Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 13081 til 13100 af 14598
-
grantræet
Forumindlægeksame hjælpe hej er der nogen som ligger inde med en analyse eller lignende af hc andersens grantræet?? jeg har søgt meget på google, men kan virkelig ikke finde noget -
Karakterer...
ForumindlægJeg har her ved første karaktergivning i 1.g fået et snit på 8,6. Jeg er matematiker og har fået 8 i engelsk, kemi, fysik, idræt, 7 i musik og så 9 i resten. Endvidere er det min klare ambition at blive student med et snit på 10,0 eller over - dels på grund faglig interesse, og dels på grund af f... -
Høje karakterer
ForumindlægJeg har et spørsmål vedgående høje karakterer, og samtidigt det pres som følger med. Jeg går i 2.g og klarer mig rigtig godt i skolen. Jeg har et flot gennemsnit på 9,7 som er det højeste i klassen. Det eneste problem jeg har vedgående mine karakterer er det pres, som følger med. Når vi f.eks. få... -
Reform 2005 - Godt eller skidt?
ForumindlægGymnasiereformen i 2005 står for døren og jeg vil i den anledning høre, hvad du synes om den. Er det godt eller skidt at få en reform? -
rang
ForumindlægJeg har netop lige lagt mærke til at jeg er blevet forhøjet til adjunkt, hvordan kan det være? -
an egg´s life
Forumindlæghey folkens er der lige nogen der vil kigge min opgave igennem? An Egg´s LifeIn the beginning it was all strange and weird.Where am I. What am I doing here? Is this how my life is like, captured in a greasy little hole. I just hope I die fast, so I can get away from this dump. But there I was, ... -
Samfundsfag - EU
ForumindlægHey...Er ved at læse en smule til årsprøve i samfundsfag (A-niveau) og ønkser derfor uddybelse af en række områder indenfor EU-delen.1) Positiv og negativ integration.Er den eneste forskel og ideen i disse begreber, at der ved positiv integration indgås aftaler om fælles politik (eksempelvis land... -
the catcher in the rye
ForumindlægHej alle sammen!Jeg sidder med mine engelsk tekster og skal forberede mig til eksamen, men har en tekst, som jeg bestemt ikke har noget at sige til..Nogen som har kommentarer og "main idea" til "The catcher in the rye" af J.D. Salinger?? På forhånd tusinde tak! -
Historie opgaven (muligt emne)
ForumindlægHej folkens.Jeg er begyndt at tænke lidt over hvilke emner jeg eventuelt kunne tænke mig at skrive om. Nu er jeg så blevet lidt hooked på at skrive om gangsterne igennem alle tiderne. Mit spørgsmål lyder så til jer om det er i for bredt emne eller hvad synes i? -
Kurdistan -
ForumindlægIndtil videre har jeg mødt overraskende få danskere, som ved hvad Kurdistan er og det kunne derfor være spændende at vide, hvor mange af jer der ved det - UDEN at google først selvfølgelig! -
Hjælp til engelskoversættelse!
ForumindlægHejJeg vil gerne have jer til at rette min engelskoversættelse, og evt. komme med kommentarer:-------------14.En kvinde må græde en gang imellem. Hvad græd jeg over? Der var mange ting. Men mere end noget andet græd jeg over Jeremy. Fordi jeg huskede ham som en lille dreng med store øjne, opstopp... -
Outline
ForumindlægHey... Jeg skal op ii mundtlig engelsk, og derfor skal jeg lave en outline. Vores tema er Dyr, men jeg ved bare ikke hvilke emne jeg skal tage... - Har i nogle forslag. -
dansk
ForumindlægForklar hvorfor det hedder jeg og ikke mig i de fremhævende eksempler i samtalen her: Henrik på 2 år viser stolt sin mor en mønt han har fået af sin mormor.MIG har fået en krone.JEG har fået en krone, retter moderen ham.Henrik ser vredt på hende og svarer arrigt:Det har MIG osse! HJÆLP TAK!!! -
Rettelse af uddrag
ForumindlægHej \nMåske var der nogle der kunne hjælpe mig med at rette dette uddrag fra min stil, det er især de gramatiske fejl jeg nok har lavet galt :)\n\n\nAm 7. August 1867 wird Emil Hansen im Dorf Nolde (auf die dänische Seite der Grenze) geboren. \nAls 16-Jähriger abschloss er die Schule in Flensburg... -
AT 2012: Katastrofen - årsager og konsekvenser
ForumindlægHej derude :) Jeg skal i løbet af denne uge finde ud af fag og område inden for dette AT-emne: Katastrofen - årsager og konsekvenser. Selve opgave lyder således: "Du skal vælge en sag, hvor en bestemt katastrofe spiller en væsentlig rolle. Du skal udarbejde en problemformulering samt... -
optagelse!! haster... :(
Forumindlægheej.. jeg skal tage optagelse prøv, for at kom ind i htx. Jeg vil vide om optagelsen indholder, så jeg kan forbrede mig... please giv mig en svar? -
Hvorfor gider folk at arbejde?
ForumindlægEn enlig forsørger på kontanthjælp kan få op til: 1. Kontanthjælp: 17.131 kr. pr. måned før skat = 12.243 kr. Kilde: https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=139582 2. Boligsikring: 39.516 kr. om året = 3.293 kr. Kilde: https://www.borger.dk/Emner/bolig-og...igsikring.aspx 3. B... -
A Journey - Vurdering.
ForumindlægHello people, ville lige høre om en der gad at give en vurdering af stilen, som er fra Eksamen 2009 A niveau :D Regner selv med i hvert fald 7 :P -
Læge (Løn)
ForumindlægHvad tjerner en ny uddannet læge efter de 6 år på KU. og hvad kommer lønnen op på efter 10 år ca ? -
Skriftlige karakterer - hvordan er det gået??
ForumindlægVildt.. jeg fik 10 i dansk.. selvom jeg skrev om Barndommens gade! hvordan er det gået jer?
