Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 12901 til 12920 af 57177
-
Dato
ForumindlægHej hvis man skal en dato op hvad vil være mest korrekt: 15/08-2018 eller 15/08/2018 eller 15-08-2018? -
tysk tekst få fejl til at kunne se dem?
ForumindlægHEJ SP_ TYSKERE Jeg skal sende et brev til min moster i Köln( altså et svar) på et brev hun skrev angående biler da vi begge er bil entusiaster. Håber i kan hjælpe med at finde fejl for jeg tror jeg er løbet tør for dem :) Die Statistik zeigen uns, dass VW der am meisten gehandelten Auto ist... -
Analyse - Roman - Perspektivering - Erik Barfoed "bræk"
ForumindlægHej Jeg har læst Erik Barfoeds Roman "Bræk" og jeg mangler desværre lidt inspiration til perspektivering?? Karl :) -
Hjælp til rettelse af engelsk! skal afleveres inde kl 24
ForumindlægHej. er der nogen der vil kigge min stil igennem på omkring de 800 ord? :) det er min sidste engelsk stil nogensinde, ville blive rigtig glad for at slutte engelsk af med noget godt! stilen er vedhæftet, og hvis du vil hjælpe mig, så send stilen tilbage pr. mail: [email protected] -
Excel grafer
ForumindlægHej! Har problemer med at sætte excel grafer ind i mit LaTeX dokument. Er der nogen der kan hjælpe? -
hjælp til start på gym
Forumindlæghej. jeg skal starte på gym her efter sommerferien, det ville være dejligt hvis der var nogen der havde nogle gode råd til forberedelse? jeg starter på 1.E og det er kunstnerisk linje, med musik tak på forhånd karl -
Matematik/kemi
ForumindlægJeg har fået et spørgsmål i en opgave, som jeg ikke kan finde noget svar på. Nogen der kan hjælpe mig og forklare; Hvorfor er det praktisk at anvende en logaritmefunktion som et udtryk for en opløsnings surhedsgrad? -
find fem fejl i følgende tekst
Forumindlæg<span lang="EN-US" style="mso-ansi-language: EN-US">I did not spoke to him for three days. I was so angry that I not even thought of the possibility that he might have regretted what he said. The whole thing stated when he did ask me where I'd been, and i answered... -
Hjælp til EØ
ForumindlægJeg har et par spørgsmål som jeg ikke er helt sikker på. Vil være super glad, hcis nogen kunne hjælpe. - Hvornår man anvender den linæere metode og saldo metode til afskrivning? - Hvad kan påvirke omsætningen? - Hvorfor skal der bruges noter i årsregnskabet? Tak på forhånd..... -
formulering af tysk sætning
ForumindlægHej. Er i gang med at skrive en tyskstil og er gået i stå ved denne sætning. Jeg føler mig meget usikker på min formuleringen, nogen der gider rette den? På dansk lyder det: Vesten har en stor handelsinteresse i asien, fordi det er billigt. Poblemet er at de vestlige virksomheder ikke interessere... -
Sætning
Forumindlæg"Sometimes I even dare to say, that I’m bored, not because of the lack of options, but because there are endless choices" Hedder det "the lack of options" eller "of lack of options" og "And not long after, you’ll forget that you ever had th... -
HASTER!
ForumindlægHejJeg er i øjeblikket i gang med et projekt i erhvervsøkonomi, hvor vi skal analysere en virksomhed. Jeg har om Danske Bank og har fået at vide, at der skulle ligge en opgave om lige præcis Danske Bank her på studieportalen.. Men kan altså ikke finde den! Er der nogen der ved om den ligger her? -
hvilken kurs har SAS brugt...
ForumindlægSAS - pris: Svenske kr. 55 - Danske kr. 45 spørgsmålet lyder: Hvilken kurs har SAS brugt ved omregningen fra danske til svenske kroner? håber i kan hjælpe. tak på forhånd :) -
Diskursanalyse
ForumindlægHej. Jeg arbejder med dansk og samfundsfag i mit AT-projekt. jeg er kommet i tvivl om, hvorvidt min diskursanalyse hører under faget dansk eller samfundsfag? begge fag har jo diskursanalyse som metode. Jeg har kigget på ækvivalenskæder, nodalpunkter osv.. -
Stil til 13?
ForumindlægHejI disse dage hører man jo om disse superstudenter med 11,8 i gennemsnit. Nu kunne jeg godt tænke mig at læse en af disse superstudenters stile eller andet, bare prøve den her følelse af, at man læser noget som er så godt, at man kun kan græde. Er der nogen herinde, der har noget liggende på la... -
Lille engelsk tekst - rettelse
ForumindlægHej alle sammen ;). Vil en af jer lige se om jeg har nogle fejl i en kort engelsktekst, så er i flinke ;) Den danske udgave: Mareridt Jeg havde boet i London i nogen tid, men i mit kvarter var der stadig mange gader, hvor jeg ikke havde været. En aften skete der noget forfærdeligt. Jeg var gået u... -
Stram Finanspolitik
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg er igang med at skrive noter til eksamen, og har derfor brug for lidt hjælp angående Finans politik. Ved at gennemføre en stram finanspolitik, hvordan bliver disse faktore påvirket: • Inflationen • BNP • Beskæftigelsen • Eksporten • Valutakurs Je... -
Matematik Screening studentereksamen, vejledende opgavesæt 3 2017
ForumindlægOpgave 1 En lineær funktion f er bestemt ved ()35.fxx=+ a) Tegn grafen for f. b) Løs ligningen ()17.fx= Opgave 2 I 2005 var antallet af stx-gymnasieelever i Danmark 61112. I perioden 2005-2013 steg antallet af stx-gymnasieelever i Danmark i gennemsnit med 3679 om året. a) Indfør passende varia... -
FYSIK EKSAMEN "Elektrisk energi og og energiomsætninger"
ForumindlægHejsa, skal op til 24-timers eksamen imorgen, og har trukket "Elektrisk energi og og energiomsætninger". Nogen der har nogen gode noter til dette, eller evt. ved hvad jeg kan komme ind på? Det er kun c-niveau btw :) Håber i kan hjælpe! -
vietnam fra drage til tiger
ForumindlægHej Jeg er i gang med at læse pensum igennem om vietnamkrigen.Og kan ikke nå at skrive noter.Er der nogen her der har nogle gode noter til kilderne.? med venlig hilsen YogiPs af Peter Fredriksen
