Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 12901 til 12920 af 25374
-
Rettelse af en tekst (jeg har selv prøvet)
ForumindlægHej! Jeg har selv prøvet på at rette denne tekst igennem, men kan umiddelbart ikke finde flere fejl. Kan nogle af jer finde flere fejl? Ein Tourismuskaufmann beratet ihren Kunden über Reisemöglichkeiten und Reiseziele. Der Tourismuskaufmann arbeitet in einem Reisebüro, wo er mit einem Telefon i... -
Jura på AAU eller AU?
ForumindlægHej alle. Jeg skal til at søge ind på jurastudiet i enten Århus eller Aalborg - problematikken lyder sådan: Jeg bor i Randers, skal bruge off. transport, jeg har kæreste og to små børn. Jeg er i tvivl om det skal være AAU eller AU, da AAU ikke har mødepligt, altså at jeg selv kan tilrettelægg... -
Ludvig Holberg
ForumindlægHej Hvad er Holbergs budskab i komedien: jeppe på bjerget? og den politiske kandestøber? :) på forhånd tak -
Odysseen 8. sang - perspektivering?
ForumindlægHej alle.. Skal op i old i morgen, og har en del problemer med odyseens 8. sang. vers 1-103 og 261-586 er opgivet. Har styr på selve handlingen, men kan slet ikke finde noget relevant at tage fat i. F.x hybris/nemesis osv.. Håber der er nogen der kan hjælpe? -
Fuldmagtsgivers forpligtigelse
ForumindlægJeg sidder med en opgave der lyder sådan her: Fru Andersens nevø - Jeppe Andersen - havde i flere år drevet en ejendomsmæglerforretning, og Jeppe havde et godt kendskab til alt, hvad der havde med finanser at gøre. De aftalte derfor, at han skulle varetage formueforvaltningen på fru Andersens veg... -
Substantiviske og adjektiviske ord?
ForumindlægHvad vil det sige at et ord bruges substantivisk? Hvad det sige at et ord bruges adjektivisk? Hvad er forskellen? -
Udtales det Rasmuses eller bare Rasmus'.
ForumindlægHej. Mig og mine venner diskuterede, hvordan man udtaler sætningen "Rasmus' computer". Mit spørgsmål til jer er, hedder det Rasmus computer eller Rasmuses computer, når man udtaler det. -
Tysk spørgsmål
ForumindlægHvordan siger man: Familien har ingen mad. Die Familie hat kein essen. eller. Die Familie hat nichts zu essen. eller er ingen af dem rigtige og hvad hedder det så ? På forhånd tak -
Emil Aarestrup "Paa Sneen"
ForumindlægHejsa, jeg går i 2.g og skal lave et tværfagligt projekt om Emil Aarestrup. Jeg vil bare lige høre om der er nogle kloge hoved der evt kan svare mig på dette: Hvor var Emil Aarestrups liv så paradoksalt? Har ladet mig høre det var hans borgerlige liv og digtning det omhandler men uddybning ... -
"I Am Legend" - Will Smith
ForumindlægSå skubber vi lige lidt til lektier osv. :D - Kunne godt tænke mig at høre om nogle herinde på studieportalen går i biograffen q:? - og har nogle set den 'nye' "I Am Legend" med Will Smith i hovedrollen, - Hvis ja - hvad synes i om den, både godt ligesom skidt, hvad kunne være b... -
Tømmermænd
ForumindlægHvad gøre man udover at tage en kodimagnyl? -
The Victorian Age
ForumindlægHello everybody! :) Nogen, som tilfældigvis sidder med et digt, fra ''The Victorian Age'', samt en analyse af det digt? - Eller, er der nogen, som kan anbefale, et godt digt fra ''The Victorian Age'', som man kan lave en god og grundig analyse af? Håber at der sidd... -
Fødder
ForumindlægHejsa hvornår stopper ens fødder med at vokse? -
Trafficking
ForumindlægHej Igen jeg har brug for hjælp igen med det her angående om trafficking. jeg har et par spørgsmål. Jeg vsaret på det, men ville gerne tilføje lidmere på det. Det ville være en stor hjælp hvis i gad at svare på det. 1. Hvem bliver ofte ramt af trafficking? 2. Hvilke slags former for moderne sla... -
Vektorer: 2 opgaver
ForumindlægHej, Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til 2 matematikopgaver. Jeg har ikke fået løst opgaverne (surprise surprise), men jeg har gjort mig en del tanker omkring de pågældende opgaver. Jeg ved ikke om det er mine tænkerier der er grunden til, at jeg ikke kan løse opgaverne eller om jeg simpelthen er... -
analyse af beat it
Forumindlæghej alle jeg vil bare lige høre om der er nogen som har analyseret michael jacksons beat it, da jeg skal bruge det til en fremlæggelse i musik i morgen. jeg er i seriøse problemer da jeg er elendig til at analysere sange, og det musiske generelt. mvh Mathias -
Tekster omkring kvindestillingen i de Arabiske lande
ForumindlægHej, Jeg skal snart op til engelsk eksamenen og har om kvindestillingen i de arabiske lande i forhold til kvindestillingen i Danmark. Jeg har lidt droppet at låne en masse store tykke bøger som jeg alligevel ikke kan nå at læse og har søgt rundt på nettet, men har ikke fundet det helt store desvæ... -
Eksamen misforståelse ?? hjææælp
ForumindlægHej jeg har vidst glemt eller misforstået noget til dansk eksamen. De første 10 min er en præsentation af ens tekst og de næste 10 min er en samtale mellem elev censor og lærer. Derefter går der 5 min på bedømmelsen og karaktergivning. Præsentationen er det så at fortælle hvorfor man har valgt... -
Postkolonial læsning
ForumindlægEr der nogen der kan forklare med egne ord hvad en postkolonial læsning/fortolkning helt præcis er/går ud på? Jeg synes forklaringerne på nettet er ret dårlige.mange hilsener -
hmm... hvorfor mon..??
ForumindlægBestyrelsesmedlemmer i DKs 500 største virksomheder mænd: 97,1 % kvinder: 2,9 % Indsatte i danske fængsler mænd: 95,4 % kvinder: 4,6 % Hvorfor dominerer mænd både i de største virksomheder og i fængslerne, m...
