Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 13201 til 13220 af 163701
  • kemi A studentereksamen aug 2008

    Forumindlæg
    Hej alle er nogen der har besvarelsen af kemi A studentereksamen august 2008? på forhånd tak :)
  • Matematik A hhx maj 2008

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inde med facitlisten til matematik A hhx maj 2008 med hjælpemidler? :-)
  • Noter til afsætning A skriftligt eksammen

    Forumindlæg
    Hej jeg ville bare spørger om der nogen der har nogle noter som kunne bruges til afsætning a eksammen
  • Eksamen i dansk A, HF, d.1.12.14

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen herinde, der var oppe i dansk A, HF i dag? Hvis ja, hvilken opgave valgte I så?
  • (a+5b) +2 (2a+b)

    Forumindlæg
    Hej! Hvordan løser jeg den overstående ligning, når +2 er isoleret fra de 2 parentser?? Hvad hedder det?! tak :D
  • Analyse af Hans og Grete, Gode noter til mundtlig eksamen i 9.klasse????

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket eventyr og skal imorgen op til mundtlig dansk eksamen og min selvvalgte prøvetekst er hans og grete men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal snakke om. Nogen der har eventyr genretræk på Hans og Grete og nogle der kan give mig nogle gode fagord jeg kan bruge.
  • Engelsk litteratur omkring 1. verdenskrig

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har problemer med at finde litteratur til min SRP i engelsk-historie Jeg har om mentaliteten i europa henholdsvis før og efter 1. verdenskrig - optimisme/fremskridtstro før vs. pessimisme bagefter. Jeg skal bruge et hovedværk på engelsk, nogle ideer?
  • sammenhæng mellem tallene a og c

    Forumindlæg
    5.5 Bestem den sammenhæng, der er mellem tallene a og c, når andengradsligningen ax2+2x+c=0 a ≠ 0 har netop en løsning.
  • HASTER! - Matematik A aug 08 STX

    Forumindlæg
    Hej Folkens. Sidder lige og laver nogle opgaver, og kan bare ikke overskue opgave 17b, nogle som har lavet den og sidder inde med fremgangsmåde :) . ? - vil værdsætte det! - og kan ikk se besvarelser inde på studienet, hvis nogen skulle referere dertil .. OPGAVEN KAN SES HERINDE, side 9....
  • differantialregning parabel: a, b, c

    Forumindlæg
    Hej kan nogen hjælp med denne opgave
  • Dumpet :(

    Forumindlæg
    Hej alle sammen jeg var i dag oppe til mundtlig engelsk. Her fik jeg 00. Mit sprøgsmål er nu: har jeg bestået faget? jeg fik nemlig 4 i både skriftlig og mundtlig årskarakter.
  • SPANSK STX A skriftlig - hvordan gik det?

    Forumindlæg
    Hej allesammen, som mange andre har jo også være op i Spansk idag :D så ville høre hvordan det gik? synes selv at opgave sættet var svær :S (og nåede at skrive kun 200 ord :( )
  • Bestem koordinaterne til a og b (vektorer)

    Forumindlæg
    Hejsa! Nogle der kan forklare hvad man skal? ER HELT LOST?! Meget gerne i steps - det er til en aflevering!! :) Tak på forhånd!
  • A's projektion på m

    Forumindlæg
    Hej I et koordinatsystem har en ret linje m parameterfremstillingen (x,y)=(5,4)+t(4,3) , tεR vektor a = (2,3) Gradtallet har jeg beregnet til 26,56 grader Herefter skal jeg beregne koordinatsættet til vektor a's projektion på m
  • f(x)=b*a^x

    Forumindlæg
    Hej :) Tjek følgende: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=406539 I ovenstående bliver der i starten sagt at f(x) bliver sat til f(x)1 fordi den er således på en almindelig 2.akse.. Kan dette forklares nærmere? På forhånd tak!
  • Matematik A STX eksamen 27/5/14

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er lidt i tvivl om hvor godt det er gået. Uploader min opgave, så kan folk sammenligne med deres egen, og resultaterne kan diskuteres
  • Hjælp til rettelse af engelsk! skal afleveres inde kl 24

    Forumindlæg
    Hej. er der nogen der vil kigge min stil igennem på omkring de 800 ord? :) det er min sidste engelsk stil nogensinde, ville blive rigtig glad for at slutte engelsk af med noget godt! stilen er vedhæftet, og hvis du vil hjælpe mig, så send stilen tilbage pr. mail: Seyed.H.Sedighi@hotmail.com
  • Engelsk litteratur vedrørende kvindernes kamp i det 19. århundrede

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har lige nu et AT forløb i fagene engelsk og dansk vedrørende kvindernes kamp i det 19. århundrede. Vi har om kvindernes kamp for politisk deltage, men har kun formået at finde dansk litteratur. Er der nogle, der kender nogle forfattere indenfor emnet, nogle tekster eller en god side m...
  • y=a/x som (x²/a²)-(y²/b²)=1 ???

    Forumindlæg
    Hej er igang med min SRP opgave men er løbet ind i et problem. Jeg kan ikke se hvordan jeg skal vise at formlen y=a/x kan skrives på forlen (x²/a²)-(y²/b²)=1 Jeg håber meget at der er nogen der ved hvordan dette skal gøres og gerne inden alt for længe, da jeg snart skal aflevere. på forhånd tak ...
  • Lyst til en Vurdering Engelsk B. Opgave B

    Forumindlæg
    Heey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B