Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 14261 til 14280 af 57177
-
AT-Narcissisme !!!!
ForumindlægHeeej derude. Er der nogen der skal skrive AT om Iscenesættelse og identitet (NARCISISSME) ? Gennem fagene Dansk og psykologi ?? Jeg kunne rigtig godt tænke mig noget materiale. -
Skriftlige karakterer - hvordan er det gået??
ForumindlægVildt.. jeg fik 10 i dansk.. selvom jeg skrev om Barndommens gade! hvordan er det gået jer? -
Den kvantitative uddannelsespolitik
ForumindlægDer er ingen tvivl om, at der kommer flere og flere studenter. Og kravene til de studerende, har historisk set aldrig været lavere. Og der er ingen tvivl om, at det er for en vaskeægte socialdemokrat, giver ganske god mening, at mindre begavede unge skal lære om Platon. Men jeg har som libe... -
Får I stress?
ForumindlægHej alle,Jeg vil lige høre - hvem synes, at der er ALT for meget at lave i gymnasiet/HF/HTX/whatever?I så fald, hvor meget har I at lave ? -
Litterær artikel - Retoriske virkemidler - Ulla Dahlerups tale
ForumindlægHej herinde. Jeg har fået til opgave at skrive en litterær artikel om Ulla Dahlerups tale, så den skal jo analyseres og fortolkes.. Jeg vil selvfølgelig gerne opnå et 12-tal, så jeg vil gerne bede jer om at komme med gennemgående gennemgang af, hvordan en litterær artikel skal opstilles og gode... -
Old eksamen - hvad skal man?
ForumindlægHej alle Jeg skal til oldtidskundsskab eksamen i næste uge, og jeg aner ikke hvad det går ud på.. Er der noget jeg skal forberede mig på hjemmefra? Og hvordan forløber selve eksamen? Jeg har hørt at man får en tekst, hvor man får 1 time til at analysere det og så skal man snakke ud fra det.... -
Andengradspolynomie og diskriminanten
ForumindlægJeg er i gang med denne matematikopgave, som jeg ikke kan få til at hænge sammen. Jeg er i gang med, at udregne diskrimanten for parablen, men da "a" er x, hvordan kan den så udregnes? d = b2 − 4ac ⇔ 22 - 4 · x · (-3) ⇔ __???__ -
Læge
ForumindlægKan man arbejde som læge hvis man har studieretningen samfund på gym. ? -
engelsk sætning
Forumindlægpractice what you preach -> dansk? -
online ordbog?
Forumindlægnogen der ved hvor der er online ordbog : tysk-dansk. på forhånd tak :) -
SRP - citater
ForumindlægHvis man analyserer en tale i samfundsfag, skal citaterne så oversættes til dansk ? -
EU's beslutningsproces og Danmarks indflydelsesmuligheder
ForumindlægJeg skal til at skrive en opgave om EU's beslutningsproces og hvordan Danmark kommer ind på billedet ? Hvis der er en hjælpende hånd derude, må i meget gerne skrive.. tak.. -
hjælp oversættelse til engelsk
Forumindlæghej alle sammen.. er der nogen der gider kigge min engelsk oversættelse igennem.. på forhånd tak Turisme er ved at blive en vigtig industri i det moderne Europa. De mange rejsebureauer slås om det voksende marked, så turisterne kan købe utroligt billige selskabsrejser til Middelhavets badestr... -
AT - Selviscenesættelse og Facebook
ForumindlægHej alle. Som overskriften fortæller, er mit AT emne: Selviscenesættelse og Facebook. Mine fag er Samfundsfag (A-niveau) og Dansk. Mit problem er at jeg har svært ved af finde en god "case/sag", hvor mine problemstillinger bliver for "svage". Mine tanker har produceret følgen... -
Ordbøger billigt til salg!
ForumindlægHey, alle mennesker derude ! Jeg ligger pt. inde med 5 Gyldendalsordbøger, jeg er klar til at afsætte til en billig pris: Alle ordbøger er i god stand og er stort set ikke blevet brugt. Bøgerne er: Gyldendals Røde Ordbøger - Engelsk/Dansk Gyldendals Røde Ordbøger - Dansk/Engelsk Gyldendals Rø... -
Bevis for Snels lov
ForumindlægHej Jeg sidder og kigger på mine noter omkring brydning, heriblandt altså beviset for Snels lov, men der er noget jeg ikke rigtigt forstår. Når jeg søger op beviset på google, kommer der kun metoder hvor man skal benytte sig af integralregning, hvilket jeg ikke har lært endnu. Det skal man ikke... -
kurveovergang
ForumindlægHej folkens Vil spørge om der er nogen som har nogle noter vedrørende kurveovergange når man snakker om differentialregning. Er lidt lost lige nu. Mangler nogle noter. Hvis i har nogle noter kan i ikke nok sende dem til min mail på [email protected] -
Essay
ForumindlægHvordan skal en essay på Engelsk opstilles? -
DF's nej til Løkkes regering
ForumindlægJeg har fået til opgave at give en begrundelse på hvorfor DF ikke dannede regering med Venstre i 2015.. Kan i komme med for/imod begrundelser på hvorfor det ville være smart og usmart for DF at danne regering med Venstre? Har de taget hensyn til DF's samarbejdspartnere i folketinget ved ikke... -
ide til digt
ForumindlægHej jeg skal skrive et digt hvor ordene alien, nation og alienation indgår på engelsk, men har overhovedt en ide om hvordan jeg skal gøre det. Er der en krativ sjæl som har en ide til hvordan det kan gøres?
