Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 13921 til 13940 af 321608
-
illiaden, odysseen og staten.
ForumindlægHej alle.Jeg har rimelig godt styr på disse 3 tekster, men deres "perspektivering" så at sige har jeg problemer med.Illiaden er helteidealet "primitivt". Achilles bekræfter sig selv i form af hans styrke m.m. <-- mythos og vikingetids helt.Odysseen har vi O som er en blandi... -
HGv
ForumindlægHgv for voksnePå hg v er alle voksneDu har en del livserfaring med i bagagen. Det kan selvfølgelig bruges på din vej mod et nyt job. Derfor kan du med den rette seriøse indstilling tage hg på kun et år. Du lærer om erhvervsøkonomi, salg & service, samfundsfag og IT. Det er profilfagene på vejen m... -
Hjælp til konklusion!
ForumindlægHej :-) Jeg sidder her og skal til at skrive min konklusion til min SRP opgave, har fundet vejledninger til dette og endnu en gang læst min problemformuleringen igennem.. Probelmet ligger bare i, at jeg ikke ved hvor jeg skal starte! Eller hvordan for den sags skyld. Nogle gode råd? -
Kristendom/helvede
ForumindlægSidder her og læser religion.. kristendom. Er virkelig blevet i tvivl om hvad der sker med jorden, når dommedag kommer? Paradiset er jo i himmelen ikk? Findes der egentlig et helvede indenfor kristendommen? Eller er det bare noget vi går og tror..? Hvis der gør, er mennesker så dømt til evig pins... -
De evige tre
ForumindlægHvad er betydningen af denne strofe, af digtet 'De evige tre' Hver kvinde står mellem disse to, forelsket, elsket og ren – een gang hvert hundrede år kan det ske de smelter sammen til een. -
Hvad skal jeg stille op?
ForumindlægHej kære mennesker. Jeg står i en helt igennem lorte situation (undskyld sproget). Jeg er dårlig til matematik. Meget dårlig. Mine karaktere lød på et 4-tal i folkeskolen (nogengange et flot 7 tal, hvis jeg fik hjælp på vejen). Nu går jeg i gymnasiet. Jeg har valgt at tage matematik på b-niveau... -
Terminsprøve
ForumindlægNogle flinke mennesker der vil læse min terminsprøve igennem og komme med en vurdering? Jeg er virkelig i tvivl om, hvordan jeg klarede den! Tak for hjælpen :) -
Reducering af udtryk
ForumindlægHej mennesker Jeg har prøvet på at reducere følgende udtryk, men er usikker om mit resultat er korrekt: Udtrykket er: 2x2y-2xy2 / y2-x2 - 2x2 / y+x Jeg har fået resultatet: -2xy2+2x3 / y2-x2 , da jeg gjorde det at jeg multiplicerede 2x2 / y+x med y2-x2 (så jeg fik samme nævner) og herefte... -
Hvilken slags kilde?
ForumindlægHej alle i dejlige, hjælpsomme mennesker (: Jeg tænkte på om der var en der ville hjælpe med at identificere hvilken slags kilde, jeg har at gøre med. Hvilken slags kilde er det, når der er tale om grafer og tabeller? Hvilken slags kilde er det, når det er en artikel? I dette tilfælde en artikel ... -
Hvad er vigitgt?
ForumindlægSidder og mangler idér! Kan i komme på nogle ting somer vigtige for os mennesker i vores dagligdag? Hvorfor? -
Gode historie begreber
ForumindlægHejsa, Jeg skal op i historie eksamen og har brug for nogle gode begreber :-) -
Nietzsches filosofi
ForumindlægHvordan er Nietzsches idéer anderledes end de foregående accepterede opfattelser? -
HJÆLP TIL DANSKSTIL
ForumindlægNogen der vil rette min danskstil, der er om digtet "Ved Søen" og novellen "Havfruens Sang"? Please, det haster. Det behøver ikke være hundrede procent perfekt, men nogle få kommentare ville gavne. -
Strategisk analyse af Zara Danmark
ForumindlægJeg er i den situation at jeg skal lave en strategisk og økonomisk analyse af Zara Danmark. Det er i forbindelse med min SRP, så det er jo lidt vigtigt, at jeg vælger den rigtige analyse. Jeg hev derfor min VØ bog fra første år frem, og kunne se, at det var noget af det vi lærte i afsætning. Ne... -
Analyse af reklame
ForumindlægJeg skal snart op til afgangsprøve i dansk, og jeg har trukket "reklame". Jeg har valgt en TV-reklame fra isen "Magnum Ecuador Dark", og jeg har fået afvide at den indeholder rigtig mange ting. Jeg er super dårlig til reklame og jeg tænke derfor på om jeg ikke kunne få noget &... -
Evolution - påvirkninger
ForumindlægNogle, der kan give mig noget hjælp til menneskernes påvirkninger og eksterne pårvirknigner på evolutionen? På forhånd tak. -
HJÆLP
ForumindlægHej er der ikke nogle dejlge mennesker som vil hjælpe mig?? Hvordan kan man indrage syre og ioner til spændingsrække??? -
hjælp..
Forumindlæghej allesammen er der nogen søde mennesker der kan lige kigge på min dansk opgave -
HASTER VIRKELIG
ForumindlægHej ! Er der nogen søde mennesker der kan rette min engelsk tekst den er ikke så lang.. -
Hjæl....
ForumindlægHej nogen søde mennesker der kan redegøre for hvordan et kamera virker?? plzzz det er et fysik spørgsmål
