Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1261 til 1280 af 181597
-
Matematik årsprøve
ForumindlægHej, hvor kan jeg se sidst års eksamens opgaver i skriftlig matematik??... -
Hjælp til Matematik det haster!!
ForumindlægHeysa, jeg går i Gymnasium 1. HF, Jeg har matematik på C niveau. jeg står og skal til skriftlig eksame i matematik her den 15. maj, og jeg kunne rigtig godt bruge nogle gode notater inden for emnerne: Geometri, Procent og rentes regning, Statistik, Exponentiel funktioner, Lineære funktioner, og j... -
Teknologi A - Er det svært?
ForumindlægJeg skal snart på gym og har tænkt at vælge Tek a Design A som linje. Er det svært og hvad har i lært om i faget/fagene? Og gør det en stor forskel hvis man vælger Matematik i A fra starten af eller hæve det efter 2.g? -
Matematik, matrix
ForumindlægJeg sidder og bakser med lidt matematik. Vi har fået udleveret et stykke papir med alt hvad vi skal op i til skriftlig matematik. Men der var et emne jeg gik glip af, og nu er jeg lidt på herrens mark, eftersom at min lærer ikke vil hjælpe mig. problemet er matrix-matematik (vha. TI 89 lommeregne... -
Årets eksamer
ForumindlægGVULP!! Så er det afsløret - Fysik og geografi har jeg været så heldig (læs: pisse hamrende uheldig )at trække..Nogen gode råd til en formidabel fysikeksame i 2.g :S ?!?!?! -
Ang. Eksamen
ForumindlægSå vidt jeg har forstået består Matematik A af 2 dele, hvoraf den første del er u. hjælpemidler - jeg ønsker dog at få opklaret hvorvidt man stadig kan skrive på PC/word (wordmat) eller bliver det skriftlig på et stykke papir?? vh -
den store skriftlig
Forumindlæger der nogen har en den store skriftlig på matematik som jeg må see og få nogle ideer .... tak -
Spansk skriftlig eksamen 2010 - hvem skal op
ForumindlægHej allesamen, hvem skal op i spansk i år? og hvornår skal i op? -
Eksamen
ForumindlægHej Folkens! Jeg har lige et spørgsmål til jer herinde. Er der nogle af jer, der har været oppe til skriftlig eksamen på A niveau på HF her i december måned, og som har fået karakterer? Jeg har fået 4 selv, og undrer mig over at flere fra klassen, som jeg har snakket med ligeledes har fået 4 e... -
Har brug for tips og tricks(skriftlig eksamen)...
ForumindlægHey Nogen der kan give ideer eller huskeregler til skriftlig dansk eksamen? -
Dumpet matematik
ForumindlægHej Studieportalen Jeg har netop fået min skriftlige karakter for eksamen i matematik og jeg er dumpet. Jeg har selvfølgelig gemt pdf'en og håber derfor på, måske at kunne få lidt at vide om hvor tæt jeg var på et 02. Hvis der er en venlig sjæl herinde som har tid/lyst til at kigge den ige... -
Hjælp, skriftlig mat B pensum!
ForumindlægJeg skal til skriftlig matematik B eksamen imorgen tidlig, så lidt hjælp kunne være super, da jeg efterhånden har trasket igennem begge fagbøger og alle tænkelige notater og stadig mangler svar på nogle småting. 1. Hvordan bestemmer man monotoniforhold for en 4.gradsfunktion? Fx. x^4-x^3-3x^2+5x-... -
Hjælp eksamen i morgen
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i skriftlig matematik i morgen og er ved at øve mig på nogle tidligerer opgaver uden hjælpemidler. Er der en som kan forklarer mig hvordan denne ligning løses? -
Matematik dumpet eller bestået?
ForumindlægHej. Jeg har været så uheldig at dumpe min skriftlige matematik eksamen i år. Mine årskarakter er 7 skriftligt og 7 mundtligt. Jeg skal også til min mundtlige matematik eksamen på fredag. Efter STX vil jeg gerne læse Historie på universitet, og der skal man jo ha' bestået Matematik B. ... -
Matematik A 18 maj 2017
ForumindlægEr der nogle som var til eksamen igår som har lyst til at ligge sin vejledene besvarelse ud? Jeg skal til eksamen på tirsdag og har netop lavet sættet, men det kunne være sjovt at se om jeg havde regnet rigtigt :D -
Hjælp Matematik
ForumindlægJeg har fået et mdt eksamens spørgsmål, hvor det er jeg skal lave et oplæg for klassen, ligesom en øvelse til eksamen. Jeg har fået spørgsmålet, der lyder: Vækstmodeller. Redegør for lineær funktioners egenskaber. Forklar din lineær vækstmodel. Gør rede for ligningen for tangenten til en deffere... -
Matematik
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til at løse den vedhæftede opgave. På forhånd tak :) -
Hvordan kan man forbedrede sig til matematik mundtlig eksamen??
ForumindlægHej! :-) Vil bare lige høre, om der er nogle derude der har været oppe i mundtlig matematik og evt kan fortælle mig lidt om hvordan det foregår og om hvad man skal øve til? Vi har ikke rigtig fået noget at vide omkring det, så føler mig virkelig ikke klar til at skulle gå til eksamen i det.. Håb... -
Dansk skriftlig fremstilling maj 2014
ForumindlægHej, er der nogen 9.klasser her? Vil gerne høre hvilke emne i har valgt til dansk skriftlig eksamen:) -
Matematik opgave
ForumindlægHvordan løses denne opgave? I en model for farten af en raket, der skydes lodret op, er rakettens fart som funktion af tiden en løsning til differentialligningen: dy/dt - 1/15-1 • v = 300 / 15-t -9,81, 0≤t≤14. hvor v(t) er rakettens fart (målt i m/s) til tidspunktet t målt i s...
