Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 14381 til 14400 af 25374
-
Jesus
ForumindlægHvis der er nogen der ude som har haft skrevet et basis afsnit om Jesus, kunne i ikke godt sende det til mig så? Det ville være en stor hjælp. -
For gammel til at sadle om?
ForumindlægJeg er en 30-årig folkeskolelærer, der gerne vil starte forfra på et universitetsstudie - gerne jura. Jeg har adskillige venner, der siger, det er en god idé, men en enkelt har påpeget, at jeg er for gammel som færdiguddannet (36 år) til, at nogen vil have mig. Det er selvfølgelig vigtigt at ... -
Matematik!!!!
ForumindlægJa, det er så ligninger og jeg forstår det ikke! (: A) 4*(2X+6) = 3* (X-3) B) 2x-6 = -3* (2x-6) C) - 6* (x+5) = 3* (x+8) D) 50-6x-21=2x+13 Kan nogle give løsningen på de 4 opgaver + en forklaring. Så vil jeg være meget takkenemlig (: På forhånd tak (: -
Dilemma, hvad siger I?
ForumindlægHej alle. Jeg står i et lille dilemma, forhold til karakterne og skolen. Det er sådan, at mine karakter ligger på, omkring 5 i snit, og jeg skal i 10.klasse, her efter sommerferien. Men min uud-vejleder sagde til mig, at hun anbefalede mig hg efter 10. klasse? Men jeg vil rigtig gerne på stx, tro... -
Spørgsmål om solen.
ForumindlægHej når solen bliver en kæmpe om ca. 5 milliarder år hvad vil den derefter fusionere. Altså hvilke ting kommer solen til at fusionere med? kommer den til at fusionere med kulstof ilt og neun og sådan noget? -
Projektuge - Æresdrab
ForumindlægHej, alle jer derude :) Jeg har projektuge i den her uge og vil bare gerne lige høre om hvad i sådan generelt synes om æresdrab.. Om i kender nogen som har været udsat for det, eller om i selv ved noget om emnet? Eller om i har nogen ideer til hvad, jeg kunne lave i den her uge? Tak på forhånd ... -
Hvor glad er du, for det du laver?
ForumindlægVille du forlade dit studie eller opsige dit arbejde, hvis du vandt 20 millioner i Lotto? -
Essay om familie
ForumindlægHej Jeg sidder her og er gaaet helt i staa - jeg skal skrive et essay om familie, og jeg har valgt at laegge en historisk vinkel paa det; Altsaa, familiens udvikling i takt med samfundets udvikling og voksende tolerance. Hvis der er en eller anden derude, der synes, det lyder helt vildt spaende... -
Har jeg regnet rigtigt?
Forumindlæg18d 22b+4d-10b+2d-6b-8d=6b-2d 18e 10,5x+3,2x-3,5y+4,3x+5,5y=18x-2y 18g4a-3A-a+4A-2a+2A+1/2a 19a xy+2xy-5xy+6xy=4xy 19b 2ab-ba+11+3ab-13=-2-ba+5ab 19c 2*3c-4d+2,5-3c+d=3c-3d+2,5 19e 1,5h+2gh-5g+0,5h-5gh+10g=2h+5g-3gh 19g 1/2q+2*3p-3/2q-2p+3q=2q+4p 20a 2 bolde + 7bolde -3bolde det hele delt med 3=... -
Gymnasiet eller VUC
ForumindlægHej! I dag har jeg snakket med min UU-vejleder, omkring hvad jeg vil næste år. Jeg har for lang tid siden besluttet mig, at jeg vil tage HF. Men er VUC's 2-årige HF det samme som HF på gymnasiet (jeg ved godt at fagene ikke er det samme)? Altså er det en fuld HF? VUC's 2-årige HF: http:... -
forbedre engelsk
Forumindlægheeij. Jeg er ikke særlig god til engelsk, og vil derfor forbedre det. Er der nogen som kender hjemmesider, hvor man kan høre tekster og svarer på spørgsmål ud fra teksten. eller os andre sider, hvor man kan læse og forbedre sin grammatik. på forhånd tak. -
TREKANT
ForumindlægPå figuren ses fire byer A, B, C og D. På figuren er angivet nogle vinkler og afstande. Det oplyses, at Vinkel B i trekant BCD er spids. Siden CD er 5,20 km Vinken D er 82,7 grader Og jeg har regnet side BC ud til at være 8,75 km. Betsem vinkel B i trekant BCD.... Ka nogle hjælpe mig her? -
Konsekvenser ved forhøjet SU
ForumindlægJeg har til opgave at lave en model over konsekvenser ved forhøjet SU, men jeg kan ikke finde på andet end øget forbrug. Nogen der kan hjælpe? -
Numerisk integration..
ForumindlægNogen som kunne med hjælpe at forstå beviset her.. Jeg har forstået at n går mod uendelig vil begge arealer blive til 0.. men forstår ikke hvorfor det er arealet f(b)*1/n - f(a)*1/n.. Det vil jo ikke angive hele det areal under grafen men kun den sølje.. -
For eller fra & at eller og ?
ForumindlægHvilken ord er korrekt at bruge? Han beskyttede dem for/fra fremmede? Vi skal ud at/og spise? -
hvordan bliver man bedere?
Forumindlægjeg har prøvet virkelig hårdt at få bedre karakter i dansk, men jeg er helt lost. mine karaktere ligge lige nu på 4-7, og vil gerne have dem op. jeg lytter i timerne, laver mine lektier og laver friviligt selv mere hjemme, i håb om at blive bedre. hvis nogle havde nogle tips til alt mundligt, skr... -
Friedrich Nietzsche
ForumindlægHvordan var Friedrich Nietzsche livshistorie? Altså, hvad for nogen slags ting han gik igennem, Tak på forhånd. ps. jeg ved godt hvad der er sket med hans datter, men du må meget gerne komme ind på noget andet ;-) -
Spørgsmål til politiker
ForumindlægHej! Vi får nogle politiker på besøg i vores skole, og vi er igang med at forbedre spørgsmål til dem. Er der nogen der ville hjælpe mig med at finde et par spørgsmål som jeg kan stille til SF og de konservativ politiker? Jeg har selv en, har bruge for 2 - 3 mere.. Tak på forhånd -
Åndedrætssystemets opbygning
ForumindlægHej, Jeg har flere spørsmål som jeg ikke kan finde svare, og håbes at nogen har lyst at hjælpe mig. min spørgsmål; Er åndedrætssystemets og blodkredsløbet er de samme ord elles ej? Redgørelse for åndedrætssystemets opbygning og funktion På forhånd tak -
{JF} - Kvadratrod
ForumindlægKATEGORI: NEM Lad x∈[3/2,5]. Vis nu, at 2√(x+1) + √(2x-3) + √(15-3x) < 2√19. God fornøjelse!
