Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 14301 til 14320 af 20009
-
Træt af dårlige projekter
ForumindlægHej Jeg har lige pt. stor problemer med at fremlægge. Jeg skriver m,eningsløse stile og får 00 næsten til hver gang og nu har jeg fået nok!! Jeg er ved at gå amok over dårlige fremlæggelser og fårrådaf lærer som jeg alligevel ikke kan finde ud af at bruge.. Jeg er ret træt af det. Jeg havde om li... -
Danskere i krig
ForumindlægGoddag. Overemnet er "En jord - forskellige verdener", og jeg danner en gruppe med to andre personer. Vi har valgt delemnet "Danskere i krig", og skal her snart i gang med en problemformulering. Jeg vil gerne have hjælp til andre "hovedpunkter" til mit emne. Lige... -
De 5 nyhedskriterier
ForumindlægJeg skal fremlægge i morgen, og jeg skal fremlægge om punktet "aktuel" fra de 5 nyhedskriterier, og jeg har svært ved at skrive hvad jeg skal fortælle. Evt. nogle, som kunne komme med eksempler? Ville være skønt! Politiet har fået et gennembrud i sagen om et drabsforsøg, der blev be... -
bevis separation af de variable
ForumindlægHey, jeg skal fremlægge et bevis i morgen, for separation af de variable. I mens jeg gennemgik beviset opstod der dog nogle spørgsmål, som jeg håber der er nogle kloge hoveder, der kan hjælpe mig med at besvare :) Man går fra: G'(f(x)) · f'(x) = H'(x) til G(f(x))' = H'(... -
Jeg har lavet HELT om på mit arbejde - smart?
ForumindlægHey allesammen, Jeg indså kort efter at jeg indleverede min synopsis at det var, i ordets mest tilgivende betydning, noget forfærdeligt arbejde jeg havde lavet. Det blev klart at jeg ikke havde fanget hvad der er centralt for AT, men har siden hen taget mig sammen og genbearbejdet mit materiale.... -
Mundtlig A eksamen
ForumindlægGoddag allesammen,jeg skal op til afsætning a eksamen i morgen.Eksamen er todelt;- Caseopgave(ca 12,5 min)- Fremlæggelse af projekt(ca 12,5 min inkl spørgsmål)Jeg har nogle problemer med del 2, da man skal fremlægge noget der ikke er med i ens rapport - og så vil jeg høre om i har nogle gode idee... -
industrielle revolution
ForumindlægHej :) Jeg skal fremlægge om den industrielle revolution, og jeg vil gerne gøre min fremlæggelse forståelig for alle. Jeg har prøvet at gøre den nedenstående del, så nem som mulig, men jeg føler stadig at den er svær at forstå. Er der nogen er jer, der bare kort kan fortælle mig hvad dette handle... -
metoder og teorier?? hjælp.
ForumindlægJeg skal til AT eksamen i morgen og er lidt i tvivl om det med metoder og teorie. Jeg har fagene samfundsfag og religion, og har indtil videre skrevet: Empiri, teori og metode Samfundsvidenskabeligt: Inden for samfundsfagsmetoden gør jeg brug af de forskellige taksonomiske niveauer - Redegør, ... -
Struktur
ForumindlægEfter at have læst en del emner herinde er jeg efterhånden blevet meget i tvivl om strukturen i AT i henhold til synopsis og fremlæggelse. Min synopsis har jeg struktureret således, at jeg har skrevet problemstillingerne og hvilke metode der kan benyttes til at løse de forskellige problemstilling... -
hjælp! co2 spørgsmål
ForumindlægHej alle. Jeg mangler lidt inspiration til min AT-fremlæggelse. Har om - hvilke økonomiske og politiske problemer der er forbundet med at reducere CO2-udslippet. Med samf på A og kemi B. ´Kemi: Drivhuseffekten, energiblancen, bioethanol... Samfundsfag; Økonomisk - kan man sætte pris på forureni... -
Eksamensprojekt-street art
ForumindlægHej folkens! jeg skal til eksamen i billedkunst c og mit eksamensprojekt er om street art. I bund og grund skal jeg fremlægge om street arts historie fra oprindelsen til det moderne street art og de kendte navne i i datiden og nutiden, derfefter vil jeg analyserer nogle billeder og kryde min fr... -
Service & kommunikations emlæggelse
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal på HTX nu her på fredag lave en 20 minutters fremlæggelse af mit produkt i Service & Kommunikation. (Ved godt emnet her er IT men der var ikke noget der mindede om mit fag) ... Mit produkt består af en skriftlig vejledning til programmet photshop, hvori jeg illustrere o... -
Hjælp til Matematik C eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i matematik C men skal have afleveret opgaven inden eksamen, men ved ikke rigtig hvordan jeg skal lave/stille opgaven op. Er der nogen der evt. har et eksempel som jeg kan få inspiration af? Opgaven lyder sådan: Du skal udarbejde dit eksamensprojekt. Projektet udgør ha... -
AT i samf. og religion
ForumindlægHej :) Vi er jo i fuld gang med forberedelserne til AT-synopsis. Jeg har valgt at skrive/fremlægge i samf. A og religion C. Det overordnede emne er fremtiden og forudsigelser. Jeg vil fokusere på globaliseringens konsekvenser med udgangspunkt i Anthony Giddens' "En løbsk verden". Ha... -
Projekt om doping og andre stoffer i sport?
ForumindlægHej derude - ville egentligt bare høre om der kunne være nogen gode ting at arbejde med under overstående underemne? Klassens (9. kl) overordnede tema er "Det Gode Liv", hvor der herefter blev ridset nogle underemne op som fx sport. Man kan så sige, at ovenstående titel er et under-unde... -
GABA-transportører
ForumindlægHej! Jeg skal op i mundtlig biologi i morgen og har lige trukket følgende spørgsmål: Med udgangspunkt i den udleverede tekst og relevante teoretiske og eksperimentelle elementer fra undervisningen skal du forberede en fremlæggelse, hvor du gør rede for de biologiske forhold, der ligger til grun... -
projekt opave Corona
ForumindlægCorona-Crazyness Projektopgaven går på tværs af skolens fag og emner, og læreren tilrettelægger og differentierer undervisningen, så den tilgodeser den enkelte elevs mulighed for at arbejde med: en problemstilling, opgavens indhold, arbejds- og undersøgelsesformer, kilder og materialer, udtryks-... -
Vigtig spørgsmål ift. KS
ForumindlægHej. Jeg har i dag af min historielærer fået af vide, at vi fra næste uge skal begynde “årsprojekt i KS”. Han forklarede næsten ingenting om det, så jeg er både mega forvirret samt bange :( Han sagde til gengæld noget med, at vi i alt skal lave 2 af disse “årsprojekt” i gennem vores KS-forløb (gå... -
Problemformulering - Danskprojekt
ForumindlægKære studieportalen. Jeg har et eksamensprojekt som skal fremlægges her midt januar, som har hovedemnet: "En sund sjæl i et sundt legeme" - Hvor jeg bevæger mig ind over antikken og de olympiske lege, og hvorfor fascinationen af kroppen opstod. Her undersøger jeg betydningen af kroppe... -
Thise Mejeri IT-Case
ForumindlægForum til IT-Case
