Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 14301 til 14320 af 25374
-
Velfærdsmodel
ForumindlægHvis jeg skal gøre rede for den danske velfærdsmodel, hvilke aspekter er så vigtige at have med?hvad betyder demografiske udfordringer? -
Hvorfor skal alle kunne komme på gymnasiet?
ForumindlægHvorfor skal alle kunne komme på gymnasiet i dag? Hvorfor skal adgangskravene til gymnasieuddannelserne være så lette, at alle kan komme ind? -
Dansk stil - rettehjælp?
ForumindlægHej!Jeg skal aflevere denne stil fredag, og vil gerne have hjælp til at forbedre den, da jeg virkelig har problemer med diskussionen.Afleveringen er skrevet til opgave 1 i hæftet til studentereksamen maj 2001. Opgaven hedder:Kedsomhedens prisgør rede for Joseph brodskys tanker om kedsomhed i hans... -
Fusijama
ForumindlægHej,Jeg har lige et spørgsmål til følgende tekst skrevet af Johannes V. Jensen:http://www.ponty.dk/fujiyama.htmJeg kan ikke forstå hvad han mener med dette:"...at jeg i et Nu fattede både Jordens uhyre Masse og dens vægtløse Flugt i Himmelrummet. Det var som om Jorden var kommen mig imod i s... -
boliggaranti?
ForumindlægVed I om der er bolig garanti i København? jeg har tænkt mig at studere på sjælland efter sommer, og overvejer at leje et kollegieværelse... -
Hjælp til opgave
ForumindlægEr der nogle der evt. kan hjælpe mig med opgave 7 i følgende sæthttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/UD0588.pdfJeg aner intet om det emne. Var sygemeldt i perioden. Har prøvet at læse mig lidt frem til det. Lidt svært! -
En afgrund af frihed.. hjælp
Forumindlægheyville lige høre om der er nogen der har et referat af: En afgrund af frihed????ville være max nice hvis der var en der ville hjælpe..på forhånd tak -
Matematik hjælp!
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til disse fire opgaver som er vedhæftet. Kan ikke rigtig selv finde ud af dem. Mest opgave 1, 3 og 5. Tak på forhånd! -
Noter hjemmefra med til eksamen
ForumindlægHej alle.Vi fik at vide, dagen før vores 1. eksamen at vi måtte have vores noter med hjemmefra med ind til eksaminationen, og ikke kun i forberedelsen. Er det specielt eller det sådan for alle? -
Trigonometri
ForumindlægNogen som kan hjælpe mig med opg 19? Jeg har selv fået højden til 10 m ved at sige: 15,3/3,2=4,8 4,8*2,1 = 10,08 Men jeg er ikke sikker - nogen som kan hjælpe? Opgaveformuleringen er vedlagt som billede -
ALLE INVITERES TIL FEST
ForumindlægÅrets største Fest Er du også en af dem der bliver student til sommer eller har lyst til at feste? inviteres du her med til kæmpe fest på Valhalla i Århus mandag den 26.06 kl. 22.30 med Marselisborg gym, Århus Katedralskole, Stats gym, Langkær gym, Risskov amts gym & viby amts gym. Tilmeld til: s... -
Hurtig = højere karakter
ForumindlægSå kom velfærdsreformen vist på plads.Jeg faldt over linket, og ville dele det.http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=460509Hvad siger folk til dette? Jeg kan ikke sige andet, end at jeg er enig med Mads Svaneklinks argumenter i den. -
The troubles
ForumindlægEr der nogen der kort kan forklarede 'The troubles med de vigtigeste detaljer'? Jeg ved godt overordnede om hvad det handler om, men kan ikke forklare det kort med alle detaljerne, og skal bruge dem i en AT4 tegneserie. -
Engelsk emne
ForumindlægHej Jeg står og skal lave en engelsk disposition. Jeg kan vælge mellem overemnerne: -American history (Er jeg rimlig sikker i) -Young people (Er jeg rimlig sikker i) - Teorisme - Norten Ireland ( bliver opgivet, men har slet ikke haft om emnet endnu) - School Shootings (Er jeg rimli... -
Sædelighedsfejden
ForumindlægEr der nogen som ved om sædelighedssfejden var startskuddet til det moderne gennembrud? -
Har ingen interesse for udannelse?
ForumindlægHej. Jeg går og bruger meget tid på og finde ud af, hvad jeg vil med mit liv. Selvom jeg har masser af interesser synes jeg det alt for svært og dedicate til en ting, og jeg bliver kun ældre. Måske har jeg ingen interesse for en uddannelse overhovedet og bare vil lærer om alt fra alle mulige sted... -
AT sag - kemi/dansk
ForumindlægHej alle. Er kommet i den vaskelige situation, at jeg som naturvidenskabelig, skal op i AT 2011: At være på som årsprøve. Dertil har jeg valgt fagene Dansk (A) og Kemi (B). Mit spørgsmål er så om i har nogle forslag til min sag (emnet), hvor de to ovennævnte fag indgår? Har stærkt brug for ... -
Engelsk- hjælp til fejlsætninger!
ForumindlægDer er 1 fejl i hver sætning, fejlen skal rettes og forklares på dansk. På forhånd tak! 1. The blind went over to the old woman who sat on the bench talking to a fairly young woman and his sister. 2. While they were walking along the country road, a heavy storm was breaking out so ... -
for resten
ForumindlægEr det ikke ALTID i 2 ord? "For resten har du min cykel med?" -
p-piller
Forumindlæghvordan bliver en kvinde undersøgt hos lægen, når hun spørger om lov for at tage p-piller..? p.s. Det er et seriøst spørgsmål, ikke en joke!
