Søgning på: tysk notater. Resultater: 14341 til 14360 af 18469
-
Skr eng på fredag
ForumindlægHej! Jeg er en af de uheldige der står og skal op i skr engelsk på fredag (9. klasse). De fleste vil nok synes jeg er heldig, men sådan har jeg det desværre ikke :/ Jeg vil høre om der er nogen der har forslag til hvad jeg kan komme op i? Og desuden ville det være dejligt hvis der var nogen der... -
-Nogen der har været til optagelsesprøve?
ForumindlægHvordan er det, hvad er det man skal til fx dansk? Stiller de svære spørgsmål. er der overhovedet spørgsmål? Får man opgaver man skal lave til fx matematik osv? -
3 linjers grammatik.
ForumindlægJuli wollte gern auf ferie reisen. Sie ¨beslutzen mit das erste auto zu reisen. Es ist eine alte tradition für ihn. Sie treffen die hauptperson wie sie liebt. Er färht zu Istanbul weil er mussen eine Machen zu treffen. btw, tak :) -
ret ?
ForumindlægEn der gider kigge på det hurtigt.. ? Gerhard Schröder Kanzler in Deutschland seitdem der Bundestagwahl in 1998 ist gewesen. Er bekommt mit knapper Not Möglichkeit für zu bilden Regierung wieder mit Die Grünen nach die Wahl in 2002. Die große Deutsche Arbeitslosigkeit hat in ganze seine Regieru... -
sie/ihnen?
ForumindlægHejsa. Jeg kunne godt tænke mig noget hjælp, bitte: Sætningen på dansk lyder: "Det danske mindretal i Tyskland havde efter 2. verdenskrig store fordele, fordi Danmark støttede dem økonomisk." Die Dänen Minderheit in Deutschland hatte nach dem 2. Weltkrieg grosse Vorteile, weil Dänemark ... -
Eksamen
ForumindlægHej derude.. Jeg skal desværre op til eksamen i historie, men først d. 12 juni. Vi har 24 timers eksamen og det er jeg rigtig glad for. Hader virkelig historie. Er der nogle, som har nogle gode råd til hvad man skal gøre? Hvor meget skal man læse op osv? - for har jo 24 timer til at sætte mig i... -
Oversætning 1 sætning
ForumindlægHvordan oversætter man: Deres vare er fine, men han køber dem ikke? - Mit bud: Ihre Waren sind gute, aber er kauft sie nichts. -
AT - overvågningssamfund - DDR i tyskland?
ForumindlægHej alle. :) Jeg har AT eksamen på næste fredag, og er lige pt. i gang med at finde nye perspektiver til mit emne 'overvågningssamfundet'. Jeg har beskæftiget mig med George Orwells 1984, og prøver nu at finde lighedstræk til vores historie. I forbindelse med det, faldt jeg over det gaml... -
Hjælp til at finde navne med betydning til min nye bog !!!
ForumindlægHejsa jeg skal til at skrive en ny bog. Alle personer i bogen har et navn, der har en særlig betydning, og som passer til deres rolle og person. F.eks. Silva = Skov (på latin) og William = beskytter Jeg mangler et navn til en ond hovederolle, så jeg tækte at jeg ville høre hvilke bud der ... -
Forberedende kursus
ForumindlægMit spørgsmål er kort og godt: Er det muligt at tage en slags forberedende sprogkursus inden man starter på Universitetet? Jeg har holdt 2 sabbatår (hvor kun det ene var planlagt) - Og selvom jeg opfylder alle krav til min uddannelse mht. nivaeuer, osv., kunne det være rart at få genopfrisket m... -
PLEASE HJÆLP!! (Oversættelse)
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe med at oversætte en lille tekst på 100 ord? :-D På forhånd mange tak!! Her er teksten: Min drøm er at blive bioanalytiker. Jeg drømmer om at få en god uddannelse, så jeg kan sørger for mig selv, og samtidig have penge tilovers. Det er ikke en umulig drøm, jeg s... -
Ein Haus mit dach..
ForumindlægEr der nogen der har haft noget om Ein Haus mit dach, skrevet af Irina KOrschunow? Jeg vil meget gerne hvis nogen havde en måde at gribe analysen an på. Mvh Jacob. -
AT 2013 - valg af fag indenfor "Det frie valg"
ForumindlægHej Studieportal, Nu er AT-emnet 2013 blevet offentliggjort: Kampen for det gode liv. Jeg har tænkt utrolig meget på hvad jeg skal vælge, og er kommet frem til at jeg ønsker at bevæge mig indenfor noget omkring "Det frie valg". Det lægger jo umiddelbart op til en del fag. Jeg tæn... -
00/02 i matematik
ForumindlægHej(: Jeg skal til eksamen i matematik meget meget snart, og er meget nervøs for at gå op, fordi jeg tror jeg dumper eller kommer ud med 02. Nogen som ved hvilke forudsætninger man har hvis man dumper el. får 02? Jeg har gennem hele året fået 7 i standpunktskarakter og 7 i års karakter kan det... -
Femikrimi?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om man kan sige, at et kendetegn ved femikrimien er at forbrydelsen ofte er et mord? -
Hjælp atom
ForumindlægHeej :D skal til eksamen i overmorgen, mangler en dispositon om "Atomteori", nogen som har nogle gode råd til hvad jeg kunne fortælle om ? eller hvilke forsøg, der ville være gode at lave ? Har baggrundsviden, men er lidt lost :/ Nogen som vil hjælpe plz.. :) Skriv eller send mig en... -
vil i hjælpe mig at oversætte de her sætning please?
Forumindlæg1. Mange mennesker kan lide at til kysten, fordi de kan lide at svømme. 2. Andre foretrækker at tage i byergerne, fordi de hader at ligge i solen. 3. Peter er vældig god til at spille tennis 4. Hun begyndte at lave mad, da hendes mand kom hjem. 5. jeg blev færdig med at læse avisen. før fjensynet... -
Danmark i 1800tallet
ForumindlægJeg har trukket emnet "Danmark i 1800tallet", og jeg ville lige hører om der måske er en der vil læse mit talepapir igennem, når jeg bliver færdig med den senere på dagen, og se om der evt. skal tilføjes noget? Jeg har tænkt mig at dele det op i tre dele: Den politiske udvikling, udvik... -
Trivi ?! wtf
ForumindlægHejsa (-: ved I hvad en Trivi-tekst er for noget, eller betyder? Marie -
Rettelse :)
ForumindlægWie war Ihr Verhältnis zu den anderen Tunnel arbeiten? Es begann mit meiner schleicht mich. Aber dann entdeckte ich den Tunnel Arbeitnehmer. Sie haben mich erwischt und fesselten mich. Sie traute mir nicht auf den ersten. Aber nach und nach begannen sie, mir zu vertrauen. Ich fing an, zu Freunden...
