Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 12861 til 12880 af 95433
-
Hjælp-Ødipus fortolker søges
ForumindlægjEG HAR VIRKELIG BRUG FOR EN DECIDERET FORTOLKER. Her menes, at for hver strofe/vers i ødipus, skal forklaes, og fortolkes forstår den ikke... Nogle der evt. har grundige og gode noter????? Gerne maile studie_portalen@hotmail.com -
Hvorfor ryger Nille?
ForumindlægHej, Nogen der har lavet casen "Hvorfor ryger Nille?" Kunne godt tænke mig at få fingre i nogle noter/guldkorn hvis nogen skulle ligge inde med nogle :) På forhånd tak for hjælpen -
ordstilling oversættelse
Forumindlæger der en der lige er et lille geni til engelsk og lige kan hjælpe mig : 1) Er solen gået ned? Det har jeg virkelig ikke lagt mærke til. Is the sun gon dawn? That have I really not (lagt mærke til) -
MEDICIN STUDIET
ForumindlægJa vi kender det alle sammen godt og der har været mange indlæg med det allerede, dog ikke for 2012, så jeg starter. Jeg bliver student den 27. juni. Jeg regner med at få et gennemsnit på ca. 9.5 uden at gange med nogen form for bonus. Dog ved jeg ikke om det er nok til at søge ind på mit drø... -
opgaver
Forumindlæger der en som kan hjælpe mig med to fysik opgaver??natriumatomets energi i den første exiterede tilstand eV er større end energien i grundtilstanden.beregn bølgelængden af det udsendte lys, når natrium henfalder fra den første exiterede tilstand,hvor stor skal spændingsforskellen over et udladnin... -
Fri adgang
ForumindlægHej drenge og piger herinde, Er der nogen som ved noget om dette "fri adgang"? Altså vil gerne se hvilke uddannelser man kan tage ved blot at have bestået gymnasiet? For det er det eneste jeg har! -
Terminsprøve i engelsk
ForumindlægJeg har været til terminsprøve i engelsk. Er der nogen, der har lyst til at læse min opgave og eventuelt give et bud på en karakter? -
SRP - Matematik & dansk
ForumindlægJeg vil gerne skrive i matematik A og i dansk A. Har tænkt på den type opgave man kan lave, hvor man skriver en naturvidenskabelig artikel og derefter analyserer den i dansk. Mit problem er bare emner !!! Jeg skal snart komme med et emne jeg vil arbejde med, men er helt blank. Jeg er ikke den... -
smeltning af is i sammensatte materialer
ForumindlægJeg har en auluminiums plade 130x240 7Kg på den ene side har jeg 2,5cm is på den anden side tilføres der 50W elektrisk varme. der er en omgivelsestemperatur på -33 grader C Hvor Lang tid tager det at smelte isen ? -
Alkener og forbrændning
Forumindlæg2. a. Opskriv og afstem en fuldstændig forbrændingsreaktion for alkanen oktacosan.(husk tilstandsformer, s,l,g) b. Beregn massen af det dannede CO2 ved fuldstændig forbrænding af 10 g oktacosan. c. Hvordan adskiller en fuldstændig forbrænding sig fra en ufuldstændig forbrænding. 3. Hvordan defin... -
Eksamensplan
ForumindlægEndelig- er det givet- Hvilket fag vi skal op i!:. Jeg skal op i religion og old. Hvad skal I op i!? I så fald- hvordan kan man forbedre sit tal? Far 9 til 10? -
Historieopgave -emne
ForumindlægHey går i 2.g og SA... jeg skal jo som alle andre skrive en historie opgave i 2.g.. er der nogle der har nogle emner hvor man kan lægge et højt niveau og score en god karakter? -
Energi
ForumindlægHej, jeg er vældig forvirret over en opgave i fysik og søger derfor lidt hjælp til at få den lavet. Hvor meget energi kræver det, at opvarme 150g is, der tages fra en -19°c kold fryser, og som opvarmes til 150g vanddamp ved 100°c. -
Projektion af vektor?
ForumindlægHva er det nu formlen for projektion af vektor på vektor er? -
Et MUST for musikinteresserede!
ForumindlægJeg har netop færdiggjort et større script, der gør det muligt for dig at finde akkorder, skalaer og intervaller inden for en valgfri toneart på en nem måde. Der er over 400 skalaer indekseret, fordelt på 6 kategorier, så det bliver nemt og overskueligt for dig. Siden indeholder også en omfatten... -
Oversættelse...
ForumindlægNogen der lige vil kigge på det her??DANSKHun blev også set på nært hold d. 20. aug. 1952, da Mrs Greta Finlay, som bor i Inverness, sad ved sin campingvogn på en parkeringsplads ved Torr Point. Hun hørte en plasken i vandet og så uhyret dukke op lige foran sig, så nær ved bredden, at hun erklære... -
Er det snyd?
ForumindlægHar på det sidste forberedt mig til dansktimerne ved at læse andres opgaver om teksten.Det gør at jeg kan være utrolig aktiv i timerne. Jeg har "resultaterne", som gør at jeg kan sige alt det kloge. Men til en eksame vil jeg ikke have mulighed for det.Men på den anden side, har der jo h... -
Bio eksamen.. Hvordan foregår det?
ForumindlægJeg skal til biologi eksamen og jeg frygter det, da jeg aldrig har prøvet det før ... altså heller ik årsprøver.. så jeg har ikke en fornemmelse af hvordan det kommer til at forløbe andet end det min lærer sagde med at man trækker et spgl.har DU nogle gode råd til mig?Er det spgl man trækker gene... -
tips til FSA i mat.
ForumindlægHalløjjeg skal op i FSA mundtlig matematik her onsdag, og er lidt uviden (dårligt informeret) omkring det.Så håber nogle vil svare på mine spørgsmål!Hvad skal man egentligt læse op? (synes ikke man kan læse vores pensum, det sådan opgaver!)Hvordan foregår det helt præcistLigger de vægt på noget s... -
Gode gymnasier...
ForumindlægHej Jeg går i 9.klasse og skal snart til at vælge gymnasium.. Jeg bor i KØbenhavn N og vil gerne have et godt gymnasium, men jeg er virkelig i tvivl om hvilket gymnasium jeg skal vælge.. Er der nogen, der kan anbefale et godt gymnasium, som ikke ligger for langt væk? Jeg vil gerne have: Matemati...
