Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13761 til 13780 af 42938
-
Tag et fag om.
ForumindlægHej jeg vil høre om det er mulig at tag et fag om, som man har bestået, for da jeg tog en fuld HF, fik jeg 00 i mundtlig og 4 i skriftlig i faget dansk A. og der var jeg ret skuffet over min mundtlig eksamen, da jeg gik ned midt i eksamen og kunne ikke rigtige sige noget, og derfor fik et fortjen... -
gode råd, gå om eller??
Forumindlæghejsa! jeg var som sagt til studentereksamen i matematik i fredags. pelejer at få gode karaktere, men stødte ind i en række tekniske problemer og derefter gik det abre af helvede til. Jeg har udregnet lidt på opgaverne der hjemme, og jeg ligger vist ca. på et 6 tal. Dette er ikke godt da jeg skal... -
Dumpe ?
ForumindlægEr der nogen der ved om man kan tage uddannelser der kræver matematik, hvis man som afsluttende karakter har fået 02 i mundtlig og 02 i skriftlig. Men dog skal jeg op i skriftlig meget snart, hvad sker der hvis jeg dumper, dvs. får 00 ? Kan jeg så stadig tage uddannelser som kræver matematik, hvi... -
hvilke beviser?
ForumindlægHej Jeg skal til mundtlig mat A her snart. og tænkte på hvilke beviser, der er vigtige at kunne indenfor følgende emner: vektorer i rummet vektorer i planet vektorfunktioner differentialregning integralregning trigonometri funktioner - log og eksponentielle analytisk plangeometri rumgeometri ... -
Hej med jer, er der nogen af jer kan svare på mit spørgsmål her, kan man bruge Berretermodel, Aktantmodel og kontraktmodel når man vil snakke om kompositione...
ForumindlægHej med jer, er der nogen af jer kan svare på mit spørgsmål her, kan man bruge Berretermodel, Aktantmodel og kontraktmodel når man vil snakke om kompositionen af eventyret, jeg mener kan jeg vælge alle de 3 modeller og snakke om i mundtlig eksamen, eller bare vælger en af dem, når jeg skal snakke... -
Hvem er hoved personen i Kong lindorm
ForumindlægHej, imorgen skal vi prøve hvordan det præcist er til dansk mundtlig eksamen, men vi har fået en tekst hver.... jeg fik "Kong lindorm" og jeg har læst den og forstår den udmærket, men hovedpersonen i den skifter hele tiden.... Er der nogen der har læst den og er sikker på hvem hovedpers... -
HJÆLP TIL MIN DISPOSITION!
ForumindlægJeg skal om nogle få dage op til Dansk mundtlig eksame, og jeg har fået at vide jeg skal lave en disposition hvor der skal stå alt det jeg vil tale om. det har jeg aldrig prøvet før, derfor ville jeg gerne spørger om der er nogle af jer der ved hvordan man laver en eller som måske har en fra sids... -
Tutor søges hurtigt!
ForumindlægJeg er fuld gang med at læse til eksamen i matematik på lærer seminariet. Jeg har i flere måneder forberet mig, men som tiden kommer nærmere er der stadig mange matematiske problemer jeg mangler at have styr på. Da jeg samtidig læser alene kunne det være rart at få en tutor. Jeg vil betale 120,- ... -
Antal eksamener i 2020
ForumindlægHalløj alle :) Er der nogle, der ved hvor mange eksamener, vi skal op i, hvis vi afslutter gymnasiet i år 2020? Og er der en specifik fordeling af mundtlige og skriftlige eksamener? -
Selvstudium stx
ForumindlægEr der nogle af jer der ved om man kan tage stx som selvstudie? Og i så fald hvor man kan tage det henne, da de steder jeg indtil videre har ringet til ikke tilbyder det. På forhånd tak :) -
mdt. Engelsk B
ForumindlægJeg skal op i engelsk her i 2.g på fuld pensum. Hvordan foregår det præcis? Hvad skal jeg have med? Jeg har hørt rygter om at jeg kan blive spurgt om alt fra pensum i de to år, hvilket er et problem for jeg sprang 1.g over, og jeg har ikke lavet nok i 2.g :p , så vil de sige at jeg skal til at s... -
Må man tage juice med til FSA læse/retskrivingsprøve?
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl pga. vi har eksamen i morgen i læse og retskrivning (afgangseksamen), men jeg ved ikke om jeg må tage juice med (altås drikke under eksamen) ? Er der nogen, der har viden omkring dette emne? -
Gymnasievalg STX/HTX
ForumindlægHej alle Jeg går i 9.klasse i folkeskolen og synes at jeg klarer mig godt i de naturvidenskabelige fag, får næsten kun 12 taller. Mit gennemsnit ligger på 9,7. Min ven vil helt sikkert på HTX som den eneste i min klasse og jeg overvejer det også. Jeg har tænkt på at vælge Engelsk A, Mat A o... -
Fotografisk hukommelse
ForumindlægMin lærer har givet mig en opgave: "Jeg huske de første 100 decimaler af tallet pi 3,1415.." Hvordan skal jeg gribe dette problem an? -
Tekster?
ForumindlægHejsa er der nogle der ved eller kender nogle steder hvor man kan finde tekste, skal nemlig op til eksamen og vil meget gerne finde de tekster jeg mangler igen men ved desværre ikke hvor...? Tak for hjælpen på forhånd!! ;-) -
Linearitet
ForumindlægHar fået mine eksamens-spørgsmål til matematik.. Men er simpelthen gået i stå, så ville høre om i kunne hjælpe med disse spørgsmål. Spørgsmål 1) Hvordan kan man ud fra ligningen for en ret linje tegne linjen i et almindeligt koordinatsystem? Spørgsmål 2) Betydningen af konstanterne a og b i ligni... -
Bør jeg klage?
ForumindlægTil min mundtlige eksamen fik jeg trukket emnet "Funktioner". Efter min gennemgang af min disposition, fik jeg en masse spørgsmål til emnerne "Differentialligninger" og "Differentialregning". Jeg havde svært ved at besvare spørgsmålene helt korrekt, fordi jeg ikke va... -
HJÆLP- SKAL JEG KLAGE?
ForumindlægJeg har lige fået årskarakterer og de er som følgende:Bio skrift 10Bio mundt 10Dansk skrift 10Dansk mundt 10Engelsk 10Fysik 10Geo 10Hist 10Idræt 9Mat skrift 9Mat mundt 10Tysk 9Problemet er at jeg føler at jeg er blevet snydt for en karakte... -
Gøre rede for at funktionen er differentiabel?
ForumindlægHej. Har problemer med at finde ud af hvad der menes med gør rede for at funktionen er differentiabel i x0. Det er mundtlig eksamen mat A. Skal jeg starte med at forklare hvordan man har fundet frem til differenskvotienten via sekant, eller skal jeg bare direkte smide mig igang med at hvad beteg... -
Eventyr. Rgitigt?
ForumindlægEr der nogen der kan vurdere om dette ikke er korrekt beskrevet? Kom endeligt med noget mere hvis I kan :) Folkeeventyr I dag læses og høres folkeeventyret hovedsagligt af børn. Men folkeeventyret er ikke skabt for børn. Det blev skabt af voksne mennesker hvor historien gik fra mund til mund, f...
