Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 12781 til 12800 af 25374
-
Hjælp til rettelse af mindre tysk oversættelse :)
ForumindlægHey nogen som vil læse denne opgave igennem.. Tror der er en del små fejl, puha man skal lige komme sig over ferien ;)\nHåber nogen vil hjælpe :)\n\nDer Autor Rafik Schami stammt aus Syrien, aber er hat mehr als 20 Jahre in der Bundesrepublik gewöhnen und schreibt seine Erzählungen auf Deutsch. D... -
engelsk essay
ForumindlægHej. Er der nogen der lige kan forklare mig hvad kohærens er og hvordan man bruger det i et engelsk essay? tak på forhånd. -
velfærd i DK
ForumindlægHejsa. Skal snart op i velfærden i DK og har skrevet følgende som løsning på brugerbetaling: Hvis brugerbetaling bliver forkastet, vil både en stram og lempelig finanspolitik kunne være løsningen. Stram: Ved at forøge skatterne er der flere penge til velfærd – løsning på kort sigt.... -
Skole
ForumindlægJeg har fået 2 karakterblad, og det gennemsnit jeg ligger på er 3-4, altså det er ik særlig godt. Så spørgsmålet er, tæller det med til 9 klasse. Om man er egnet til gymnasiet, altså hvad nu hvis man klare sig bedre i 9 klasse, tæller så 8 klasses karakterblad med? og hvornår får man afvide, hv... -
Kvadratrod hjælp!!!
ForumindlægEr der nogen som ved hvordan man udregner kvadratroden af et tal, UDEN lommeregner? og evt. kender formelen? På forhånd tak :) -
i tvivl
Forumindlægjeg er altså meget i tvivl om hvad jeg gerne vil læse efter 3.g..jeg vil gerne læse noget med medicin..feks udvikling af medicin til forskellige sygdomme..om feks hvordan sygdomme opstår..noget i den retning, og det må meget gerne være en uddannelse i jylland..men jeg ved bare ikke rigtig hvilken... -
Stop kvindehandel
ForumindlægHej! Jeg ved godt, dette ikke er specielt studierelevant, men vi har jo sommerferie, og man har vel altid tid til at støtte en god sag :)http://stopkvindehandel.nu/De skriver selv på siden:"1 underskrift = 1 kr.3F giver en krone pr. underskrift.Pengene går til krisecenteret Reden og til kris... -
4 spørgsmål!
ForumindlægHej alle sammen sidder her på denne dajlige lørdag og laver noget biologo omhandlende temaet, Ferskvand. Har svaret på de 11 andre spørgsmål, men er dog gået i stå ved de 3 sidiste, da der ikke står noget vedrørende disse spørgs,mkål i bogen, håber i gider at bruge lidt af jeres tid på at hjælpe,... -
Hjælp til en opgave!
ForumindlægHejsa.Jeg har følgende opgave for: http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=2975Men jeg ved desværre ikke, hvordan jeg skal komme igang. kan I hjælpe mig?På forhånd tak :) -
Opgaveredaktør
ForumindlægHey.. er lige kommet hjem fra arbejde i udlandet og kan se at siden er blevet opdateret.. men jeg kan ikke finde godkend opg linket er Opgaveredaktør i engelsk men min rang siger rank???? giver ingen mening.. nogen der kan hjælpe -
Oversættelse
ForumindlægHejza, håber at der er nogen der kan hjælpe mig med at rette denne oversættelse. Mange tak på forhånd. --------- Frankrig og Holland har sagt nej til EU-forfatningen, skønt den politiske elite havde stor støtte fra medierne til et ja. Politikerne må nu erkende, at folkeslagene i Europa ikke... -
hjælp!!!!
Forumindlæg(a2-4b2)*(4b2+4ab+a2)-1, Denne ligning nager mig en del, da det er den eneste opgave jeg ikke kan klare i min aflevering.... Den skal afleveres idag -
Romantikken
ForumindlægHvad kendetegner romantikken i billedkunst? -
Sidste frist for karaktergivning i afsluttende fag
ForumindlægHvornår er den seneste frist for lærere, som skal give karakterer i afsluttende fag? Og hvornår bliver de offentliggjort? -
Nogen der gider at kigge på min Engelsk opgave?
Forumindlæg -
Billedssprog
ForumindlægEr det billedssprog når der står: "Som en brusen har mængdens hvisken ledsaget hendes gang". Hvad betyder sætningen. Helt præcis. 1000 tak for hjælp -
Medierne
ForumindlægJeg har fået til opgave i dansk, at skrive om hvorfor medierne har udviklet sig om de har gjort. Og jeg har simpelthen ingen idé om hvad skal jeg skrive, så har virkelig brug for hjælp - da opgaven skal afleveres imorgen. Håber der er nogen der kan hjælpe mig :-) -
Hitlers Elite - mitläufer/medløber?
ForumindlægEr der nogen som har set og måske skrevet om Hitlers elite? En personbeskrivelse af Friedrich måske? Jeg har fået problemformuleringen: karakteriser en mitläufer (medløber), en gegner (modstander) og kom med din mening om begge og sig om du forstår dem. medløber er en af dem der tror på social... -
Det forsømte forår. HJÆLP!
ForumindlægHej. Jeg skal skrive nogle hoved - og sidetemaer til bogen det forsømte forår. men kan bare ikke komme i tanke om nogle. nogle der har nogle bud?? -
Napola
ForumindlægJeg er ved at skrive et resumé på tysk om en film der hedder Napola. Nogle som har set den? Og som evt. har nogle guldkorn jeg kan bruge? :)
