Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 13861 til 13880 af 22496
-
Determinanter, permutationer osv.
ForumindlægHey alle I kloge hoveder. Jeg har behov for hjælp i en opgave omhandlende determinanter, permutationer osv. Jeg har smidt den op på Peecee.dk, for at slippe for at skrive hele teksten ind. http://peecee.dk/upload/view/153784 Jeg har pænt svært ved at komme igang med opgaven, så hvis jeg kunne få... -
Lempelig finanspolitik i finanskrisen
ForumindlægHej :D Jeg sidder med et spørgsmål, hvor jeg skal tage stilling til om en lempelig finans politik kunne være en løsning på finanskrisen i dansk økonomi. Man bruger vel flere penge når der er en lempelig finanspolitik, og det er vel vigtigt at folk ikke sparer penge, men derimod bruger nogle, så ... -
Old-->Ødipus... Hjælp
ForumindlægHejsa.Hvad vil I sige moralen er i Ødipus...??? -
Hjælp til DHO - "Klokken" af H.C.A
ForumindlægHej Jeg sidder og er ved og skrive DHO og er kommet til en lille forhindring. Jeg har været ved at analysere kunsteventyret "Klokken" af H.C. Andersen, men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan eventyret passer ind i den romantiske tankegang.. Er der nogle som kan hjælpe? Det eneste... -
harpiks
ForumindlægHej Jeg ville høre, om der var nogen der vidste hvordan man fremstiller kunstigt harpiks. Sådan noget som man bl.a. bruger til håndbold. Har læst, at processen ligner fremstilling af plastic, og noget med nogle phenoler... Håber nogen kan hjælpe mig :) Hilsen Camilla -
En sætning
Forumindlægka nogle ikke oversætte det her pls pls pls:D "Hold da op !! Jeg skrev ikke det sætning for at score ham, ej det vil jeg aldrig finde på + jeg vidste ikke det var dit kæreste, hvis jeg vidste havde jeg ikke skrevet det, så rolig folkens ! -
"Dukkehjem"
ForumindlægHej!Jeg skal læse dukkehjem sammen med min klasse... Det ville være fedt hvis jeg kunne score nogle ekstra points. Er der nogen der ligger inde med, eks. analyser, resumeer, fortolkninger e.lig? Det ville være kanon! -
Karakter
ForumindlægHej, nogen der kan give en karakter vurdering på denne opgave? Det er engelsk på STX B-niveau -
Budskab i klokken af H.C. Andersen
ForumindlægJeg skal havde skrevet i en analyse hvad budskabbet i Klokken af H.C. Andersen er, nogen der kan hjælpe mig? :) -
Rettelse af oversættelse. Haster!
ForumindlægHej. Er der en som gider at rette fejl i min oversættelse fra dansk til engelsk? Den er kun ca. 10 linjer lang. /Pernille -
Afgangsprøve i fysik
ForumindlægHej, Jeg er ret nervøs for afgangsprøven i fysik 9 klasse. Jeg er mest bekymret for de spørgsmål lærer og censor stiller. Jeg kan godt sige: “Vi kan altså se, at den her gas fordamper“, men så kan jeg ikke forklare, hvorfor. Har i nogle gode råd til fysik prøven? -
SØGER MATEMATIKNOTER!
ForumindlægHej søde mennesker. Er der nogen som har gode matematiknoter til 1.g på A-niveau i følgende emner?: Trigonometri: Beregninger i ”skæve” trekanter (sinus- og cosinusrelationerne) - Tangent til cirkel - Skæring mellem linje og cirkel - Skæring mellem linje og 2.gradspolynomium... -
Carbonhydrider - strukturformler
ForumindlægHej, jeg er virkelig på skideren, og jeg håbede lidt på at I kunne hjælpe :( hvordan ser strukturformlen for 4-methylpent-2-en, 1,3-dimethylcyclohexan og 2-ethylpent-1-en ud? på forhånd, tak! -
bestemmelse af monotoniforhold
ForumindlægOpgaven lyder:bestem montoniforhold for f.f(x) = 3 - ((1)/(x+2))Problemet er at når jeg sætter f'(x) lig med 0, har ligningen ingen løsninger.Hvad gør jeg?? -
Voksende funktioner
ForumindlægGod formiddag.Jeg er blevet stillet flg. opgave:Vis at funktionen f(x)= 8 * (x)/(x+4) x=>0 er voksende.Det første jeg har gjort er så at differentiere den som en kvotient og jeg har fået: 32/(x+4)^2Er der nogen der så kan hjælpe mig videre herfra? Jeg formoder at jeg skal sætte den differentie... -
Eksponential vækst
ForumindlægHvis man har en fremskrivningsfaktor på 1,024, og et beløb vokser i seks år, hvordan kan man så finde vækstraten? Jeg har forsøgt at gøre dette, men jeg er ikke sikker på om det er rigtigt: f (6) = 1,0246 -
HASTER: empiri: vægtløshed!
ForumindlægHey alle sammen Har om rumkapløbet og hvordan vægtløsheden i rummet påvirker kroppen som emne i AT, men har virkelig brug for hjælp til noget empiri til den naturvidenskabelige del af min opgave. Nogen der måske det samme og kan hjælpe med det?!! -
løsning af ligning
Forumindlægjeg sidder med en opgave der lyder således2x + (3. rod af)x = 0mit problem er at vi kun har lært at løse dem med kvardratrod, og jeg kan simpelhen ikke hitte ud af hvad man skal....håber der sidder en med en skarp hjerne som kan hjælpe mig. Takker! -
Fysik: Hvad betingelsen for at man kan inducere strøm i en ledning?
ForumindlægHej alle sammen sidder her og skriver fysik rapport om elektromagnetisme og induktion hvilket jeg synes er meget spænende. Jeg er dog gået i stå på et område nemlig "hvad er betingelsen for at der kan induceres strøm i en ledning?" Hvis nogen kan hjælpe mig vil det glæde mig meget. jeg ... -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale...
