Søgning på: tysk notater. Resultater: 14121 til 14140 af 18469
-
rette fem korte linier
ForumindlægJeg har et par linier fra en oversættelse, som jeg er lidt itvivl om.. Håber der er en som kan se på dem..? Himlen er mere blå end havet i dag. -> The sky is bluer than the sea today. ................................................................................................ -
eine Übersetzung Zu Witczak
ForumindlægHej Witczak! Jeg vil bare endnu en gang sige tak for hjælpen for sidste gang. Og så ville jeg spørge dig om du har tid til at kigge lidt på de nedefor stående sætninger.- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Leider ist Sebastian wieder fallen Gerstern durch.Wenn man mit der Linie Zwei fahren ... -
Latinske ord for grammatiske tider
ForumindlægJeg sidder her og fedter i det når jeg skal slå op i min spansk ordbog for at finde ud af hvordan jeg kan sige verben i den rigtig form... har prøvet at s´øge på google, men har ikke kunne finde svar på alle mine spørgsmål, så er der nogen der kan forklare mig hvilken tid det her er i: Konditio... -
terminsprøve?
Forumindlæghej alle samme :) jeg går i 9 klasse, og sakl snart til terminsprøve. - Men jeg er idt på den, fordi jeg har ikke rigtig fårstået hvad det er. Er der ikke nogen som kan forklare det for mig ? Og hvilke fag SKAL man op i ? og hvilke fag bliver der tage lod om ? håber i kan hjælpe, på forhånd t... -
Udtrækning af fag. (;
ForumindlægHej allesammen! (; Ved I, hvilke fag som ligger overfor hinanden, som man kan risikere at trække til eksamen? Håber I ved, hvad jeg mener ellers bare spørg indtil... På forhånd tak! xx Bella -
Oversættelse!
ForumindlægHeii...!Har brug for en rettelse af min oversættelse...! Pleeeease...!Stasi overvågede og udspionerede alle borgere i det tidligere DDR, også de unge.-Stasi überwacht und ausspioniert alle Bürger in der ehemaliger DDR, auch die jungen Leute.Ca. 200.000 medarbejdere arbejdede hos Stasi. Hertil kom... -
1-årigt A-niveau
ForumindlægHvor mange har været oppe til det??I så fald så holdes der eksamen til det niveau på forskellige dage, såå kunne man ikke lige få at vide hvad de gik ud på... ;P HEHE, ej, de er jo nok ikke det samme, men ville lige høre... -
Historie!!!!!!!
Forumindlæghey..Kan nogen fortælle mig kort om, hvad første verdenskrig handlede om?? please??? :.0(mange mange atk på forhånd -
ekstrem kort ovs.
ForumindlægHej alle. Jeg har lige 3 sætninger der skal oversættes. 1. Damen spurgte mig, hvad klokken var. 2. Frank sagde, at han kun havde 10 DM tilbage. 3. Grædende fortalte min veninde Charlotte, at hun var så ked af det, fordi hendes forældre var vrede på hende. Her er mit eget forslag: 1. Die Dame... -
Bærbar til forberedelse?
ForumindlægHej.Er der nogen der ved om det er lovligt at ha bærbar med til forberedelse?Det er fordi jeg tænkte, det ville gå hurtigere at slå ord op på elektronisk ordbog end i hånden. -
HF- skr. dansk juni 1990
ForumindlægHej jeg er lige startet som bruger idag, og indtil videre synes jeg, at sitet ser meget seriøst ud. Dog frataget Molly diskussionen, som sagtens kunne erstatte Robinson ekspeditionen (wow det rimmede).Jeg sidder med en dansk stil, og jeg har überhaupt ingen annelse om, hvordan jeg skal komme igan... -
hvordan siger man: hun skubber hende hen til den og siger hun skal krybe ned i den???
Forumindlægja hvordan siger man det. hun skubber hende hen til den og siger til den at hun skal krybbe ned i den. -
Vektorer
ForumindlægHej alle derude.. a→ = (- 4 over 6) b→ = (8 over -12) c→ = (-6 over 9) d→ = (16 over 24) Hvilke vektorer er parallelle? Hvilke vektorer er ensrettede Hvilke af vektorerne er modsat rettede?? På forhånd tak for hjælpen.. -
HASTER oversættelse af et par ord
ForumindlægJeg har prøvet at slå ordene op i en IT-ordbog, men uden held, håber på lidt hurtigt hjælp, tak.herrscht = ?äfft = ?Papis = ?Wachsender = ?Umklammerung = ?entwinden = ?angekommen = ? -
Hvad sker der med engelsk lektiehjælp
ForumindlægHallo, hvorfor er det i den seneste tid ret besværligt at få engelsk lektiehjælp? -
12 i årskarakter...
ForumindlægHej alle sammen, Ja, som min overskrift indikerer, så ville jeg vide, om nogle herinde nogensinde har fået 12 i årskarakter? (samfundsfag C!) I givet fald, hvad skal der til? Og hvad gjorde i til hver undervisning? Hvis man trækker samfundsfag til eksamen (stadig på C-niveau) - Hvordan foregår e... -
Russiske revolution
ForumindlægHeysa..Nogen som er hardcore inde i den russiske revolution? Hvis, så må i gerne li poste jeres bud på, hvordan den kunne være undgået?Nærmere: Du er zar i 1850; du ved, at der bliver revolution i 1917. Hvad vil du ændre for at undgå det?Egne bud:- Ophævelse af livegnen samt køb til selveje.- God... -
short translation
ForumindlægDansk:Der er mange sære nyheder i aviserne. For nylig kunne man læse, at tegneserier ikke er så simple, som mange tror. Læserne blev gjort opmærksomme på, at det faktisk kræver øvelse at blive fortrolig med genren.En forsker forklarede endvidere, hvorfor nogle mener, at tegneserier ikke rigtig er... -
Referat
ForumindlægJeg skal til imorgen referere til en tekst, som handler om et interview med Katrin Stöhr (Som svarer på spørgsmål).Teksten hedder Esstörungen. Jeg skal fremlægger på 2-2½ minutter. I bunden af siden, står der FSA, det er derfor jeg går ud fra, at det er en eksamens opgave. Og det er her mi... -
Såørgsmål: vedrørende eksamen
ForumindlægHejsa...! har lige et spørgsmål vedrørendeeksamenKan man være sikker på, at komme op i det fag, som man har på b niveau i 3 g...???
