæves fra "C-Niveau" Til- "A-Niveau"?
ForumindlægHej alle SP9;er. Håber i kan besvare mit spørgsmål vedrørende Hævning af fag.- Spørgsmålet er ved overskriften!- Tak på forhånd -
Saltkrystaller
ForumindlægJeg er en kvinde på 64 år, der studser over gamle talemåder som: "At tage det med et gran salt." Jeg er derfor interesseret i, at vide om, saltkrystaller kan opdeles i og´består af GRAN. Jeg kender til at GRAN kan være en gammel vægtenhed, men kan det også i relation til saltkrystaller,... -
skr. karakter (eksamen)
ForumindlægHej alle Vi har i vores klasse fået frigivet vores karakter i dag og det er virkelig gået dårligt i matematik A niveau skriftligt. Hvordan er det gået med jer? Kan huske der var mange der synes den var nem... -
Al otro lado, moros en la costa
ForumindlægSå er spansk eksamen meget tæt på, i mine noter kan jeg se at jeg mangler noget om disse 2 emner. Det kunne være supert hvis nogen havde nogle noter, stikord, resume eller andet af filmen Al otro lado. Da jeg ikke selv kan huske meget andet end at der er tre historier om tre forskellige børn. M... -
Prinsessen og moderen analyse HELP!!
ForumindlægHeeej I BLIVER NØD TIL AT HJÆLPE MIG!! Har en skal skrive en skriftligt analyse Jer som har læst den kan nok hjælpe mig bedst! for har ikke læst bogen og kan ikke når at læse den til imorgen skriv de tanker i gør jer når i hør titlen skriv 3 ting hvad tænker du om illusrationen (munde... -
Fældningsreaktioner
ForumindlægHej allesammen!! Jeg er igang med en kemi rapport om fældningsreaktoner, som vi også har lavet et forsøg til i klassen. Og er virkelig stået af!! Vi skulle blandet nogle forskellige ion opløsninger med hinanden osv. hvor vi fulgte et skema, og notere hvilke stoffer der dannede bundfald. Er ... -
Læge
ForumindlægKan man arbejde som læge hvis man har studieretningen samfund på gym. ?
