Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 12341 til 12360 af 63055
-
Dansk stil. (Vurdering og hjælp).
ForumindlægJeg har fået 00 for denne stil. Min lære var mere eller mindre forarget over indholdet, og mente ikke den var mere værd. Jeg mener derimod ikke, at min egen holdning burde have nogen effekt på karakteren, så længe argumenterne er i orden. Iøvrigt har mange mennesker samme holdning vedrørende ... -
kommunisme i Danmark?
ForumindlægEr Danmark et kommunitisk land idag? -
Minus parenteser
ForumindlægEksempel: 5-(5x+x:2) Hvorfor ændres :2 ikke eller gange? Please, forklar det. Hav en fortsæt god dag -
Ligningen for tangenten - Nspire.
ForumindlægHej! Jeg sidder med en opgave som jeg ikke kan finde ud af, og har virkelig prøvet, men forstår ikke hvordan jeg finder frem til tangenten i t2 (opgave c) som står nederst.. har lavet de andre opgaver. Går udfra at jeg skal finde ud af røringspunktet til den anden tangent, men hvordan gør jeg de... -
Eng fordrag! mangler rettelser!!!!!
ForumindlægHej skal imorgen eftermiddag holder et fordrag i eng.. så ville lige høre om der var nogle som gad at rette det igennem.. på forhånd mange tak..AnthraxI would like to talk about anthrax (miltbrand).Anthrax is an infection caused by the bacteria Bacillus anthracis. Although it9;s most commonly ... -
Induktionsbevis
ForumindlægHejsa, en der kan hjælpe med denne her lille sætning, med hvordan den forklares. Sætning 8: For alle naturlige tal n gælder det, at tallet 9^n -1 er deleligt med 8. Hint til bevis: Vis at sætningen er gyldig for n=1. Antag at sætningen gælder for n og vis at den gælder for n+1. husk at hvis ... -
Hjælp:S
ForumindlægJeg vil meget gerne lige have lidt hjælp til at rette mit lille brev til:) Hey! To begin with I will tell you, I am not the best person to English? My mobile phone has been to a repair, so that the reason why I have not wrote. Secondly I am sorry about I not sow you again. I was in Copenhage... -
Hjæælp folkeskole
ForumindlægHej allesammen jeg har nogle opgaver som jeg simpelthen ikke fatter: i en klasse er der D drenge og P piger. hvad betyder følgende formler P=3D (at der er 3 gange flere piger end drenge i klassen????) D=P+1 (at der er en mere pige end drenge klassen?) -
diskriminant af reduceret 3. gradsligning
ForumindlægHej derude, jeg har problemer med at finde D af t^3 + pt + q = 0 Hvordan skal dette problem gribes an? -
fodnoter i word 2007
ForumindlægHvordan laver man forskellige fodnoter på hver side i word 2007. Jeg har kun fundet ud af hvordan man kan lave dem forskellige for forsiden, men ellers er resten af siderne ens. -
Vedhæft fil
ForumindlægHejsa. Nu har jeg i en tid beundret funktionen "vedhæft filer". Synes det er smart, at man lige kan tilføje fx et matematikdokument, så peecee ikke hele tiden skal benyttes til dette. Men spørgsmålet er så, hvordan denne funktion benyttes!? Har prøvet at vedhæfte en fil fra min pc, som ... -
Atomets opbygning HJÆLP!!
ForumindlægHJÆLP!!!! Skal have hjælp til at forklare atomets opbygning og Bohrs atommodel!!! hurtigst muligt, sider midt i en 24 timers fysik eksamen... -
5/12.. en karakter?
ForumindlægHej! I en fysik prøve fik jeg 5 ud af 12 rigtige? Hvilken karakter tror I, jeg får i karakter? -
Forsøg?
ForumindlægJeg skal op i fysik B - (STX) Kan I fortælle mig hvordan dette foregår? Jeg har hørt at man skal lave forsøg i grupper. Men vil det så være ligesom en gruppe eksamen? -
Antal eksamener, hvilke puljer osv.
ForumindlægHej! Jeg er kommet lidt i tvivl om hvor mange (og hvilke) eksamener man skal op i, i henholdsvis 1.-, 2.- og 3.g. Jeg har Samfundsfag på A, Engelsk på A og matematik på B som linje. Derudover har jeg tysk fortsætter på B, biologi på C, fysik på C og mediefag på C. Er det rigtigt for... -
Forberedelse
ForumindlægJeg er så sindssyg dårlig til at forberede mig ordentligt til mundtlig eksamen. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal kunne huske et helt emne.. jeg skriver noter, og prøver at gøre dem så selvstændige som muligt (dvs. jeg skriver ikke bare af fra bogen), men når jeg så stiller mig op foran en væg el... -
problem med min lærer.
ForumindlægJa, goddav allesammen : )Mit ønske er at komme en på en uddannelse hvor et ret højt snit er krævet, og jeg får egentlig gode karakter... men der er i ét fag, én lærer som virkelig, virkelig er speciel.. Det er min oldtidskundskabslærer.. jeg læser lektier til hver timer, og bruger ikke bare den t... -
hvordan gør man??
Forumindlæghvordan kan man slappe bedre af til sin eksamen?? Hvilke ting kan man gøre for at man slapper af når man kommer ind foran lærer og censor ?? jeg mangler et godt råd for jeg har virkelig angst for at stå foran folk og fremlægge.. håber i har et godt råd hilsen Annika -
nogle der kan hjælpe med at perspektivere det forsømte forår? med noget i har læst, set eller hørt om?
ForumindlægPlease hjælp hurtig.. jeg skal aflevere mig opgave snart og kan bare ikke komme i tanke om nogel der minder om den ... -
3.g - hvordan er det?
ForumindlægHer i 2.g har valgt ikke at arbejde. Dette gjorde jeg bl.a. pga. lektiemængden m.m. Men her efter sommerferien skal jeg jo så op i 3.g (regner jeg stærkt med), og da jeg godt kunne bruge lidt flere penge, kunne jeg godt tænke mig et job igen. Derfor vil jeg høre jer som går i 3.g nu (altså ikke ...
