Søgning på: fysik noter c. Resultater: 13381 til 13400 af 84813
-
Kan virkelig ikke finde ud af dette!!
ForumindlægBestem c så ligningen x^2+4x+c = 0 har netop én løsning. -
Hvad skal jeg vælge?
ForumindlægHej :) Jeg er lige startet på DTU på linjen civilingeniør i elektroteknologi, men efter studiestart er jeg blevet meget i tvivl om det er det rigtige! Jeg har altid været god til de naturvidenskabelige fag, men jeg interesserer mig mest for matematikken. Jeg tror derfor at det er forkert for ... -
HJÆLP MIG!
ForumindlægHej . Jeg er en folkeskoleelev (9. årgang) Jeg skal aflevere en Fysik/kemi rapport, men kan ikke finde svaret på denne spørgsmål : Hvilken type strøm frembringer induktion? Det er nogen der siger, at det er vekselstrøm, men hvis det nu er rigtig, hvorfor er det så det? :D Tak på forhånd .. -
isolering i diskraminant
ForumindlægHvordan isolerer jeg c i (-2)2 - 4 * 3 * c = 0 -
Svar til dig fra pvm
ForumindlægTil Lorenzia100 Jeg har vedhæftet hjælp til opgave 9 til dig. -
Engelsk stil - rettelse
ForumindlægDear Pernille Gossip is everywhere, at school, at work and of course somewhere between your friends. Words say a lot about hurting damage through gossip. Words have a power, a god but sometimes also hurtful power. People gossip about other people to feel better about themselves. There will come ... -
Hjælp mig med at finde en HF.
ForumindlægJeg regner med at starte på HF om et halvt år, men jeg har dog problemer med at finde en facilitet, der passer til mine behov. De krav jeg stiller er: 1. Lærerne skal være gode, bygningen og undervisningsværktøjet skal være up to date. – dette er vel nok en selvfølge. 2. Der skal være mulig... -
Impirisk eller hvad?
ForumindlægHej med jer, Jeg sidder og læser lidt om radioaktivitet og vi har formlen: <equation>\frac{dN}{dt}=-k\cdot N(t)</equation> Som man bruger til at bevise henfaldsloven. Men jeg ville gerne vide om denne formel som jeg har skrevet herover er en impirisk formel, eller om man kan bevise ... -
HJÆLP !! DET HASTER !!
ForumindlægHej ! Skal snart optil eksamen. & er der nogle af jer derude som kan forklar en smule om FSA fysik eksamen? Har altså VIRKELIG brug for hjælp, for jeg aner intet om hvordan eksamen foregår. Er det sådan så man laver dispositioner i alle opgivelserne/emnerne? Eller kun udfra det man vælger? Fx... -
Engelsk - rettelse (2)!! :)
ForumindlægHej igen q; .. jeg har nu endelig skrevet anden del af min aflevering, og har kigged rimelig grundigt på det hele.. - Håber der staidig er nogle vågne som gider at rette den her korte aflevering :b .. 2. Write about one of the themes we have talked about in the class (e.g. bullying, parents’ exp... -
gennemlæsning af engelsk....
ForumindlægNogen der vil læse dette stykke igennem og se om der er bogen fejl....Who is to blame for stealing a generation? Once Australian policy was to remove indigenous children and try to integrate them into white Australian. · The policy was in operation 1910, where over ten thousands of indigenous chi... -
Isoler ligning
ForumindlægArealet A kan beregnes ved hjælp af ligningen a=π*c*(a+b) a) Isolér a i denne ligning. a=π*c*(a+b)⇔ ((a)/(π*c))=a+b ⇔ a=((a)/(π*c))-b nogen der kan forklar mig hvordan jeg gøre det her rigtigt? -
årskarakter
Forumindlæghej, tælller ens årskarkter, hvis man kommer til eksamen på samme fag? fx et c fag -
Gennemsnit
ForumindlægHej! Hvad skal jeg svare tallet i spørgsmål c) viser? Hvordan skal man løse opgave d) Mange tak på forhånd! -
Trigonometri
ForumindlægTrekant ABC er retvinklet med C = 90°. Beregn de manglende sider og vinkler når a. A=43° og c=5 b. B=25° og a=19 c. c=12,643 og b=4,719 at finde vinkler er intet problem det er mere det med at finde sinus/cosinus. Er der ikke en der vil hjælpe ? :) -
parabelen
Forumindlægi forskriften y = ax2 + bx + c er "c" da ikke skæringen med y-aksen ? -
Ligning!!!
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til den her ligning: C = F - 32 / 1,8 Isolér F ??? :( -
elektroner
ForumindlægHej. Hvor mange elektroner skal der til for at få en ladning på -1 C ? (meget gerne en beregning) -
hvilke funktionelle grupper er der?
Forumindlæga)aldehyd b)alkohol gruppe c)alkoholhruppe d)alkoholgruppe Er det rigtigt? -
Bremselængde?
ForumindlægHej. Jeg sidder og bøvler med noget fysik, som jeg simpelthen ikke kan få til at gå op. http://img832.imageshack.us/i/unavngivethi.jpg/ Opgaven er på billedet i linket ovenfor. Det er opgave b, jeg er gået i stå ved. Jeg kan ikke få udledt en formel, så jeg får de samme resultater som min lære....
