Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 12301 til 12320 af 57177
-
Fagets begrænsninger
ForumindlægHvad menes der med fagets begrænsninger i AT? Hvilke begrænsninger kan dansk eksempelvis have? -
Kirkens rolle
ForumindlægEr der nogle der kan forklare mig hvilken rolle kirken har spillet i den danske velfærdsstat? -
Engelsk citat - tilladt?
ForumindlægJeg er ved at skrive en samfundsfagsrapport, og vil i den anledning gerne citere Adam Smith. Men jeg er i tvivl om jeg skal gøre det på engelsk eller dansk. Hvis det skal være på dansk, skal jeg selv oversætte det, og så går lidt af meningen af citatet. Så hvad skal jeg gøre - kan jeg godt have ... -
Negation af udsagn
ForumindlægHej derude, Jeg har fået til opgave at negere følge udsagn og det har jeg så gjort: ∃a∈R∀x∈R:x2>a ⇒x∈Q ¬(∃a∈R∀x∈R:x2>a ⇒x∈Q ) = ∀a∈R∃x∈R:x2≤a ∧ x∉Q Det er jeg kommet frem til ved ... -
Delprøve 1 fejlsætninger
ForumindlægJeg sidder med en delprøve 1, hvor jeg skal rette fejlene i sætningerne. Nogen der kan hjælpe med dette? Jeg skal aflevere meget snart, så jeg er ret presset. Håber, I vil give jer tid til at hjælpe. Fejlene skal selvfølgelig forklares. Sætningerne lyder som følger: 1. The furniture the young cou... -
Skifte gymnasie?
ForumindlægJeg skal begynde i 1.g på HTX efter ferien, men jeg har slet ikke lyst til det. Jeg føler mig helt ulykkelig ved tanken om at skulle gå på HTX. Grunden til, at jeg valgte det, var vist nok mest pres fra min familie til at vælge noget naturvidenskabeligt, og at jeg havde hørt, at STX mindede utrol... -
har om bestemt mig
Forumindlæghej, jeg hedder lukas og er 18 år, jeg går lige nu på STX i 2.g. men vil hellere gå på HHX hvordan kan jeg skifte gymnasium? jeg havde tænkt mig at gå så lang tid som muligt på det gymnasium jeg går på nu før jeg søgte ind på det andet gymnasium, hvornår skal man senest søge? -
Skrifte gymnasium
ForumindlægHej jeg har nu gået på stx i en måned, men jeg er meget ked af min klasse og gymnasiet. jeg hat gået og tænkt en del jeg er nu kommet frem til at jeg gerne vil gå på en hhx, da jeg tror de retter sig mere til mig. jeg vil derfor høre om det er mulligt at skifte gymnasium nu, eller om der er nogen... -
Lektiehjælp i Mat, Fys, Kemi tilbydes
ForumindlægHej mit navn er Alfred jeg har arbejdet som Gymnasielærer i fagene Matematik, Fysik og Kemi i nu 3 år. Jeg vil gerne tilbyde privatundervisning i ovenstående fag til studernede på Universitetet og elever på almen. Gymnasium(STX) på alle niveauer. SU-venlige priser. Venlig hilsen Alfred ... -
grammatisk terminologi
ForumindlægHåber der nogen der kan hjælpe mig med disse sætninger der skal rettes og kommenteres. 1. in rosa’s case rosas istedet for rosa’s 2. you find some people that lives skal være live istedet for lives. 3. If someone differs from the norms, FX due to their skill they will most likely b... -
8 sætninger og 5 linier haster
ForumindlægHåber nogen har tid til at rette disse 8 sætninger og 5 linier tekst (oversættelsen) På forhånd mange tak ?. Ps. Det haster meget så håber nogen har tid. Dansk Først var alle enige om at man næsten aldrig havde haft en så sympatisk præsidentkandidat. Man vidste kun lidt om hans privatliv, og han... -
Hvordan klarer man gymnasiet?
ForumindlægHej studieportalen. Her i næste uge starter jeg i 1.g på stx og jeg er bare smadder nervøs. Jeg har mødt min klasse et par gange og selvom jeg virkelig prøver, er det bare som om jeg kan ikke kan snakke ordenligt med nogle. Jeg kender ingen og jeg har det som om alle allerede kommer vildt godt u... -
kanoner på dronningens bastion
Forumindlæghej alle i kloge folk der ude. jeg har et problem og det er opgave 7 i fysik stx A 2010 28 maj: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20stx%20og%20hf/Fysik/100528_fysik_A_stx_opgave.ashx ovenfor er linket, der hvor jeg går fast er... -
10 ord ca.
Forumindlæghvis i skulle komme med 10 ord, som beskriver en dansker hvad skulle det så være? -
Europæiske partier
ForumindlægEr der nogen der ved hvor Margrethe Auken sidder placeret i parlamentet, og hvor Dansk Folkeparti er placeret - og om der er andre danske partier placeret samme sted som DF? -
POLITIKKER
ForumindlægHEJ..skal til eksamen i morgen i international økonomi, og sidder her og roder med de forskellige politikker,men synes det er svært at hitte rede i..Er der nogen herinde, der har nogle gode noter, eller bare kan forklare det kort.. ved jeg godt er svært..på forhånd tak, Thes. -
Terminsprøve
ForumindlægHej Jeg har terminsprøve i næste uge, og jeg ville spørge, om der er nogen af jer, der kunne fortælle mig nogen vigtige oplysninger vedr. trigonometri, geometri, plangeometri og algebra? Jeg har skrevet en masse noter, men de er lidt svære at finde rundt i :/ Tak på forhånd -
al hjælp ønskes!
ForumindlægHej :) skal op til biologi C mundtlig eksamen den 23. juni, og jeg ville gerne vide om der var nogen som har noter eller dispositioner eller hvad som helst! jeg stinker til bio, og jeg ville helst undgå at trække det... så hvis i har nogen, så vær venlig og sende dem til mig :) -
Fejl i sætning'?
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med at finde fejlen i denne sætning + forklaring? a child will be mentally damaged if learning not included play and fun and games -
Indavl?
ForumindlægEr grunden til at slægtninge ikke kan giftes, for at forhindre indavl og dermed forhindre den skade der måtte komme af det (her tænker jeg fysiske handicap)?
