Søgning på: matematik fp9 maj 2018. Resultater: 13521 til 13540 af 33890
-
Uddannelse til anlægsgartner fsa
ForumindlægJeg har 3 spørgsmål til en fsa opgave jeg skal aflevere her på fredag. 1) Beregn v D= 22 og a= 7 atm. - Formel = 0,03*d2*kvadratrod a. Jeg fik den til 10,08 2) Østergaards vandværk kan højst levere 40m3 vand pr time.. Hvilke dysestø... -
Kan ikke helt forstå?
ForumindlægHvad betyder det når der står: Rampen skal placeres i der skraverede område, der er vist på firgur 1. Der skal være 0,5m ind til cafevæggen og 0,5m til hallens sidevæg. Opgaven lyder: Indtegn omridset af rampen på din tegning af grundplanen Grundplanen har jeg lavet, resten med de 0,5m forst... -
Effekt
ForumindlægHvordan løser jeg denne opgave: Vurdér hvilken effekt, forsøgspersonen i gennemsnit yder under den del af bevægelsen, hvor armene strækkes. Tildel herunder passende værdier til relevante fysiske størrelser. Mit bud er, at man skal beregne den potentielle energi ved en armstrækning, så jeg har s... -
Kvadratisk programmering
ForumindlægJeg er helt lost. Har mat A og er faldet fra. Har brug for en forklaring trin for trin. -
Boerkrigen 1899-1902
ForumindlægHey...Nogen der evt. ligger inde med noget information om krigen? På dansk? Jeg har søgt på nettet, men indtil videre har jeg kun fundet information på engelsk.På forhånd tak... -
Skal jeg søge allerede nu
ForumindlægHej. Jeg er fra Aarhus og har netop søgt ind på nogle forskellige uddannelser bl.a. i Aarhus og Kbh. Derfor ville jeg høre om jeg allerede skal til at søge lejligheder i Kbh nu, hvis jeg nu kommer ind i den uddannelse der ligger i kbh. Ellers skal jeg vente til jeg er blevet optaget -
FSA Problemregning
ForumindlægHvordan gik der jer? Det gik mig okay godt, syntes den var meget svær, men alligevel :) Her er min, hvis nogle vil se den :) Sig endelig til, hvis noget er forkert :) -
TERMINSPRØVE I DANSK PÅ MANDAG!
ForumindlægHej folkens. Jeg skal til terminsprøve på mandag(jeg går i 3.G). Jeg ville spørge om der er nogle som lige har været oppe i terminsprøve i dansk, som kan sige hvordan det gik, og hvilke emner der var? :) håber på svar og hjælp.! Mvh Sarah -
Samfundsfags terminsprøve?
ForumindlægHej derude :) Er der en eller anden der har været til terminsprøve i samfundsfag A i år? Som fremt der er, er det så muligt at jeg kunne få oplyst hvilket eksamenssæt der er tale om? Og.. Ved nogle hvor jeg kan finde sættet fra 2008 eller fortælle mig opgaveformuleringen og titel? -
Tysk Terminsprøve
ForumindlægHej. Jeg har nogle spørgsmål ang. tysk terminsprøve her d. 10 marts på højniveau. Nogle siger at man risikere at få en opgave, som man ellerede har skrevet før? Atlså at de ikke tager en ny tekst, men en gammel? Er der nogen, der har været oppe til tysk terminsprøve, og i så fald, hvad handler op... -
Politik
ForumindlægHi FolkJeg skal lige bruge noget hjælp.Hvad er disse aviser kendt for. Altså deres politiske ståsted.BTJyllandspostenEkstrabladetPolitikkenInformationenMetroexpressen/urbanTak for det (: -
Den ny karakterskala
ForumindlægHej! Jeg afslutter nu 2.g og skal begynde i 3.g næste år. Bliver mine karaktere for de sidste to år oversat til den nye karakterskala??? -
engelsk aflevering rettelse please..
Forumindlæggrammatik fejl skal rettes please . er selv dårlig til det .. -
Afstemmelse af reaktionsskema
ForumindlægHåber meget der er nogen der kan hjælpe mig med at se om dette reaktions skema er afstemt korrekt:) C4H10 + O2 ---> CO2 + H2O Det har jeg så afstemt til 2 C4H10 + 13 O2 ---> 8 CO2 + 10 H2O Synes bare det virker som meget store tal jeg er kommet... -
insulin og glukose
Forumindlæghvorfor falder koncentrationen af insulin og glukose i blodet under et måltid? -
Murens fald
ForumindlægHej! Er der nogen der kan fortælle mig, hvad det har haft at sige for Tyskland og de verdenspolitiske forhold, at Muren Faldt i 1989?? -
hvad er fejlen i sætningen?
ForumindlægGeneral elections, which are nowadays HOLD in many countries, are often manipulated by dictators man får at vide at fejlen er hold men hvorfor? -
Eksamen, retskrivning og læseprøve
ForumindlægHej derude :) Jeg skal op i retskrivning og læseprøve på Torsdag. Så vil jeg høre om i har nogle gode råd til hvad jeg skal gøre for at forberede mig til dette? evt. nogle opgaver på nettet? tak! -
Kommunikation/IT-eksamen
ForumindlægGoddag alle sammen. Jeg er endt i den uheldige situation at have mulighed for at komme op i Komm/IT til eksamen, hvor jeg inden da skal have skrevet en afsluttende opgave. Denne opgave er netop problemet, jeg har ikke tidligere afleveret noget skriftligt i dette fag, så jeg er i stor tvivl om h... -
Skal jeg betale su tilbage?
ForumindlægHej, Jeg står i situationen, at i november/december har jeg været udeboende og fået udeboende su. Jeg har mellem jul og nytår flyttet hjem, og meldt min flytning til CPR som man skal før d. 1. Dof har SU ikke registreret min flytning endnu, da de har lukket mellem jul og nytår (Og jeg tror ikke e...
