Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 13641 til 13660 af 19198
-
Rette min dispesion
ForumindlægnOGLE SOM HURTIG RETTE DEN JEG KAN SENDE DEN PÅ mAIL -
analysemodel?
Forumindlægnogen der har en god analysemodel til noveller? -
EKSEMPEL 1: HVAD KOSTER EN KOP KAFFE, NÅR MAN BRYGGER DEN SELV?
ForumindlægHej. Jeg håber at i kan hjælpe mig. Hvad koster en kop kaffe, når man brygger den selv? Hvordan finder man ud af det når der ingen tal står ? :) -
Engelsk eksamen 9. Klasse
ForumindlægHej Hvad er prøvespørgsmålene i engelsk eksamen 9 klasse? Og er der mere end et spørgsmål i løbet af de 8 minutter man har en samtale i gang eller er det kun 1 spørgsmål? Hvad kan et eksempel på et prøvesp&... -
HJÆLP!
ForumindlægHej allesammen.. Jeg har en dansk opgave for til lige efter ferien, og jeg kan virkelig ikke gå i gang med den.. Jeg har læst et folkeeventyr; De tre Gaver, og skal forholde mig til nogle spørgsmål, og skrive en sammenhængende opgave, dvs at jeg ikk skal dele mine 'svar' op.. Et af spør... -
Eksamen i Teknologi B
ForumindlægJeg skal op i eksamen i Teknologi B, og ville bare lige spørge om der er nogen som har nogle gode råd til mig? Nogle erfaringer? Må indrømme jeg er en lille smule nervøs da jeg aldrig har prøvet at skulle forsvare et teknologi projekt mundtligt, så jeg ved ikke hvad jeg skal forvente derhenne. :P -
crossing the line
Forumindlæghej hvordan kan man i engelsk forklar hvad crossing the line er og forklar hvornår man går over grænsen tak -
eksamen - alt må medbringes?
ForumindlægHej, man må medbringe alt ind i forberedelseslokalet, men må man også det til selve eksminationen? Eller skal man til eksaminationen kun medbringe det man har skrevet på de gule papirer der ligger derinde og så teksten som man får udleveret? -
censor tog mit talepapir!
ForumindlægHej ved nogen om dette er tilladt: 5 min. inde i eksamen (24 t. forberedelse) tog censor min kusines talepapir, så eksamen gik selvfølgelig ad h... til. Har nogen gode råd til klage, konsekvenser ol. Trif -
Mdt. eksamen 1-årigt A niveau
ForumindlægHvordan forbereder i jer til mdt. engelsk A eksamen (1-årigt forlæb)? Altså pensum er jo ikke ligefrem noget der er helt vildt, men er det nok bare at have sine noter med til de tekster mn har læst og så det ligesom bare det? Hvordan gør I/du? -
24-timers examen Biologi - hvad skal man??
ForumindlægHej jeg skal op i 24 timers eksamen i overmorgen, i biologi. Jeg vil bare høre, om der er nogen af dem der allerede har været oppe til 24 timers biologi der har nogle gode råd og forslag til, hvordan man skal disponere sin tid/hvad man overhovedet skal gøre?? Skal man bare referere de eksamens ... -
Hjælp - AT i dansk og biologi om genteknologi
ForumindlægHej derude Jeg skal til AT eksamen her på fredag, og sidder fast med hensyn til dansk-delen. Derfor ville jeg spørge om der måske var nogen, der har haft AT i dansk før som kunne hjælpe eller nogen der har læst romanen Genspejlet af Svend Åge Madsen. Eller bare nogen der har forstand på AT (jeg... -
Sammenhæng mellem grundlov og systemskiftet
ForumindlægKære læsere Jeg har nu bøvlet med analysen i min DHO i snart 7 timer uden nogen videre aktivitet. I forbindelse med systemskiftet, har jeg valgt at analysere junigrundloven fra 1849 og den nuværdsgældende grundlov fra 1953 for at få et overblik over forskellen og den indflydelse som har påvirke... -
Engelsk mundtlig eksame
ForumindlægGoddag. Jeg skal, om en måneds tid, op til den mundtlige eksamen i engelsk. I den sammenhæng har vi fået til opgave at vælge at skrive om noget, der har en relation til de emner, vi har i pensum og derefter snakke om det til eksamen. Følgende topics kan man vælge imellem: Crime and punishment Ra... -
FSA Dansk skriflig fremstilling
ForumindlægHej SP. Jeg er så nysgerrig i at vide, hvad i har valgt. Personligt har jeg valgt Ogave 5. Jeg tror, ikke det bliver en 12'er, men mere en 7-10 :-). Hvad med jer ? -
FSA fysik
ForumindlægHej. Til FSA i fysik, hvad bliver der så forventet at man ved, og hvordan skal man forberede sig? På forhånd tak -
differentialkvotienten
Forumindlægjeg har skrevet at den kan benyttes til at undersøge forløbet af en graf (monotoniforhold), give kandidater til forskellige ekstrema, så man kan undersøge grafen for global og lokal maks- og minimum er der andet jeg kan tiføje? -
Hvordan kan man forbedrede sig til matematik mundtlig eksamen??
ForumindlægHej! :-) Vil bare lige høre, om der er nogle derude der har været oppe i mundtlig matematik og evt kan fortælle mig lidt om hvordan det foregår og om hvad man skal øve til? Vi har ikke rigtig fået noget at vide omkring det, så føler mig virkelig ikke klar til at skulle gå til eksamen i det.. Håb... -
Historie 24-timers eksamen = AT???
ForumindlægHej alle sammen Jeg ville lige spørge om man skal gribe 24-timers eksamen an som en AT-opgave??? Hvordan skal strukturen være til fremlæggelsen, ligner det ikke meget AT-strukturen????: - problemstilling - konklusion - metoder (kildeanalyse) - perspektivering Tak på forhånd :) -
Privatundervisning i Mat tilbydes
Forumindlæg14/7-2011 Går du på turbohold, skal du til matematik sygeeksamen eller ønsker du bare at få repeteret inden det går løs i august igen skal du bare kontakte mig på 22 65 57 69. Jeg har en lang videregående matematikuddannelse og mange års erfaring med privatundervisning på alle niveauer. Mvh Jesper
