Søgning på: tysk notater. Resultater: 14361 til 14380 af 18469
-
Von eller vom?
ForumindlægHej, jeg er i tvivl om, hvornår man bruger von og hvornår bruger man vom, de har jo trods alt samme betydning? -
Sekularisering og Nietzsche
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal have et udkast på en problemformulering til i morgen om mit emne i AT, som hedder "Sekularisering og Nietzche" i henholdsvis religion og samfundsfag. Jeg er lidt blank og vil gerne høre, hvilke spørgsmål popper op i jeres hoveder, når i hører dette emne. Mit v... -
De store tal lov
ForumindlægHvad menes der med de store tals lov? Er det bare at se på grænseværdierne og se at oo+oo = oo oo+1=oo osv. ? -
Dansk statsborgerskab
ForumindlægKan jeg godt søge om dansk statsborgerskab, hvis jeg er under 18, og ingen af mine forældre har dansk statsborgerskab? -
oversættelse
ForumindlægHej jeg har lige lavet en oversættelse, men er ikke sikker på jeg har bøjet mine udsangsors og lign. rigtigt, så tænkte om nogen kunne tænke sig at kigge det igennem for mig Nach dem 2. Weltkrieg bleibt Deutschland verteilt zu 4 Zonen. Die USA, England und Frankreich kontrollieren die 3 W... -
Hvad hedder det?
ForumindlægHedder det "vi har åbent " Eller "Vi har åben" ? -
STX ?
ForumindlægHej . Jeg er på brobygning i denne uge. Jeg har besøgt STX og jeg har bestemt mig for at tage derhen efter 9. Men jeg vil gerne have alle de her fag : Spansk, fransk, engelsk, dansk, matematik, fysik og kemi .. Kan det lade sig gøre ? Håber på hjælp :) -
Kleiner Mann - was nun?
ForumindlægDa jeg har AT-uge lige nu vil jeg høre, om der er nogen der har teksten Kleiner Mann - was nun oversat til dansk? Den kan nemlig ikke findes på nettet. - det er btw kun uddraget af teksten jeg har brug for (10. Hans Fallada). På forhånd tak :) -
Projektopgave “Vendepunkter”
ForumindlægHej Vi har projekt opgave om lidt over en uge, og har fået overemnet “Vendepunkter”. Problemet er bare at jeg mangler et underemne... Jeg kunne godt tænke mig et lidt dybere emne, og måske også lidt en øjenåbner, men jeg er åben for alle idéer. Så hvis i har en idé, må i meget gerne skrive den:) ... -
Hvilket udtryk er mest korrekt?
Forumindlæg"Die Problemstellung wir im Text konfrontieren, ist auf diesem historischen Ereignis basiert. " eller "Die Problemstellung mit der wir im Text konfrontiert werden, basiert auf diesem historischen Ereignis." -
Hvordan er Marx videnskabelig?
ForumindlægHej. På hvilken måde er Karl Marx et videnskabeligt gennembrud? Mange tak! :) -
AMish AT
ForumindlægHej. Jeg skal skrive om AMish i årets AT. Det overordnede emne er "Det gode liv" Jeg har lavet disse problemformuleringer. Problemformulering: Hvad opfatter Amish folket som det gode liv? Hvordan ændrer Rumspringa forholdet for det gode liv? Hvordan opretholder Amish folket der... -
Kort oversættelse
ForumindlægHun skal møde sin kollega i hans hus. Hun bestiller hurtigt en taxa, og løber ned til den. I taxaen ringer hun til sin kollega, men han tager ikke telefonen. Nu er hun virkelig bekymret. Hvad kan der være sket? Hendes hjerte banker hurtigere og hurtigere for hvert sekund, og hun kigger hele tiden... -
Oversættelse, hjælp til dette!!
ForumindlægHej, jeg sidder her med en oversættelse og tænkte på om nogen kunne hjælpe mig med de resterende ord og meget gerne tjekke for fejl? Au revoir, les enfants Nous sommes en France pendant la seconde guerre mondiale. La France est occupée par les Allemands, et c’est la raison pour går Julie... -
Søger hjælper til eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i matematik b-niveau til december, og har brug for en hjælpende hånd. Jeg tager faget som supplering, grundet de nye adgangskrav til universitetsuddannelserne. Jeg startede i september, så det er kun 3 1/2 måned jeg har undervisning. Jeg har brug for en hjælper, som jeg... -
Er der nogen der tilbyder undervisning i matematik og mikroøkonomi?
ForumindlægHej :) Jeg er netop blevet færdig med min finansøkonom uddannelse, og er herefter gået i gang med at læse en HA-merit overbygning, som alt i alt giver mig en almen HA-bachelor i sidste ende. Jeg har bestået matematik på B-niveau, og beskæftiger mig nu med matematik på A-niveau, samt mikroøkonomi... -
Føretanken vedr. Hitler
ForumindlægHej. Skal til at skrive DSO i disse dage, og en af mine punkter jeg skal skrive om er føretank. Da jeg ikke selv ved meget om den, og ikke rigtig kan finde noget på Google. Håbede jeg på at i havde mulighed for at hjælpe mig, hvad den indebar i korte og overordnet træk. På forhånd tak :-) -
2. Verdenskrig: Besættelsen
ForumindlægHåber nogen kan hjælpe, Hvilken forskel er der på betydningen af ordene "forhandlingspolitik" og "samarbejdspolitik"? Hvorfor er sådan en lille forskel vigtig? Tak på forhånd -
Lidt hjælp til oversættelse?!
ForumindlægLaura und Alexander – zwei junge Menschen auf etwa 20 Jahre alt – lernen einander zu kennen auf die Wirtschaft, wo Laura als Kellnerin arbeitet. Sie bemerkt ihn, als er einen kalten Winterabend zu einen Bier trinken hereinkommt. Er spricht nicht mit jemand, setzt sich bloss zu der Ba... -
kort tekst til rettelse
ForumindlægHej. En der kan rette min tekst igennem? :) Klaus Peter ist ein Dokter, und Michaels Mutters freundin. Er hat viele geld und deshalb gespiell er sehr stolz und grüss. Er ist ein selbstgefällig Typ, und denkt das sie mit er geld alles ist, und alles gekaufen kann. Ich finde er sehr egoistich und ...
