Søgning på: tysk notater. Resultater: 11921 til 11940 af 18469
-
Burde jeg skifte gymnasie?
ForumindlægHej, Jeg står i den underlige situation, at jeg for høje karakterer i de fag der ikke er mine hovedfag i min linje, mens jeg for halvdårlige-moderate i mine hovedfag. Jeg går på Kemi-Biologi linjen på en HTX, og jeg er næsten færdig med første år. Indtil viderer har jeg kun fået 10-12 i engelsk,... -
Rette
ForumindlægHejsa, jeg har en lille bid tekst her, som jeg har prøvet at oversætte til tysk, nogen der lige vil rette den, det ville være dejligt. :) Fiskene svømmede i vandet og så en anden fisk bide på en krog. Den påstod, at den var på vej ind i katapultrummet og snart ville være i (verdens)rummet. I virk... -
Rettelse af kort tekst
ForumindlægDansk: Mange unge mennesker elsker fast food. Hvorfor? De siger fast food smager godt og koster ikke meget. Interessen for fast food har udviklet sig hurtigt. Før i tiden kendte man ikke dette begreb. Man købte måske en pølse på gaden. I dag kalder man pølser " Hot dogs" og maden er ble... -
Kort sætning - hjælp!
ForumindlægOk, så jeg sidder her med min tysk og skal oversætte: I begyndelsen af eventyret hører vi, at rødhætte skal besøge sin bedstemor ude i skoven. Har analyseret sætningen og det hele, men jeg er går helt kold. Kan slet ikke konstruere den, ved ikke om der skal hedde an/am Anfang osv. Har virke... -
Fagenes fakultet
ForumindlægHej Jeg kan se at der er en del problemer omkring placering af de forskellige fags fakulteter til AT. Her er en kort gennemgang. Skriv endelig for svar eller uddybninger. Billedkunst:</o:p> - Humaniora</o:p> Biologi:</o:p> - Naturvidenskab</o:p>... -
Engelsk eksamen 2g
ForumindlægHjælp til engelsk notater...jeg skal op i engelsk tirs.d 7/6. Jeg har problemer med noget af mit pensum,så hvis nogen har nogle notater eller andet vil jeg meget gerne høre fra jer.Herunder er mit pensum:-Liam O'Flaherty:the sniper-Sylvia Haymon:Mr Kleinman's cat-Stephen King:The man who ... -
Forberedelse til religion..HVORDAN??
ForumindlægJeg skal til min sidste eksamen på mandag i religion. Faget er ikke min stærkeste side og jeg har i årskarakter fået 4. Min lærer har udleveret et papir hvorpå der står, hvad vi skal kunne + begreber indenfor hver religion.. Derfor har jeg taget notater til hvert begreb.. Jeg har gennemgået pensu... -
almen sprogforståelse
Forumindlæghej\n\njeg skal til eksamen på torsdag på min nye skole i almen sprogforståelse og jeg har skal samtidig op i latin( jeg har ikke kendskab til de to ting da jeg kommer fra en skole hvor vi stadig i november md. var i gang med at lære navne så jeg har rent ud sagt ikke lært noget på den skole jeg ... -
National konkurrenceevne
ForumindlægHej alle jeg vil hører, om nogle af jer vil hjælpe mig med denne opgave, jeg er lidt ideforladt i forhold til hvad den bør indeholde. "Du er økonomisk-politisk rådgiver for SF's formand Villy Søvndal. Skriv et notat, der forbereder Villy Søvndal til en politisk debat om "Danmarks ko... -
Økonomisk-politisk rådgiver for SF’s formand Villy Søvndal
ForumindlægHej Studieportal :) jeg er ved at skrive en samfundsfag raport om Økonomi og jeg kan simpelthen ikke komme igennem punkt 3 i opgaven. håber i vil/ kan komme med nogle forslag til løsning af opgaven. Mvh. Marie 3. Du er økonomisk-politisk rådgiver for SF’s formand Villy Søvndal. Skriv et no... -
Kulhydrater - smagstest
ForumindlægJeg er i fuld gang med at forberede min biologi eksamen og jeg mangler notater til et forsøg om kulhydrater. vi skulle smage på mono, di og poly sakkarider og indskrive i et skema om det var surt/sødt, udseende, stof (hvad det var vi smagte på som vi fik at vide bagefter), og om det var mono, di ... -
Tage 9.klasses afgangseksamen i 8 klasse.
ForumindlægJeg er en pige på 15 år,som går i 7.klasse.Jeg har diagnosen Aspergers syndrom.Jeg har gået på 4 skoler,men nu går jeg i specialskole.Jeg startede også i specialskole, mine forældre sagde til skolen at de gerne ville have at jeg skulle starte i 0.klasse,men skolen sagde at jeg skulle starte i 1.k... -
Hjælp til rettelse
ForumindlægHej. Jeg har lavet en oversættelse fra dansk til tysk, ville lige vare spørge om nogle vil rette den for mig. Se vedhæftet fil. Tak på forhånd, -
Oversættelse
ForumindlægHvordan ville I oversætte „Det stigende behov for at kunne navigere“ til tysk?Er det her helt ude i hampen?:Das ansteigende Bedürfnis um navigieren zu können -
Hjælp til en enkelt glose
ForumindlægHvordan oversætter man ordet "livsstil" på tysk og hvad køn er det?? - jeg kan ikke finde den i ordbogen!!.. Håber der er nogen der ved det... På forhånd tak! -
hjælp..............!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHey......Sidder og oversætter tysk... Er der nogle der ved hvad denne lille sætning betyder: Da trug sich zu...??? -
Citater?
ForumindlægHvor mange citater skal der ca. være i en opgave med 2 hovedfag som tysk og historie? Det er jo sprog fag så der skal være en del plus historie. Er det mellem 20-30? -
Ich habe einen Traum
ForumindlægHej.. Ville bare lige høre om der virkelig ikke nogen, der ligger inde med løsningsforslag til dette tyske stileoplæg - ville meget gerne have lidt inspiration!!? På forhånd tak - håber jeg! Sara -
Jøderne i 2.WW
ForumindlægHar i skrevet noget om jøderne og holocaust??? Måske også noget om jøder i dag? Og jødernes forhold til tyskere i dag? -
Wir gewinnen, eller wir winnen?
ForumindlægHej Er der nogen der ved om det hedder Wir gewinnen eller wir winnen på tysk? Altså Vi vinder...
