Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12261 til 12280 af 109300
-
Aalborg Uni.
ForumindlægPå UG.dk står der, at alle på HA jura studiet er blevet optaget - betyder det så, at man har mulighed for at komme ind på et snit med 4? -
Rettelse af en svær stil
ForumindlægHej people Er der en der vil rette min engelsk stil? Den skal afleveres imorgen og jeg har engelsk på A-niveau på gym. og går i 3.g :) På forhånd mange tak :) og god søndag til alle. -
Internationalt orienterede studieretning - engelsksproget?
ForumindlægStudieretningen som jeg beundrer, er den internationale studieretning med studieretningsfagene: International Økonomi A - Afsætning A - Kulturforståelse B Men jeg har mulighed for at have den på engelsk, men er det en god idé? Hvad er fordele og ulemper ved at have den på engelsk her i Danmark... -
Hvordan er eksamen teksterne i religion C set i forhold til Friedrich Nietzsche tekst; Jenseits von Gut und Bóse
ForumindlægHvordan er eksamen teksterne i religion C set i forhold til Nietzsches Hinsides godt og ondt?. Jeg synes teksten er lidt svær at læse, og forstå samtidig. Jeg har rimelig svært ved at lave en rimelig analyse på 24 minutter. Gode råd og overblik relatede materiale tages gerne imod med ky... -
B) Giv et begrundet bud på, hvor søen pr 24/4 2008 befinder sig m.h.t. primærproduktion.
ForumindlægJEg har nogle værdier fra en tur til en sø: Sigtedybde:Omkring 1,5 m Nitratkoncentration (NO3-): 25 mg/L Nitritkoncentration (NO2-): 0-1 mg/L Oxygenkoncentration O2 : Over 10 mg/L pH: Over 7 og spørgsmålet lyder: Giv et begrundet bud på, hvor søen pr 24/4 2008 befinder sig m.h.t. primærproduk... -
B-niveau 24times eksamen "Binge-watching House of Cards and breaking bad is good for you"
ForumindlægJeg står med denne tekst og skal analysere den. Jeg er desværre bare helt gået i stå. Er der nogen der kan giva mig et skub i den rette retning. Umiddelbart skal jeg vel analysere den udfra Nonfiction. Mvh Kent http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/features/bingewatching-house-of-c... -
"Det har vist sig at reaktionshastigheden fordobles, hvis temperaturen øges med 11 grader celcius. Hvad er aktiveringsenergien for dimeriseringen af bu...
ForumindlægJeg har vedhæftet selve opgaven. Jeg har opskrevet hastighedsudtrykket for reaktionen og bestemt hastihgedskonstanten: k=0,00025 opg 2(hjælp) "Det har vist sig at reaktionshastigheden fordobles, hvis temperaturen øges med 11 grader celcius. Hvad er aktiveringsenergien for dimeriseringen a... -
Er der nogen der ligger inde med denne opgave? Delprøve 1 Engelsk A Maj 2010 (STX) uden hjælpemidler
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med Delprøve 1 Engelsk A Maj 2010 (STX)? Den er uden hjælpemidler -
Hvad gør jeg her? :) Bare lige hjælp mig lidt igang, vil selv lave opgavene! :) Bestem koordinaterne til projektionen af punktet P (6,-1) på linjen gennem...
ForumindlægHvad gør jeg her? :) Bare lige hjælp mig lidt igang, vil selv lave opgavene! :) Bestem koordinaterne til projektionen af punktet P (6,-1) på linjen gennem A (0,-1) og B (3,1). har selv komme frem til : a = 2/3 ved A (0,-1) og B (3,1). a = -3/2 ved P (6,-1) så y = 2/3x-1... -
SRP fagkombination
ForumindlægHej, Det er "snart" ved at være SRP-valg-tid, og jeg går og overvejer følgende fagkombinationer og emner: Engelsk A og Matematik A: Matematik og autisme i bogen "The Curious Incident of the Dog in the Nighttime" af Mark Haddon. Engelsk A og Fysik B: Manhattanprojektet (her... -
Hjææælp!
ForumindlægHey! Jeg tror ikke jeg består min studentereksamen, da jeg har 1,5 i snit, og mangler historie eksamen, Denne vægter 2, så hvis jeg får 10, vil jeg lige akkurat kunne bestå det hele samlet. Hvad gør jeg hvis jeg ikke får mit 10 tal i historie, og dermed ikke består samlet? -
Matematik eksamen
ForumindlægHej Hvor kan man finde en besvarelse på eksamensættet for STX A, som er fra 11.august 2011? -
Må muligvis ikke skifte valgfag...kan det passe?????????
ForumindlægHej Jeg er ved at afslutte 2g STX og har begået en kæmpe fejl...jeg har valgt Engelsk A som valgfag i 3g istedet for Fysik A, som jeg fortryder... :( Jeg skrev til vicerektor, som svarede "Alt det tager jeg stilling til efter sommerferien, men det er muligvis ikke muligt" - det kan je... -
Linjen m går gennem punkterne A (-3,2) og B (5,4). Find en ligning for den linje n, der skærer x-aksen i (2,0), og som er parallel med m
ForumindlægLinjen m går gennem punkterne A (-3,2) og B (5,4). Find en ligning for den linje n, der skærer x-aksen i (2,0), og som er parallel med m. Linje M: Først gør jeg a = (4-2) / (5+3) = 1/4 så a = 1/4 så y=1/4(x+3)+2 y = 1/4x+11/4 Linje N : y=1/4(x-2) y = 1/4 -1/2 Er d... -
Eksponentiel funktion
ForumindlægJeg har siddet med denne opgave i lang tid nu og kan ikke få det til at hænge sammen. Hvad skal man gøre for at løse den? Opgave: På en arbejdsplads var timelønnen i 2001 174,85 kr. og i 2002 var den 178,88 kr. i timen. A) Hvad vil timelønnen være i 2011, hvis det forudsættes, at timelønnen vok... -
Tabellen viser sammenhørende værdier for x og y. Det oplyses, at y=ax+b. a) Udfyld resten af tabellen, og begrund svarene.
ForumindlægJeg har fået en tabel udleveret som ser sådan ud (opgaven ligger som skærmbillede nederst på mit spørgsmål) jeg skal så udfylde resten af tabellen men hvordan gør jeg? har brug for hjælp ASAP!! -
Medicinstudiet
ForumindlægHej Jeg er oprindeligt uddannet fængselsfunktionær og bestod i den forbindelse alle mine eksamener med karaktere over 10. Min sidste eksamen bestod jeg med et 13 tal. Jeg er gået i gang med en hf over 3 år. I år har jeg Dansk på A-niveau, engelsk på B-niveau og Samfundsfag på B-niveau og skal til... -
terminsprøve
ForumindlægNogen der kender til læseprøver & diktat 2011 skal nemlig op .... -
Tre højniveaufag i 3.g
ForumindlægHejJeg skal snart beslutte hvilke valgfag jeg vil have i 3.g.Jeg har Mat+, så det skal jeg jo også have i 3.g.Derudover vil jeg også have fysik på højniveau. Som det sidste valgfag har jeg tænkt på at vælge engelsk på højniveau.Jeg er dog i tvivl om hvorvidt lektiemængden vil blive for stor, der ... -
AT 2012: Katastrofen - årsager og konsekvenser
ForumindlægHej derude :) Jeg skal i løbet af denne uge finde ud af fag og område inden for dette AT-emne: Katastrofen - årsager og konsekvenser. Selve opgave lyder således: "Du skal vælge en sag, hvor en bestemt katastrofe spiller en væsentlig rolle. Du skal udarbejde en problemformulering samt...
