Søgning på: historie noter hf. Resultater: 14121 til 14140 af 33009
-
verbum + modalverbum
ForumindlægSidder i skrivende stund lige og bliver lidt i tvivl om, hvorvidt det her er korrekt: Er erzählt, dass sie seine Familie besuchen sollen Er sagt nichts über, was sie machen sollen Er det korrekt mht "sollen" - und warum?? -
Engelsk A
ForumindlægHej. Jeg har nogle sætninger, som jeg gerne vil have hjælp til. Peter just doesn't seems to be getting along very well with his classmates. Jeg skal så finde fejlen i den her sætning. Min lærer siger at fejlen er seems: Peter just doesn’t seem to be getting along very well with his ... -
"Hun græder ikke" af Naja Marie Aidt
ForumindlægHej Studieportalen Jeg skal skrive stil om følgende: "Skriv en kronik om litteraturens betydning som debatindlæg. Tag udgangspunkt i en redegørelse for, hvordan Naja Marie Aidt i novellen fremstiller et barns måde at opleve en situation på. Diskuter herefter, hvorfor forfattere kan have beh... -
oversættelse
ForumindlægEn af vores venner ,Knud , praler af , at han kender alle faldgruberne. Men vi glæder os til at se lave ham lave en fejl en dag. Og så vil vi minde ham om , at han ikke er ufejlbarlig.Forleden dag var han til retten i Hereford ; politiet havde mistanke om ,at han havde kørt bil efter at have dru... -
kort oversættelse
ForumindlægEn af vores venner ,Knud , praler af , at han kender alle faldgruberne. Men vi glæder os til at se lave ham lave en fejl en dag. Og så vil vi minde ham om , at han ikke er ufejlbarlig. Forleden dag var han til retten i Hereford ; politiet havde mistanke om ,at han havde kørt bil efter at have dru... -
kort oversættelse
ForumindlægEn af vores venner ,Knud , praler af , at han kender alle faldgruberne. Men vi glæder os til at se lave ham lave en fejl en dag. Og så vil vi minde ham om , at han ikke er ufejlbarlig. Forleden dag var han til retten i Hereford ; politiet havde mistanke om ,at han havde kørt bil efter at have dru... -
Oversættelse af korte sætninger
ForumindlægHej. Jeg håber, at der er nogle, som vil rette mine oversættelser. På forhånd tak! 1. Jill er en køn pige 2. Det var en interessant historie. 3. John maler meget smukt. 4. Din onkel ser meget venlig ud. 5. Anne svarede mig temmelig uforskammet 6. Tom taler utrolig langsomt. 7. Det var de god... -
People help :( ! Engelsk oversættelse
ForumindlægHej søde mennesker! Jeg vil gerne have at I kigge på denne oversættelse jeg har lavet VIL I GERNE RET MINE FEJL??? E. Oversæt følgende sætninger til Engelsk. Skriv oversættelsen på linjerne nedeunder. 1. Det er det eneste, han ikke ved = It's the only thing he does not know 2. M... -
Rettelse - SS Sultana.
ForumindlægHej. vi har lige fået denne opgave for og er sq lige blevet færdig men vil gerne vide om nogle lige vil tjekke den igennem for fejl og gerne kommaer og punktummer men det behøves dog ikke :). >Opgaven skal aflevers Fredag d.29. så der er en smule tid tilbage da den ikke er så lang tror jeg g... -
Vigtigt vigtigt!!!!!
ForumindlægHej derude, Nogen der kan rette engelsk historie for mig, det skal helst være snart. Karina was a young and beautiful girl who lived in Louisiana, one day took her parents to Canada to visit family, so Karina was home alone. It was a very dark and stormy night, and Karina had an appointme... -
Spilled Salt, Engelsk stil
ForumindlægSpilled Salt(Vil i ikke være søde at hjælpe mig. Hvis du gider at læse den igennem og evt sætte rød streg under det som er forkert. På forhånd tak)Myrna has a hard time dealing with her sons past and his present life after prison. Myrna blames herself, because of her son’s crime in the past. Myrn... -
Klage over SRP
ForumindlægHej, Her i forgårs fik jeg efter lang ventetid min SRP retur, hvilket mildest talt gav mig noget af et chock. Jeg fik karakteren 4 - som på mange måder er mig en gåde. Jeg havde som minimum forventet et 10-tal. Det skal siges, at jeg skrev i fagene samfundsfag A og historie A om Krisen i Ukrain... -
´rettelse af mini oversættelse. afl. i morgen
ForumindlægHej . Vil I ikke være søde og se om det er nogenlunde rigtig? så er I super søde :) Det skal afleveres i morgen. :S 1)Hvem har fortalt faderen historien? Wer hat den Vater der Geschichte erzählen. 2)Vi fortalte bageren historien. Wir erzählten dem Bäcker die Geschichte. 3)Hvorfor har... -
Hjælp til rettelse af kort tekst
ForumindlægEn der bil læse dette igennem, og se efter gram/stave fejl? Vil være til stor hjælp.. Billy Elliot is an 11-year-old boy, who’s living with his father, brother and grandmother. Billy’s mother died when he still was an infant, which has changed the family. Billy is often alone, and ... -
Søger hjælp til hurtig rettelse af oversættelse
ForumindlægHej igen!\nDet gik så godt sidste gang jeg fik lidt hjælp med reetningen af min oversættelse herinde, så nu håber jeg i vil hjælpe igen, bare med at rette de værste fejl :)\n\nBare spis hvad du har lyst til \nTo amerikanere, den ene psykolog og hjerneforsker, den anden læge, har forsket i madens ... -
Kommentere
ForumindlægHej vil I kommentere på min engelsk tekst:, Zain Malik's song: The song is about a man and a woman who love each other. The man in the song is Zain Malik. Zain is in love with a woman and he can not live without her. He wants to see her every morning when he wakes up. He wants to be close ... -
ekstreme karakterspring
Forumindlægsad og tænkte på om der egentlig er andre der i deres gymnasietid, har oplevet voldssome karakterspring. Har selv oplevet at gå fra 7 til 10 ved et enkelt læreskift i historie, og oplevet samme forskel indenfor dansk med 7 i mdl og 10 i skriftlig.siger det ik ret meget om hvor subjektive og unøja... -
Forbedring af karkter..
ForumindlægHej jeg går i 9. nu og ville rigtig gerne have et gennemsnit på 6+ så jeg kan gå på gymnasiet.. er der nogle der kan hjælpe? Har brug for hjælp til følgende: Fysik Dansk-Stavning Dansk-læsning Historie Kristendom Biologi Jeg læser en bog lige nu for at forbedre Stavning og læsning... Tak for hjælpen -
Kildekritik afsnit
ForumindlægJeg skriver SRP i engelsk og historie og har aftalt med min vejleder at der i min opgave skal indgå et afsnit om kildekritik. Men hvad skal jeg skrive i det afsnit? Hvilke punkter skal jeg komme ind på? Skal jeg bare gennemgå alle de bøger jeg har brugt og diskutere om de er pålidelige eller ej? ... -
FSA DANSK- hvordan gik det for jer?
Forumindlæghej, jeg vil bare lige høre hvad I synes om læse og retstaving i dag? Og stavede I ordet 7-årig, eller 7 årig?
