Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 14101 til 14120 af 321608
-
Fedme i Danmark
Forumindlæghej allesammen, vi ved jo at fedme er et stigende problem, hvad synes I regeringen skulle gøre for at mindske/forebygge dette problem - og hvorfor? -
hvad siger hvem
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen og vil gerne have hvis nogen kunne ridse op hvilke holdninger/fortolkninger følgende personer har:(kristendommen)P.G. LindhardtJ. MøllehaveK.E. LøgstrupS. Krarup(Islam)Ralf PittelkowNasser Khadar.På forhånd mange tak. -
Stipendie til udlandet
ForumindlægHej, jeg ville spørge om der findes noget stipendie hvis man vil læse sin PhD i udlandet? -
hjælp til rettelser i en oversættelse
ForumindlægOkay har lige oversat denne tekst med 2 pac, til dansk.. tror bar godt at den kunne rettes lidt pist og her, så hvis der var en der ville kigge på det, vil det være super ! Uhh, Hit them with a lil' ghetto gospel [Chorus - Elton John:] Those who wish to follow me (My ghetto gospel) I welcom... -
Jurastudiet i Århus
ForumindlægDa jeg bliver student om en uge, og skal forsætte med at studere efter sommerferien på jurastudiet i Århus, hvorfra det ville være fedt med lidt subjektiv viden. Her tænker jeg studerende på dette studie, der vil fortælle lidt om deres oplevelser og meninger omkring studiet i Århus. Hvordan funge... -
Eksamens stil fra 2010.
ForumindlægHeej, er der nogle som er søde at læse min eksamensstil, og give en karakter, og evt nogle kommentare ? :) :) Og det er altså et essay, som skal tage udgangspunkt i en kronik fra hæftet.. Taaak Takkk -
which / that - hvornår og hvorfor?
ForumindlægMin gamle engelsklærer forklarede mig, at that kunne bruges i hvilket som helst tilfælde, man var i tvivl om der skulle bruges who eller which. Så kunne man bare skrive that.Men i denne prøve, er der svar, hvor kun that er det rigtige. Mange af disse fik jeg rigtige, men mere fordi jeg kunne høre... -
årsprøve
Forumindlægjeg har været op i mundtlig årsprøve i engelsk i går..og har fået et 6-tal..min lærer sagde at jeg skulle øve mig i at tale bedre engelsk..men hvordan gør jeg det, hvis der ikke er nogen jeg kan tale med hjemme??hun sagde desuden at hvis ikke jeg fik øvet mig til det ville jeg måske dumpe til eks... -
Plagiat hvornår?
ForumindlægHej, Jeg står i et dilemma over, hvornår noget defineres som snyd/plagiat. En af mit SRP-fag er matematik, hvor jeg skal redegøre for en helvedes mange ting. Denne redegørelse bygger på, hvad jeg har læst i bogen. Jeg har prøvet at omformulere det, men når der er tale om matematik er der mange t... -
Potensregning
ForumindlægHvad kan det være at et potenstal: (-1)^(1/3) ka give 3 forskellige resultater?De tre forskelle resultater:-11og (6.roden af -1)^2Håber på svar hurtigst muligt.MvhTine -
Walkie Talkie Problem
ForumindlægHej, beklager hvis det ikke er det rigtige sted at spørge, men jeg har lige købt to walkie talkier. Mens man lytter til hvad den anden siger, er alt ok. Men når man selv taler, slukkes den lige pludselig en gang imellem. Det er samme problem med den anden. Batterierne er fuldt opladt. Har det nog... -
Bevis for differentiertation
ForumindlægHej Er der nogle der kan hjælp med bvis for dette? OG IKKE NOGTE MED ''LIM, kun funktion og tallene. -
Toplister
ForumindlægVirker toplisterne ikke overraskende, når I ser dem? -
Hjælp til en novelle.
ForumindlægSå, jeg skal aflevere en novelle til i morgen, og den er skam klar men der skal indgå en metafor i selve novelle, og jeg er ikke helt sikkert om jeg har den på plads. Så er der nogle som gerne vil tage sig tid til at læse den igennem, og måske se om der er en metafor - eller bare finde en? Det v... -
ligning
Forumindlæg"For hvilke tal h har ligningen: hx * (x+1) = 1, to løsninger?" Jeg er fuldstændig på bar bund med hensyn til metode til løsning, nogle kloge hoveder der kan hjælpe? -
Bestem kordinatsæt + ligning
ForumindlægHej, er der nogle kloge mennesker der kan hjælpe mig med denne opgave.. Jeg har lidt svært ved, at finde ud af hvad jeg skal gøre/bruge af formler evt. Linjen n går gennem (-2,1) og (q,-3) og er parallel med linjen m, der har ligningen 2y = 3x-2. Bestem q, og opskriv en ligning for n. -
Skift af studieretning før skolestart?
ForumindlægJeg skal begynde på HTX til august i en klasse med kommunikation/IT A og design B, men jeg er virkelig blevet i tvivl om mit valg af studieretning. En af de vigtigste grunde til det er nok, at jeg i det sidste år er blevet meget interesseret i litteratur og sprog, og jeg er helt sikker på, at jeg... -
Brøkregler
ForumindlægHej.. Ja, nogle gange kan man ikk huske det man lærte i folkeskolen.. Men jeg kan simpelthen ik huske hvordan man minuser et tal med en brøk. Fx. 8-(32/7) -
7 klasse 3 nemme mat spg..
ForumindlægSkriv det første tal i rækken: Hvordan finde jeg ud af det? 1) 0,1,2,3 2)16,8,4,2 3) 2,4, 8, 16 4) 5,7,9,11 Sæt cirkel om de tal der ikke er hele tal: -2 0 1/2 5 0,5 Sæt cirkel om roden: 101 102 103 ... -
MUNDTLIG MATEMATIK PRØVE 10. KLASSE! DET HASTER! ;-)
ForumindlægHeeeeej guys! :-) Jeg skal til mundtlig prøve i matematik i næste uge.. & det kunne være rart at vide hvilke ting man kan risikere at skulle lave noget om... Så her er det så hvor mit spørgsmål kommer ind: Ved I hvilke ting man kan komme op i til en mundtlig matematik prøve i 10...
