Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 13721 til 13740 af 63055
-
Dansk-->Engelsk
ForumindlægHej nogen der kan kigge dette igennem for fejl?Det danske står ovenover det engelske.JP Århus 08 februar 2006, 6. sektion side 4JP Aarhus 08 February 2006, 6. section page 4Khaled med baggrund i Afghanistan sagde:>> De sårer ikke mig personligt, for jeg er ikke så religiøs. Tegningen med bo... -
Den rigtige studieretning, ?? (:
ForumindlægHejj allesammen, Jeg er en pige, er 16 år gammel og lige begyndt på gymnasium. Da jeg gerne vil være læge, har jeg valgt den naturvidenskabelige studieretning med Mat. A, Kemi B & Biologi A. Men er lige pludselig blevet i tvivl om, at det måske var den forkerte retning , jeg har valgt for at ... -
Bestem a?
ForumindlægJeg skal bestemme a... men hvordan?? 9 S(sqrt(x)+(a/sqrt(x))dx=12 3 -
rente
ForumindlægNiels indsætter 5700 kroner i banken. Renten er 9 % p.a.. Hvor mange kroner får han i rente efter et år? -
Sandsynlighed
ForumindlægHej, jeg ved ikke lige hvordan jeg kan finde det. Jeg har 11 forskellige cirkler. Bestem hvor mange måder 9 forskellige kan udvælges, når rækkefølgen har betydning. -
ulighed
ForumindlægHej. Hvordan løser jeg uligheden 5 - 2x < 9 Også sådan generelt... hvordan løser man en ulighed og hvad er ideen med dem? // Dennis P -
ligning
ForumindlægOmskriv 4x^2-12x+9 til formen (ax+b)^2. Er der nogen der vil forklare mig trin for trin hvordan den skal løses. Jeg forstår ingenting. -
Begreb højden
ForumindlægHvis jeg skulle komme med et bud, ville det være 9 m, men jeg er overhoved ikke sikker. Nogen der kan hjælpe? Billede vedhæftet. -
A short story.
ForumindlægHey. Jeg har lavet et lille "review" af en film, som er skrevet som jeg selv mener det skal gøres - Så selve handlingen i min tekst skal der ikke gøres noget ved, ville derimod høre om nogen vil bruge et par minutter på at kigge på den, og evt. Rette fejl.Here goes:ReviewForrest Gump” L... -
FSA Mundtlig Dansk
ForumindlægHej :-) Har lige et hurtigt spørgsmål. Må man godt tager noter med ind til den mundtlige eksamen, udover synopsen? På forhånd tak! -
Hjælp "skelettet.
ForumindlægHej, er der nogen der har noter om skelettet, Jeg har virkelig brug for det. Jeg skal op til reeksamen i anatomi og alle mine noter som var gemt i bærbaren er blevet slettet. Håber virkelig at nogen kan hjælpe mig med det. Jeg er totalt stresset og skuffet og kan slet ikke nå at skrive noter om... -
Hvad hedder man når...
ForumindlægHej, når man har taget en kandidat i matematik hedder man Cand.scient og ligeledes gør man hvis man har en kandidat i fysik, men kommer der ikke mere på titlen så man kan skelne de to? Og så tænkte jeg også på hvad titel man har når man har taget sin bachelor i matematik og hvad man egentlig ka... -
Hvad kan jeg bruge det til?
ForumindlægHvis jeg vælger studieretningen:Matematik A, Kemi B og Fysik B- hvilken videregående uddannelse kan jeg så vælge, er der en hjemmeside om det?Jeg har hørt om medicin-studiet, men andre? -
His+fys ?
ForumindlægHej. Jeg valgte at skrive i historie og fysik, af en eller anden grund... Men sidder nu i det problem at jeg ikke rigtig kan finde et emne. Så nu henvender jeg mig til alle de kloge og kreative hoveder her. NOGEN DER HAR IDEER? Alt modtages med kyshånd. Tak på forhånd. -
Det sociale ikke gymnasiet er ikke så vigtigt
ForumindlægHej Jeg er startet på gymnasiet, så vil lige dele mine tanker. Det her er et problem, som jeg syntes er træls. Selvfølgelig kan det her været et problem for mange (ikke-religiøse også), at de føler sig "udenfor" pga. de ikke gør som de andre. Jeg siger ikke, at man ikke skal de... -
Brøkker
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe med denne her brøkdel som jeg har vedhæftet som billede er det rigtigt at a=2 og b=3 og c=9 og at jeg så skal gange a og c sammen også divider den med b og resultatet er det så 6? -
Kan ikke se Censor ??
ForumindlægHvor bliver Censoren af ? Jeg har haft prøver i de to dage. Men har ikke mødt censorne endnu?? Hvordan kan det være? -
SU i pausen mellem militæret og videregående uddannelse
ForumindlægJeg har netop afsluttet 3. år på HHX i Nykøbing Falster og planen er, at jeg herefter vil læse Erhversøkonomi-Psykologi (ha.psyk) på Copenhagen Business School. Men først skal jeg ind og aftjene min værnepligt og her opstår to problemer: 1. Jeg er nødsaget til at opsige mit nuværende kollegievære... -
Fejlsætninger
Forumindlæg1) She is looking forward to leave school 2) A 24-hours achievement 3) What Jade does not realize is how she, in her self-obsession, may not be any better than the others 4) They try to get the lentil out with a tweezer. kan ik se hvorfor de er forkerte, nogle der vil hjælpe? -
Omskriv til passiv
Forumindlæg1 Two teenagers beat up a 12-year-old. Omskrivning til passiv: A 12-year-old was beaten up by two teenagers. 2 The price paid shall not be refunded to you. (underforstået at der tales om firmaet) Omskrivning til aktiv: The company shall not refund to you the price paid. Er min omskrivninger korre...
