Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14321 til 14340 af 109300
-
Læge, men samfundsvidenskablig linje?
ForumindlægHej. Jeg har på det seneste virkelig gået og haft en drøm om at blive læge, problemet er bare at jeg går på en samfundsvidenskabelige linje, med engelsk A, samf, B, bio B... Jeg har dog hævet matematik på B, mens jeg skal have fysik på C-niveau i 3g,(obligatorisk) og så overvejer jeg at vælge kem... -
billed analyser (haster)
ForumindlægJeg er rigtig dårlig til engelsk, og skal aflevere dette i morgen. Hvis nogle gad og rette det og evt. komme med gode idéer ville jeg blive glad..A) Picture analyses: The first picture is called “New kids in the neighbourhood” and is made bye Norman Rockwell. On the picture there are five... -
Lovlig studieretning?
ForumindlægJeg ville lige høre, om der er nogen, der ved, om følgende fagsammensætning er gyldig:A: Dan., his., sam., eng., fra. beg.B: Mat., fys., tys. for.C: Rel., idr., mus., bio., nat.geo., old. -
[...]
ForumindlægHej. Jeg har en aflevering for i engelsk, hvor jeg skal oversætte et stykke fra dansk til engelsk. I den danske tekst står der: "...og sårede tre. [...]". Men hvad betyder [...]? Jeg mener der findes et engelsk udtryk for det? Håber nogen kan hjælpe!? -
at holde sit studenterbevis åben??
Forumindlæghej jeg vil rigtig gerne læse medcin, da det er min storre drøm, men desværre har jeg ikke snitet til det. men jeg har hørt at man kan holde sit eksamensbevis åben. er der nogen der gider at forklare mig vad det går ud på. er helt blank på forhånd tak :) -
HASTER!! Valg af AT-fag
ForumindlægTil AT-eksamen, vil jeg gerne skrive om ozonlaget og klimaforandringer, og hvilke konsekvenser den har for naturen. Jeg kunne godt tænke mig at biologi skulle være det ene af fagene, men til fag nr. 2, er jeg lidt i tvivl... Kemi eller fysik? Jeg skal vælge fag imorgen tidlig, så hvis nogen har e... -
Asienstudier - Japan
ForumindlægHej alle, Jeg har som mange andre færdiggjort min HTX, og vil nu drage videre til et universitet, så snart jeg er færdig med at arbejde som lærervikar i mit sabbatår. Spørgsmålet er dog: Er det muligt at uddanne sig som lærer i eventuelt engelsk (senere hen matematik) i Japan med denne bachelor... -
tysk oversættelse
Forumindlæghey.. er der nogen der har lidt tid til at kigge en kort oversættelse igennem for gramma fejl oversat fra dansk til tysk...plz det haster..Unter 20Dansk:En tysk avis bragte sidste år nogle interviewes med unge tyskere under 20. Læserne erfare her, hvad der optager de unge mennesker, og hvad de vi... -
Valgfag
ForumindlægJeg går i 2g sproglig og skal vælge mine valgfag for 3g inden for de næste par dage. Jeg har samfundsfag på A-niveau og skal altså vælge to valgfag for 3g. Skal jo vælge et sprog som bliver engelsk og derudover har jeg tænkt mig at vælge matematik på b (altså sprogligt højniveau). Egentlig er jeg... -
Tre fag på A-niveau???
ForumindlægJeg går i 2. g og har matematik og kemi på A-niveau. Nu skal vi så snart vælge igen, og jeg har overvejet at vælge fysik på A-niveau. Nu kender jeg ingen der har tre fag på A-niveau, men jeg har hørt, at det skulle være meget hårdt. Er der nogen af jer der har erfaring med dette? -
Sygeplejerske uddannelse - bøger
ForumindlægJeg valgte at droppe ud af sygeplejeuddannelsen efter 1. semester og har derfor nogle bøger jeg gerne vil sælge. De behøver nødvendigvis ikke at sælges samlet. Det drejer sig om følgende bøger: Sygeplejebogen 1, 2 del - Grundlæggende behov, Søren Pedersen, 3 udgave Sygeplejens grundlæggende... -
Hf - Stx?
ForumindlægHej Sp. Jeg går i tiende klassse og er glad for det. Har lige fået oplyst igår, at jeg er blever erklæret ''egnet'' til gymnasiet. Under min uddannelseplan har jeg valgt følgende: Naturvidenskabelig fagpakke -> Matematik B, kemi B Derfra vil jeg nok også vælge fysik C/... -
Bestem forholdet mellem stofmængderne for C og H
ForumindlægHej Jeg har fået en opgave der lyder sådan: En elementaranalyse af et carbonhydrid viser, at 10,00 g af carbonhydridet indeholder 7,989 g C og 2,011 g H. a) Bestem forholdet mellem stofmængderne for C og H i carbonhydridet. Ved stuetemperatur er forbindelsen en gas. Ved 20,0 grader C og 1,0... -
vektor
Forumindlægnogen som kan hjælpe? hvad skal k være når vektor a=(k+1;2k+1) og vektor b=(k-1;1) skal være ortogonale. og det samme når de skal være paralelle? -
parameterkurver/parameterfremstilling
Forumindlæghej jeg vil bare høre om nogen har skrevet om parameterkurver/parameterfremstilling har nemlig en opgave hvor jeg skal lave kurveundersøgelse om nogle kurver (parablen, cirklen, hyperblen, elipsen, lineær) jeg skal også beskrive deres historie men jeg synes det er svært at finde noget om det ... -
oversættelse
ForumindlægNogen, der kan se om den engelske tekst er rigtig. English is one of the most spoken languages in the world. Many books are only written in English, for instance if you go to university you have to read books written in English. If you are together with English-speaking individuals you might ... -
Optagelsesprøve STX
ForumindlægHej.. Jeg skal på nær snart til optagelsesprøve. - Jeg ville lige høre om, I som har været til optagelsesprøve i forrige år måske kunne hjælpe mig? Jeg vil virkelig gerne vide, hvad lærerne/censorne skal spørge mig om? Altså, hvilket spørgsmåle kunne de finde på at stille mig? Jeg skal op i matem... -
skriftlig eksamen - robert fischer
Forumindlæghej .. jeg har ligesom mange andre været til tysk eksamen i dag (A niveau fortsættersprog) .. er der nogen der vil give en vurdering (karakter) ?? tak :) -
hjælp:(
ForumindlægHej Jeg har engelsk som selv-studerende på B-niveau. Men jeg er ret dårlige til både skriftlig og mundtlig engelsk. Jeg ved ikke hvad skal jeg gøre for at blive bedre til engelske??? jeg har prøvet se mange engelske film, men det har ikke rigtigt hjulpet og kender heller ikke nogen, der kan hj... -
Er jeg bestået?
ForumindlægHej.. Jeg skal til at søge ind på en videregående uddannelse, som kræver "Engelsk B". Jeg bestod STX i sommeren 2005, hvor jeg havde "Engelsk A" og fik følgende karakterer: Engelsk A skriftlig: Årskarakter = 7 og Eksamenskarakter = 7 Engelsk A mundtlig: Årskarakter = 6 og Eksa...
