Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 14641 til 14660 af 176853
-
Idræt b eksamen
ForumindlægHvad går idræt eksamen ud på skal have det på b niveau i gymnasiet.Er det et meget naturvidenskabeligt orienteret fag, eller hvad?? er dårlig til de naturvidenskabelige fag.. -
Matematik eksamen på hf.
ForumindlægHvis jeg nu skal have matematik b, skal jeg så op til eksamen, det føste år, andet år eller begge år. Er det noget med, at man selv kan vælge? -
Eksamens opgave sæt i mat.
ForumindlægHey, er der nogle der ved om det er muligt allerede nu, at finde det opgavesæt til min eksamen i morgen? FSA Matematik maj 2014 -
Kildekritik, historie eksamen:
ForumindlægSkal man til historie eksamen vælge at snakke om hvordan man har været kildekritisk, snakke om at det er en primær/sekundær kilde osv? -
Hjælp til mat a opgave!
ForumindlægKan i hjælpe mig med følgende opgave?? Vil sætte pris på jeres hjælp.. Der gælder med tilnærmelse, at CO2 - indholdet i søen kan beskrives ved en funktion af formen f(t)=9,4⋅sin(0,26⋅t+0,99)+17,0, 0 ≤ t ≤ 24, hvor f ( t ) er CO2 - indholdet, målt i mg/L, og t er tidspunktet... -
Terminsprøve 2015 engelsk A
ForumindlægJeg har lige været til terminsprøve tidligere i dag, men er fuldtstændig på bar bund omkring hvordan det gik! Engelsk plejer at være min stærke side - men i dag har jeg ingen anelse om hvilket karakter som bør blive givet for min besvarelse. Er der nogen som gider at tage sig tid til at se den i... -
vurdering "a journey"
ForumindlægHej ... Er der nogen der vil være så rar og vurdere min eksamensstil ... Tusind tak!! -
International økonomi A hjælp NU
ForumindlægHej jeg håber i kan hjælpe med følgende 1 hvordan bruger man lorentz kurven ? 2 begrundelse for en mere skæv inkomstfordeling i danmark 3 ved at beskytte dansk erhvervsliv vil man indføre et loft over olieprisen på 70 dollars pr. tønde (maksimaltpris) vil et sådant realiseres og hvad ville foru... -
Vektor A niveau
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvordan man løser sådan en type opgave? Det er øvelsesopgaver i bogen. Jeg ved ikke helt hvordan man griber sådan en opgave an, for jeg får opgivet 4 koordinater og jeg ved ikke hvordan man skal placerer dem fordi der både er en z, x, og y akse i planen :( -
Engelskfilm -losing a parent
ForumindlægJeg skal bruge en engelsk film, til min mundtlige prøve. Den skal handle om at man bliver svigtet af en af ens forældre og skal vise om det har gjort nogle påvirker på barnet opvækst. Håber nogle har nogle gode foreslag :-) -
Interferens - brydning a lys?
ForumindlægHej allesammen! Er interferens en form for brydning af lys, hvis ja, hvordan skal det forstås? Jeg kan simpelthen ikke afgøre om det er det eller ej. Jeg skal skrive om lysets brydning ift. et forsøg om laserlys' bølgelængdes bestemmelse vha. gitterligningen. Mvh Sara! -
HJÆLP - BIOLOGI A OPGAVE
ForumindlægHey Studieportalen Jeg sidder fast i denne her opgave, som jeg lige har vedhæftet: Nogen som vil hjælpe mig? :) -
Bestem reaktionerne i A & B
ForumindlægVil gerne have lidt hjælp til udregneringerne :D -
Hvad er vinkel a, b og c?
ForumindlægJeg fik vedhæftede opgave i en øveopgave, men fangede aldrig rigtig, hvordan jeg skulle lave den. Er der eventuelt nogle, der kan forklare den? -
Første aflevering på tysk A!
ForumindlægHej I dejlige mennesker! Jeg overtænker det her alt for meget, men vil gerne gøre et godt indtryk og sende en rigtig god aflevering afsted her første gang med ny lærer i 3g. Jeg har gjordt mit bedste og vil blive utrolig glad, hvis en der måske har "øre" for det tyske vil skimte min afl... -
Råd til samfundsfag C eksamen
ForumindlægHej skal op til samf C eksamen her snart, nogle gode råd til eksamen? Udover at kunne de faglige begreber samt pensum -
Spansk oversættelse A-niveau
ForumindlægPå dansk: Manuel bliver myrdet. Undersøgelsesdommeren afhører tre personer som har besøgt Manuel den aften i sommerhuset: Isabel, døvstummetolken fra TV-avisen, Becky og Rebeca. Isabel siger, at hun elskede Manuel. Han behandlede hende dårligt, men hun dræbte ham ikke. Becky forklarer, at hun ogs... -
Kemiopgaver 3,8 A - Hjælp !
ForumindlægHej alle sammen! Ville være super glad hvis nogle gad hjælpe mig med dette: I en beholder findes en ligevægtsblanding bestående af de i reaktionsskemaet nævnte gasser: SO2(g) + NO2(g) <-> SO3(g) + NO(g) Beholderen indeholder følgende stofmængder: SO2 = 0,62 mol NO2 = 0,41 mol SO3= 0... -
bestemmelse af a og b i andengradspolynomium
ForumindlægEt andengradspolynomium er givet ved f(x)=3x2+bx+c Grafens toppunkt ligger i (4,-2). Bestem konstanterne b og c please hjælp kan ikke forstå det -
Tallene a og b
ForumindlægJeg skal have hjælp til vedhæftet opgave
