Historie

Vigtig spørgsmål ift. KS

17. marts 2023 af 1yyy (Slettet) - Niveau: B-niveau
Hej.
Jeg har i dag af min historielærer fået af vide, at vi fra næste uge skal begynde “årsprojekt i KS”. Han forklarede næsten ingenting om det, så jeg er både mega forvirret samt bange :(
Han sagde til gengæld noget med, at vi i alt skal lave 2 af disse “årsprojekt” i gennem vores KS-forløb (går på hf), og dette er det første årsprojekt, vi så skal til og i gang med.

Jeg har læst noget med, at det vist er en “øvepræve” til når vi skal skrive den større skriftlig historieopgave (SRO) på vores sidste år.

Han sagde også noget med, at det er en fremlæggelse, hvor vi skal fremlægge vores synopsis, hvor der b.la. er 3 spørgmål/ting vi skal besvare, som indkluderer alle tre fag på KS hver.


Jeg er total lost fir jeg forstår slet ikke, hvad jeg skal overhoved.
Nogen der har styr på det?
Mange tak på forhånd.

Brugbart svar (0)

Svar #1
17. marts 2023 af mariehønen333 (Slettet)


Svar #2
17. marts 2023 af 1yyy (Slettet)

Mange tak, for links.

Jeg går dog kun på mit første pr, så forstår ikke, hvorfor vi allerede skal lave det nu?
Giver heller ikke mening, at mon lærer kalder det et årsprojekt, hvis vi skal lave et årsprojekt to gange?
Desuden er det kun en synopsis, vi skal have lavet.
Haha, undskyld, men jeg er helt på bar bund.

Brugbart svar (0)

Svar #3
20. marts 2023 af Moderatoren

I får sikket noget mere at vide inden, I skal i gang. Ellers kan du vel spørge din lærer :) 


Brugbart svar (0)

Svar #4
20. marts 2023 af Moderatoren

#0

Hvorfor har du egentlig oprettet endnu en ny profil? Kan du ikke bare bruge 'Annicca'? Så er det lettere at hjælpe dig, når man 'kender' dig


Svar #5
20. marts 2023 af 1yyy (Slettet)

#4

Hvorfor har du egentlig oprettet endnu en ny profil? Kan du ikke bare bruge 'Annicca'? Så er det lettere at hjælpe dig, når man 'kender' dig


Kan desværre ikke logge ind på den ;)

Brugbart svar (0)

Svar #6
21. marts 2023 af Moderatoren

Hvis du har glemt din adgangskode, så kan du bare nulstille den på login-siden. 

Du kan også skrive til mig her, så kan jeg hjælpe dig:

[email protected]


Skriv et svar til: Vigtig spørgsmål ift. KS

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.