Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 11381 til 11400 af 14598
-
5 små spørgsmål til sætninger
ForumindlægHej.. Er virkelig i tvivl med disse her ting.. Mit spørgsmål er sat i "...". 1) Novellen handler om en mand der er ligeglad med livet Mit bud: The novel is about a man who is indifferent "towards" life 2) Probably, none of them "has" got the courage to break free o... -
Grammatiske fejl?
ForumindlægEr der nogle i dette lille stykke? "Imagine a human being with rabbit ears or with an udder instead of ordinary breasts, wouldn’t that be strange!? I personally think it sounds strange. I don’t think that if such a human is ever going to be born, it would never be able to live an ordinary l... -
Essay
ForumindlægHej jeg skal skrive et essay og jeg er helt blank jeg kender min handling men ikke min start så derfor har jeg problemer så hvis i ville komme med forslag til en start. Handlingen er om mig og mine to venner skal rappe Til et stort event som hedder LEGO League, men inden da tog ... -
Skifte fra statskundskab til psykologi
ForumindlægJeg er en ung pige som læser statskundskab på 2 semester. Jeg er stødt ind i mit livs dilemma og jeg synes det er så svært. Jeg har altid interesseret mig for samfundet og derfor tænkte jeg, at statskundskab var lige mig. Af og til kommer jeg i tvivl om hvorvidt statskundskab er mig. Vi har rigti... -
10 sætninger
Forumindlæger mine sætninger rigtige? 1. What happend was strictly a private matter 2. When she leaved she didn't thought twice 3. She looked awfully good in her new dress 4. John was offendet. It was not his fault 5. He has to be fully equiped to do the job 6. For six months ago my life changed c... -
Vektoropgave med hjælpemidler
ForumindlægHey, Jeg var lige så godt igang med at regne på opgave 4 i nedstående eksamenssæt, da jeg gik i stå med det sidste spørgsmål i opgave 4: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-1_MED.pdf Jeg har indtil videre skrevet den ligning man beregner vinklen mellem to vektor med ... -
Hjælp til spansk oversættelse asap!
ForumindlægHej! Jeg har denne tekst for: vi har mange fordomme, når vi snakker om andre lande. for eksempel er tyskerne arbejdsomme og punktlige, englænderne reserverede, svenskerne stive, russerne fordrukne italienerne upålidelige, spanierne livlige, afrikanerne sorgløse, mexikanerne dovne,... -
sætninger fra Dansk til Spansk - please hjælp!
ForumindlægHej. Jeg har oversat nogle sætninger fra dansk til spansk, og jeg vil meget gerne hvis i lige vil kigge på mine oversætninger. 1. Jeg vil købe 100 ferrari, bare fordi jeg kan - voy a comprar ciento ferrari coches, simplemente porque puedo 2. Jeg vil ikke spille fodbold mere - no v... -
AT 2013 - valg af fag indenfor "Det frie valg"
ForumindlægHej Studieportal, Nu er AT-emnet 2013 blevet offentliggjort: Kampen for det gode liv. Jeg har tænkt utrolig meget på hvad jeg skal vælge, og er kommet frem til at jeg ønsker at bevæge mig indenfor noget omkring "Det frie valg". Det lægger jo umiddelbart op til en del fag. Jeg tæn... -
er det her skrevet rigtigt?
Forumindlægthe moon 1: the moon, is a short story because the story is realistic. A short story is shorter than a novel, I know Fiction is under 10,000 words. 2: Mrs. nadine kinevam, because it is her whole the text centers on. 3: it's 3'rd person, because 3’rd person told of everything that... -
At være anderledes...
ForumindlægMan er som man er, og det skal man have lov til, eller skal man? og er det i det hele taget muligt i dagens danmark, at kunne få lov til at være anderledes ? vi er alle forskellige, det gælder både omkrig, - nationalitet - race - familieforhold -tro -mål og drømme her i livet - ha... -
Hjælp til de sidste notater - biologi
ForumindlægER der nogle der vil hjælpe me ig med resten af notaterne til min notatsamling på biologi c inden jeg skal op torsdag? Enæring Hvad bruges de enkelte næringsstoffer til i vores kost? Økologi Hvorfor siger man at "livet er kulstof baseret"? Åndedræt Hvilket respiratorisk pigmen... -
Hjælp til oversættelse;)
ForumindlægJeg forstår godt hvis folk ikke gider oversætte denne tekst, men hvis der er en eller ander engelsk elsker der sidder og keder sig må i da meget gerne hjælpe teksten skal være oversat til den 12.06.08! :) "Virksomheden kalder sig rygraden i det danske it- og kommunikationssamfund, og målsæt... -
Muligheder for drømmestudiet!
ForumindlægHej Jeg har altid drømt om at læse en special uddannelse efter 3.G. Jeg regner dog desværre ikke med, at have et gennemsnit der er højt nok. Uddannelse kan læses på alle fire universiteter i Danmark, dog er adgangskravene alle høje. Jeg ville spørge vedr. ansøgning til kvote 2. Hvad vægter ud... -
Filosofisk metode
ForumindlægJeg skal til at skrive AT X-2013 med emnet "Kampen for det gode liv". Jeg har i denne forbindelse valgt fagene filosofi og dansk samt emnet "Det Kommunistiske Manifest". Mine tanker var en sproglig analyse og argumentationsanalyse i faget dansk. Med hensyn til filosofi er de... -
Biologi og dansk - barnløshed
ForumindlægHallo alle sammen. Som så mange andre 3.g'ere sidder jeg og skal til at vælge fagkombination og emne til min AT eksamen. Jeg har tænkt lidt på barnløshed og tænkte, at jeg kunne forklare, hvad der skyldes, at flere og flere ikke er i stand til at få børn, og hvordan det påvirker deres liv... -
Hvad skal jeg være?!
ForumindlægJeg sidder her og er virkelig i knibe (det synes jeg ihvertfald selv) Jeg har lige afslutter mit 2. år på gymnasiet. Indtil nu har jeg altid ville læse på jura-uddannelsen. Men vil på den anden side heller ikke bruge hele mit liv på jura, og ikke have noget privatliv ved siden af. Det må bare ik... -
Hvilken karakter vil I give for denne essay? Kan i se om der er nogle fejl i den?
ForumindlægSelfie generationen- Socialt pres Fra et selfie af Helle Schmidt Thorning med Barack Obama i Sydafrika til et selfie fra biografturen, selfies er blevet en stor del af vores nye generation. Alle kender det, når man sender et skør selfie til sin bedste ven over Snapchat eller lægger et se... -
Rettelse af engelsk DISPOSITION!
ForumindlægVære rare at hjælpe mig med de fejl jeg har har: English disposition Topic: Minorities My topic: Aboriginal 1. Why did I choose this topic? - Personal interest - Read interesting pages 2. Aboriginals - What means the word aboriginal? - Who’s the aboriginal? - Where do they live? 3. Cult... -
Har lavet en mulig problemstilling, gennemlæs gerne?
ForumindlægJeg vil gerne undersøge hvordan det Athenske demokrati har fungeret indtil det blev opløst. Desuden vil jeg finde ud af hvilke ligheder der er mellem det danske og det gamle athenske demokrati. Jeg vil redegøre for hvilken indflydelse den franske revolution gjorde på Danmark mht. grundloven, og f...
