Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 13201 til 13220 af 95433
-
Kalender til windows skrivebord
ForumindlægHej Hvor kan man finde en kalender som man kan have på windows skrivebordet (så man kan laver noter som lektier og aftaler osv.)... Har prøvet at surfe lidt...de fleste er bare noget prøve noget, hvor man så skal betale efter 1 månedsforbrug. Nogle ideer til hvor man kan downloade det og... -
Søger hjælp til latin..!
ForumindlægJeg skal til eksamen i latin i år, og desværre ikke helt vildt styr på det..Nogle der vil hjælpe mig lidt?? foreksempel med nogle noter eller noget andet?? så skriv til min mail---> ida_mam@hotmail.comVille være så dejlig hvis der var en der gad at hjælpe mig.. -
Fuld pensum
ForumindlægHej Er der nogen der ved om man skal op i alle fag når man skal op i fuld pensum ? Skal man op i de fag man har afsluttet på 1. og 2. år eller bare dem man afslutter på 3. år ? På forhånd tak for hjælpen -
Normalvektor til 3D vektor + parameterfremstilling
ForumindlægHåber I kan hjælpe mig med denne opgave I et koordinatsystem i rummet er der givet et punkt P(1,-5,-2) og en vektor a= (3 , -1 , 4) a) Bestem en ligning for den plan α, der indeholder punktet P og har a-> som normalvektor, og bestem en parameterfremstilling for den linje l, der går gen... -
Hvad synes du om gymnasiereformen?
ForumindlægDet lader til at være et godt stykke tid siden det sidst er blevet diskuteret, og nu hvor flere mennesker er blevet udsat for den og andre måske har vænnet sig til den, så synes jeg det ville være interessant at spørge. Personligt synes jeg der er for dårlig struktur i projekterne, de tværfaglig... -
Afslag
ForumindlægJeg har søgt ind på pædagogsemi, men har fået afslag da jeg havde dumpet en eksame.. (Er møg ked af det) Andre der også har fået afslag fra PÆDASGOGSEMI?? -
Enkeltfag ?
ForumindlægJeg er interesseret i at vide, om det er muligt at læse fysik B enkeltfag i sommerferien mellem 2.g og 3.g. -
Antal stikord til FSA i Samfundsfag
ForumindlægHej studieportalen.. Jeg skal op i samfundsfag, i Folkeskolens Afgangsprøver på mandag, men min lærer siger, at man kun må medbringe 1 side noter til besvarelse af sin problemstilling. Derudover, må man selvfølgelig have de noter, man har lavet i forberedelsestiden.. Jeg har lige læst bekendtgø... -
lille sætning
ForumindlægHej. har problemer med at oversætte den sætning til noget der bare minder om engelsk. så håber der er nogen der gider hjælpe mig. Ikke kun kvinder ligger under for tidens krav om veltrimmede kroppe. Not only women who is lying under the time’s demand about (veltrimmede, slog det op men der var... -
Eksamen! Kirkekampen i DK i middelalderen
ForumindlægHejsa Har trukket diverse kilder fra Harald Blåtand og frem til jyske lov. Alt dette omhandler kirkens og kongens magtkamp. Er der nogen der har nogle gode ideer til perspektiveringer, problemstillinger eller andet der kan score points? Alle relevante noter, kilder og fx billeder modtages med k... -
snart til eksamen. hjælp søges
Forumindlæghejsa vidste ikke helt hvor det her skulle ligge. men skal jo snart op i eksamen i Naturvidenskabelig faggruppe som man skal i 1 HF og er meget nervøs allerede nu. er der nogle som har nogle gode råd til lige den eksamen eller måske ligefrem nogle Noter som de har brugt til denne her eksamen som ... -
Skriftlig fremstilling i morgen
ForumindlægHey, hvem skal op i morgen? Er i nervøse, det er jeg nemlig. En smule.. Hvad tænker i at skrive? For mit vedkommende vil jeg gerne skrive en essay eller artikel -
hjælp
ForumindlægWhich Problemer med lektierne? Få hjælpen her - opret et spørgsmål og få svar indenfor 2 timer.of the following is true under monopoly? a. profits are always positive b. P>MC c. P = MR d. All off the aboce are true for monopoly Svaret er B? Korrekt? -
Tyngdepunkt
ForumindlægHej har lavet både opgave a og b, men kan ikke finde ud af at lave c, sætter lige et billede ind, opgaven går ud på at c) Bestem tyngdepunktet for klatrevæggen -
Hjælp, matematik, tak!
ForumindlægHej folks, jeg har et problem, som jeg håbede, at nogen derude kunne hjælpe med. Jeg har en trekant 7 med nogen sider, jeg har fået angivet. Da jeg ikke kan se trekanten, skal jeg afgøre om den er retvinklet eller ej, ved kun at have siderne? Problem er, hvordan gør man det? Siderne er: a = 90, b... -
Hvad fik I i Almen Sprogforståelse?
ForumindlægHvad fik i Almen Sprogforståelsestesten?\nJeg fik et ni-tal, hvilket er mere end rimeligt, eftersom jeg aldrig koncentrerer mig i timerne, aldrig læser lektier og ikke havde nogle noter med :) -
Matematik på 2. og 3. år af HHX
ForumindlægJeg står i den situation at jeg ikke valgte matematik her da jeg startede på HHX. Kan jeg vælge niveau C eller B på 2. eller 3. år? -
RELIGION, KUPLEN, MUREN OG GRAVEN.
ForumindlægHej ! Er der nogle som måske har Religion niveau C, bogen Kuplen, muren og graven. Mangler analyser af kildetekst nummer 46 og 88 ?!?!?! .. Skriv meget gerne, hvis du har dem :) -
bevis for sandsynlighedsregning, hf fællesfag
Forumindlæghejsa,jeg skal snart til eksamen i matematik på c-niveau på hf. jeg skal op i fuldt pensum, men kan ikke lige finde nogle beviser for sandsynlighedsregning :-/Nogen der kan hjælpe??På forhånd tak -
Gør rede for gennemsnitlig procentvis ændring
ForumindlægHey Jeg skal op til Matematik Mundtlig på C-Niveau og er lidt i tvivl om dette: Jeg har fået spørgsmålet: Gør rede for gennemsnitlig procentvis ændring Nogen som evt. kan hjælpe mig?
