Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 12781 til 12800 af 176852
-
Eksponentialfunktion - hvad hed a?
Forumindlægf(x)=b·ax hvad hedder a? Fremskrivningsfaktor eller grundtallet? Kan begge udtryk ikke bruges? -
kemi hjælp - Hjælp mig mathon og andre søde mennesker
ForumindlægHejsa alle sammen, jeg har lige noget som jeg håber i kan hjælpe med :) Ved fuldstændig forbrænding af 1,503 g stof fås 3,302 g co2 og 1,801 g h2o Molarmassen er ved anden metode fundet til: M=60,1 g/mol Opskriv stoffets molekyleformel -
Inverse A^-1
ForumindlægJa..har virkelig kæmpet med denne opgave, men forstår bare ikke hvad jeg skal gøre... kan du hjælpe(Selvfølgelig kan du det...):a)Find den inverse ved at fortsætte hvor Maple slap:(1 1 10 1 0 0)(0 1 5 -4 1 0)(0 0 1 -8 1 1)b)Rekonstruér matricen A:På forhånd takDen tvivlsomme Gorilla -
Spansk A eller B niveau?
ForumindlægJeg overvejer at læse studiet der hedder "spansk sprog og internationale studier" på Aalborg universitet fra 2008. Kravene bliver jo lavet om der, og et af de nye krav hedder spansk på A niveau. Mit spørgsmål er så, om nogen ved om spansk B, altså højniveau på gymnasiet, gælder, eller o... -
Bevis af a^x
ForumindlægHej. Jeg skal lave en bevis af a^x. Og jeg har set en video hvo beviset bliver vist men jeg fortår ikke hvordan man i den sidste sætning af beviset når mna skal sætte konstanten op foran og skrive e^x skriver e^ln(a)*x. Altså hvorfor står der ikke ln(a)*e^x? Så har man jo to ln(a)? det giver ikke... -
hjælp det haster virkeligt meget skal bruge det til eksamen.
Forumindlæghvad er kendetegene for impressionisme -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej alle sammen, Jeg ved det er meget at bede om, men jeg tænkte om der var en venlig sjæl, som ville læse min engelsk stil igennem, og bedømme karakteren. Jeg har fået karakter, men er bestemt ikke tilfreds, men det er muligt, at den simpelthen bare ikke har været bedre.. Håber der er en... -
y = b * a^x Hjælp
ForumindlægKolde drikkevarer i en ruf Udklippet --> ...sætter man 33 cl øl, som er 25 grader varmt, i et 5 grader koldt køleskab, vil temperaturforskellen på øllet og køleskabet halveres for hvert 75 minut. Når en varm øl sættes ind i et køleskab, nærmer øllets temperatur sig med tiden til køleskabet... -
Bestemme a (eksponentiel funktion)
ForumindlægHej Er der nogle, der kan hjælpe med opgave a i det følgende vedhæftede? Hvilken formle skal man bruge? Og jeg ønsker at det ikke er flere, der siger noget vidt forskelligt, da det altså ikke hjælper på nogen måde. -
Bestem vinkel A
ForumindlægJeg er lidt på den med denne opg. da jeg har syntes at jeg har fået flere forskellige bud på hvordan den skal løses, men kan stadig ikke finde ud af den : I en trekant ABC er |AB| = 11.9, |BC| = 26.4, vinkel C = 23.5°, og vinkel A er stump. Bestem vinkel A. Håber virkelig nogle vil hjælpe (: -
Spansk A oversæt
ForumindlægHey vi lavede en oversættelse i grupper som jeg nu skal bruge til min aflevering, den ene af disse svar mener jeg er rigtig, men jeg husker ej hvilken. 6. På fredag har han fødselsdag. El viernes, día de su cumpleaños A viernes tiene cumpleaños -
bestem a b og c
ForumindlægHej jeg har fået givet værdier for x y og z: x= 1, 2, 5, 7, 2, 6 y= 2, 4, 2, 3, 2, 5 z = 3,4,3,1,5,7,0 De har tilsammen en ligning z=a+b*x+c*y. Jeg skal bestemme a, b og c? hvordan -
Fremgår bonus a af adgangskvotienten?
ForumindlægFremgår bonus A af adgangskvotienterne på KOTs statistik? Jeg ser, at medicinstudiet sidste år krævede et gennemsnit på 9.9 på KU, men var det før eller efter bonus A blev lagt oven i folks gennemsnit, at adgangskvotienten blev som den blev? -
grundtallet a i en eksponentiel funktion
Forumindlæghej verden, jeg sidder med en opgave hvor jeg skal beregne grundtallet a i en eksponentiel funktion ud fra to punkter på grafen. formlen for at beregne a lyder således: x2-x1√y2/y1 problemet er bare at jeg ikke ved hvordan dette omskrives så jeg kan regne stykket ud på en TI-89'er hv... -
udeblivelse fra mundtlig eksamen
Forumindlæghej, ville høre, hvordan det foregår, hvis man udebliver fra en mundtlig eksamen, hvis det ikke er med sygdom som baggrund? får man så automatisk -3? og har man krav på at kontakte skolen, eller? et link til enten undervisningsministeriet eller anden officiel kilde er meget velkommen. på forh... -
Hjælp til eksamen- omkring 9/11
ForumindlægJeg har om the World Trade center/9/11 til eksamen. Ville derfor høre om nogle ved noget om "recovery" omkring twin Towers. Har nemlig det problem, at jeg har skrevet det på min dispostion, og kan ikke finde noget om det... Klogt af mig. Men det ville være en stor hjælp?? -
Eksamen - lyrik som genre
ForumindlægJeg har trukket lyrik som genre til eksamen. Jeg har valgt at jeg vil finde en sangtekst eller et digt, som kan perspektiveres til Barndom af Yahya Hassan. Mit problem er, at jeg ikke kan finde en sangtekst eller digt. Nogle forslag? -
24 timers eksamen,
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i samf. b. Der får man jo udleveret noget bilagsmateriale. Det er på ca 10-15 normal sider.. Men skal min synopsis indeholde noget fra alt i bilagsmetarialet? altså skal ALLE arktikler og skemaer indgå? Håber I kan hjælpe! -
A letter from Africa
ForumindlægHej alle..Noget der har skrevet A letter from Africa.Det ville være en dejlig inspiration.Sir tak på forhånd -
Orbit A facitliste?
ForumindlægHej studieportalen.. nogle som ligger inde med facitlisten til orbit a? mvh. 2k3
