Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 14361 til 14380 af 36004
-
Linær afbildninger
ForumindlægHey sidder og fifler lidt med en øvelses opgave og sidder lidt fast. Opgaven lyder: Undersøg om følgende afbildninger er lineære, og angiv i givet fald deres kerne og billedrum: a) f: R3--> R, f(x1, x2, x3) = x1 + x2 + x3 .... Denne har jeg undersøgt for om den er lineær hvi... -
energi
ForumindlægEr der nogen der kan komme med foreslag til, hvad der kan blive: Potentiel energi - Termisk energi Potentiel energi - Kinetisk energi Kinetisk energi - Termisk energi Kemisk energi - Termisk energi Elektrisk energi - Strålingsenergi -
det haster virkelig meget!!
Forumindlægjeg har en fysik opgave for hvor vi skal lave en rapport om et forsøg. et af spørgsmålene lyder sådan: skriv kommentare til opstillingen hvordan skal man skrive kommentare til en opstilling? -
afstem reaktionsskema
ForumindlægHej, Mno_4^- + Br^- --> Mn^2+ + Br_2 skal afstemme den, men kan ikke, er der ikke nogle der kan se hvilken brøler jeg laver? Mine ox-tal er Mno_4^- = 7 Br^- = -1 Mn^2+ = 2 Br_2 = 0 Vi kan så sige at Mn falder med 5 og Br stiger med 1 og hvad gør jeg så? -
differentialkvotienten
ForumindlægHvordan finder jeg f'(xo) når f(x) = 3 * x + 4 og xo= 2 -
tener que eller fremtid?
ForumindlægHvordan ved man om man skal bruge "formen" tener que + infinitiv eller voy a + infinitiv?? -
Bioethanol
ForumindlægHJÆLP Hvad er ulemperne ved produktion af bioetanol ud fra glukose? :( -
Placering af det finitte verbum
Forumindlæg...,weil ich in Paris Französisch sprechen kann. Jeg skriver lige mine overvejelser med hensyn til sætningen: Weil indleder ledsætninger, så det er vel en ledsætning. I en ledsætning skal det finitte verbum stå sidst, mens det infinitte skal stå næstsidst. Jeg opfatter "kann" som ... -
Hvad er Palindromer
ForumindlægHvad er Palindromer -
Eksamen
Forumindlæghej, jeg skal op til eksamen næste uge og jeg ville gerne have hjælp til at besvare et spørgsmål som jeg ikke kan finde ud af. Hvordan kan en solcelle producere mest elektrisk energi muligt?. Håber i kan hjælpe med at besvare den hurtigtst muligt. -
Besparelse i procent.
ForumindlægNogle der ved hvordan man regner besparelse i procent? :o) -
Er dette en metafor???
ForumindlægEr dette en metafor??? "Når man sover der, kan man hele natten høre bølgerne som en sydende radio uden signal." Håber i kan hjælpe. -
definition på velfærdsstat?
Forumindlæghvad er definitionen på den danske velfærdsstat? Mvh -
Hej
Forumindlæghej jeg har et gennemsnit på 2,7. har jeg stadig mulighed for at læse videre til diplomingeniør eller erhversøkonomi? -
AT-underemne
ForumindlægHej. Er der nogle, der har nogen ideer til, hvad man kan skrive om i AT-synopsen, når overemnet hedder "Fremtiden...(bla.bla.bla.)" Jeg går på en samfundsfaglig linje, og ville helst skrive i samf/historie, men er i tvivl om, hvilket underemne man kan skrive om... Hvis der er nogle, ... -
Diskussion i forhold til en opgavens resultater sat imod en eksisterende litteratur
ForumindlægHejsa, Jeg har fået lavet en analyse og skal diskutere resultaterne i forhold til en eksisterende litteratur. Jeg tager vel ikke fejl når jeg siger at en diskussion ikke nødvendigvis behøver være kritikpunkter af modpartens arbejde med området? Hvis mine resultater understøttes af forfatteren, h... -
Spørgsmål til forståelse af opgave
ForumindlægVed en fest går nogle af deltagerne rundt og hilser på hinanden ved at udveksle håndtryk. Vis at antaller af personer der udveksler håndtryk med et ulige antal personer, er et lige tal. Jeg er IKKE ude efter hjælp til opgaven, men hjælp til at forstå hvad opgaven rent faktisk går ud på. Jeg synes... -
Hjælp til at finde min fejl
ForumindlægHej, jeg skal udregne nogle konstanter, hvilket har jeg gjort med nogle formler jeg har fået af min matematiklærer. Men for at jeg kan lave en graf over en ligning de to konstanter er med i, er det vigtigt at K (den første konstant) er mindre end Ka (den anden konstant). Det er bare sådan at ... -
Lodret frit fald
ForumindlægHej. Sidder og prøver at konstruerer en simulation af et lodret fald i en (s, t)-graf hvor der tages højde for luftmodstand. Jeg bruger formlen følgende formel: http://peecee.dk/upload/view/100186 Er den ikke rigtig? Problemet er at simulationen ikke er særlig realistisk. Så der må vel være et e... -
Problem med TI89 lommeregner
ForumindlægHver gang jeg differentier på min TI89 lommeregner, så kommer der en hel masse tal med parentes. Hvad skal jeg gøre for at fikse det?
