Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 14661 til 14680 af 95433
  • MATEMATIK FLEX

    Forumindlæg
    Er der nogen herinde, der har Matematik flex på c-niveau? Jeg har desværre smidt mit ark med opgaver væk, og jeg står og skal lave opgaver nu. Meget gerne hvis man går i Slagelse - da jeg ikke ved om det er samme opgaver :-) Det vil være en KÆMPE hjælp!!!
  • tab af nærings ioner i landbruget.

    Forumindlæg
    hey skal snart op til naturfage eksamen (Bio/Geo/Kemi) på C-niveau , og har bare lige to spørgesmål. hvorfor lider vi til tab af næringsioner i landbruget? hvordan lider vi til tab af næringsioner i landbruget?
  • Karakter på eksamensbeviset

    Forumindlæg
    Hej Jeg har trukket biologi b-niveau, som mit valgfag i 2.g, og jeg vil spørge om den afsluttende årskarakter jeg fik i 1.g med biologi c, vil komme på mit endelig eksamensbevis
  • Lydens hastighed afhænger af luftens temperatur

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder lige nu og forbereder mig til fysik mundtlig B og blev i tvivl om noget... Mit spørgsmål er således: Hvordan afhænger lydens hastighed af luftens temperatur?? Håber i vil hjælpe mig
  • Manglende pensum MAT A?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg havde på MAT C og B en række emner, som læreren gennemgik. Jeg husker dog tydeligt, at min lærer sagde, at han ikke ville undervise os i trigonometri, da vi mødte ham det første år og snakkede om de kommende 2 år. Umiddelbart blev jeg glad, da jeg aldrig forstod meningen bag trigonometri...
  • eksamen

    Forumindlæg
    Kan man komme op i en rapport til biologieksamen?Vi har desuden fået at vide, at vi kan komme op i vores projekt, men ikke hvordan. Nogen der ved det?Troede "bare" man kom op i nogle spørgsmål med en eller to tilhørende figurer, men tager jeg fejl?Det er forresten B-niveau, hvis det gør...
  • Hjælp til matematik

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i 1g på STX og har matematik på A niveau, og jeg har fået en opgave for. Jeg må ærligt indrømme, at jeg overhovedet ikke aner hvordan man laver den. Det kan enten være fordi jeg ikke har fulgt godt nok med i matematik i skolen eller jeg bare ikke har lært det. Ville der være en venli...
  • Problemer med installering af Ghostview

    Forumindlæg
    Hej! Jeg trykker på ghostview-ikonet, hvorefter jeg trykker setup. Men da kommer den med fejlbeskeden: "Winzip Self-extractor: Unable to create a temporary folder to extract to. Possible Cause: you do not have proper permission to create files or folders in your temporary folder. See your sy...
  • bestemmelse af cosC

    Forumindlæg
    hej jeg skal bestemme cosinus til vinkel C, når siden siden a er 2*c og siden b er (5/2)*c altså cosC = (2*c^2 + (5/2)*c^2 - c ^2) / (2* (2*c) * (5/2)*c) her efter går det galt..
  • stopkoder - translation

    Forumindlæg
    Hej! Jeg håber i kan hjælpe mig! Bliver selve stopkoden på peptidkæden eller ryger den af? Nogen der kan fortælle mig præcis hvad der sker? På forhånd mange tak!
  • Nulreglen

    Forumindlæg
    Anvend nulreglen i disse ligninger. Det kan jeg ikke få til at hænge sammen :-) 1) (x− 1 ) ⋅ (x− 2) ⋅ (x  − 3) = 0 2) x⋅( x − √3) ⋅ (2 + 6) = 0 Nogle der kan hjælpe mig lidt på vej?
  • parantes

    Forumindlæg
    (pq+s)(3p-2q) + 2sq Hvad er reglen når man siger pq x 3p? giver det 3pq eller 3p + q^2 eller hvad ?
  • integere en konstant

    Forumindlæg
    hej SP hvad gør man når man skal integerere en konstant. f.eks. 3 i funktionen f(x) = 4x + 3 bliver så til 2x2 + ? og hvorfor?
  • t,v graf

    Forumindlæg
    Hej håber at I kan hjælpe med denne opgave? Det er opgave 137. Jeg får potens regressionen til at være: y= 1.7128*x^0.57571
  • Ubestemt integral

    Forumindlæg
    - hvirfor er det at bevisførelsen i alle sætninger omhandlende ubestemt integral bygger på at differentiere højre og venstre side ? Hva skal man sige hvis sensor spørger hvorfor man differentierer ?
  • det ubestemte integrale

    Forumindlæg
    hej alle sammen. Jeg er i gang med min dispositon i mat B til integralregning.. Mit spørgsmål lyder: Gør rede for begrebet stamfunktion og det ubestemte integrale Gør rede for de regneregler der kan bruges til at bestemme stamfunktioner Jeg har gjort rede...
  • lærer

    Forumindlæg
    er der nogle mennesker som der er herre god til fysik?:D
  • Terminsprøve gode råd

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har enterminsprøve i skriftlig fysik. Har I nogle gode råd?
  • Engelsk A og B på samme tid?

    Forumindlæg
    Jeg er 3.g'er med engelsk A såvel som B. Mit spørgsmål: Kommer karakterne fra B-niveau til at have inflydelse på mit samlede snit, eller bliver disse erstattet af A karakterne? Har nemlig sløset med Eng B i et godt stykke tid nu ligger til 12 skrf. og 10 mdt. i Eng A men kun 10 og 7 i eng B :-S
  • diffentialregning

    Forumindlæg
    hvis at ax^2+bx+c differentialkvotient = 2ax0+b jeg antager vi går +h ud deltay= a(x0+h)^2+b(x0+h)+c - (a(x0)^2+b(x0)+c) =ah^2+2ax0h+h <--- herfra kan jeg se der et a, som ikke skal være der, men svært at se fejlen for mig, hvor ligger den?