Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 12561 til 12580 af 48931
-
EN DER VIL RETTE OG EVT GIVE EN KAREKTER ?
ForumindlægHER ER MIN STIL : I have seen your announce in the local newspaper, and I would like to have a sommerjob before school start. I am very interested for hotel working and babysitting. My name is Sumeyra and I am 15 years old, but I am turning 16 in October . I leave 9th class this summer. I start ... -
oversættelse 5 linier.
ForumindlægHej jeg har her en kort oversættelse den dankse står øverst. Håber nogenkan sætte kort tid af til den og rette den :/. Håber det bliver snart da det haster utrolig meget :(.. På forhånd tak . DANSK Han havde altid frygtet denne situtation. Han havde ofte haft maridt, hvor han havde set sig selv s... -
USA College
ForumindlægHej Jeg vil super gerne til USA i et års tid, efter jeg afslutter 3. g (om et år) Jeg kunne godt tænke mig, at tage et et-årigt ophold på college. Året skal bruges som sabbatår, bare på en lidt anderledes måde. indtil videre har jeg kigget på http://www.edu-danmark.dk/ som udbyder noget i de... -
skriftlig
Forumindlægjeg har nu taget dansk A niveau skriftlig 2 gange og begge gange har jeg fået 7. Mit problem er at jeg breder mig alt for meget glemmer fokus, får en masse ideer som jeg ikke får sorteret ordentligt. Er det muligt at lære at skrive en god stil? har nogen gode råd til hvordan jeg lærer dette?vh al... -
Rettelse af eng oversættelse hvis i keder jer en fredag aften:)
ForumindlægHalløjsa :)Ja keder du dig og har du lige lyst til at kaste et hurtigt blik på min engelsk oversættelse, så ville jeg blive glad:)Gamle Levi's dør ikke — de falmer bareLevi Strauss, cowboybuksernes fader, blev født i Bayern i Tyskland, men rejste i 1853 til USA for at søge sin lykke i guldmin... -
Soccer!?
ForumindlægEr soccer = dansk fodbold eller amerikansk fodbold? -
Skriftlige eksamen - Klage
ForumindlægHej :) Nogen der vil kommentere min opgavebesvarelse på STX Engelsk B skriftlig eksamen? Ligger normalt på 10, men fik 02 og fatter ikke hvorfor! B. The Dress The community contains a lot of different perspectives and views on what a perfect family life is. What is a perfect relationship betwee... -
Spørgsmål
ForumindlægHej, jeg skal tage et interview med to andre om en kvinde, der ejer en nyåbnet frisørsalon. Vi har godt og vel næsten lidt over 10 spørgsmål at stille, og er tomme for idéer. Har I nogle gode spørgsmål, der kunne være interessant at stille kvinden? Og hvis der er nogle spørgsmål, som kunne formul... -
Læge (Løn)
ForumindlægHvad tjerner en ny uddannet læge efter de 6 år på KU. og hvad kommer lønnen op på efter 10 år ca ? -
can anybody help me??
Forumindlægjeg har en stil jeg ville have rettet og den handler om Apartheid: vær så venlige at rette den jeg vil så gerne have et 10 tal :D Apartheid Apartheid is a Dutch word, which means separateness. It was a system, of legal racial segregation. And that’s where the whole thing started, in South ... -
Analyse model til lyrik?
ForumindlægHej alle jer! Er der nogen herinde der ligger inde med en analysemodel til engelske digte? Eller er det tilstrækkeligt at følge en dansk og blot konvertere den til engelsk? På forhånd tak -
ordbøger
Forumindlæghey.. er der nogle som kender hjemmesider til elektroniske ordbøger, især fra dansk til engelsk, og engelsk til dansk??? -
Delprøven uden hjælpemidler
ForumindlægHej, skal snart op i engelsk skriftlig årsprøve. Kan man finde delprøver uden hjælpemidler i skriftlig engelsk på nettet, for vil gerne øve mig!:= tak på forhånd -
hurtig skim-læsning af tekst
ForumindlægHej, jeg har lavet halvdelen af en tysk stil, og ville gerne ha' hvis der en der kunne finde noget ved teksten så'n lidt hurtigt hvad der skulle være galt med den. Der Projekt wird über einen Fitness-Club in eine Schule in Deutschland Ein Schule in Deutschland hast eingeführt eine Fitnes... -
SRP om Voltaire og Rousseau?
ForumindlægHey, Jeg vil gerne skrive SRP om Voltaire og Rousseau, men jeg har tænkt mig at vælge engelsk og fransk - er det umiddelbart muligt at gøre brug af de to fag i forhold til de to filosoffer og kan jeg koble dem til engelsk oplysningshistorie? -
How lucky you are - Debi Alper
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal kunne analysere kompositionen i novellen "How lucky you are". Dog synes jeg den er forvirrende med alle de spring i tiden og at lære alle begreberne på engelsk. nogle der har nogle gode tips og hjælp? eller som allerede har skulle analysere den der kan komme... -
Tvivl omkring terminsprøver??
Forumindlæghej..går i 2.g og skal snart op i terminsprøve i skriftlig naturfag og engelsk..er bare lidt i tvivl..kommer terminsprøve karakterene til at stå i årskarakter??tæller de overhoved med??hvad sker der, hvis man dumper i dem??og til sidst..hvorfor skal man overhoved op i dem?er det en slags forbered... -
Point of view
ForumindlægHej alle .. Jeg skal til at lave min engelsk aflevering, da der kommer et spørgsmål om tekstens point of view.. Og så er mit spørgsmål : - Hvad går point of view ud på og hvordan kan man evt finde det i et tekst (altså noget man skal lægge specielt mærke til?) På forhånd tak :) -
Selvvalgt emne
ForumindlægHEEY allesammen!! Da jeg til 9.klasses afgangsprøve skal op i mundtlig engelsk, skal jeg lave et selvvalgt emne, som jeg fortæller om til eksamen. Men jeg er helt lost hvad det angår, ved simpelthen ikke hvad jeg skal have om... Håber I kan komme op med nogle idéer? Knus Artemis :D -
Racisme
ForumindlægJeg har valgt at skrive om apartheid til min engelsk afgangsprøve men problemet er at jeg ikke ved hvorfor jeg ville skrive om det? Kan i give mig gode ideer til hvad jeg skal svare?
