Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 14781 til 14800 af 19198
-
dansk eksamen 2004
ForumindlægHej vil høre om der er nogle der ved nogen af titlerne på de tekster man kunne få til studentereksamen 2004. -
Engelsk termins 2011
ForumindlægHej er der nogen der har haft termins?...Ved i hvad stilen kommer til at handle om i engelsk? :D -
Han har meget at tænke på
ForumindlægHejsa... Jeg har problemer med nedenstående sætning: Han har meget at tænke på. Det er konstruktionen, som jeg ikke kan få til at hænge sammen... Mit bud ville være noget i retning af: Er hat viel daran zu denken Korrekt eller? På forhånd tak ;-) -
et par sætninger
ForumindlægHej er der nogen, som kan hjælpe mig med følgende 2 sætninger - jeg kan simpelthen ikke rigtig forstå, hvordan de skal laves: Hvornår kommer bussen? Vi har ventet på den i en time. Han burde have flygtet med sine venner. -
E.T.A Hoffmann:
ForumindlægHej People.Håber der er en der gider være så sød at hjælpe mig med at rette denne oversættelse. Har både lagt den danske udgave og min egen oversættelse af den. Vil virkelig blive glad hvis nogen tog sig tid til at kigge den igennem.Nalle K. E. T .A. Hoffmann: Das Fraulein von Scuderi (1819) Nove... -
DDR nationalisme
ForumindlægHej :) Hvilken form for nationalisme anvendte DDR? -
SSO - Stalingrad. Hjælp!
ForumindlægHej - jeg sidder med min SSO, og er nået til diskussions-spørgsmålet. Jeg skal diskutere hvad grundene er til at Hitler og Tyskland brugte så mange ressourcer på at indtage stalingrad. Jeg er ikke helt 100% sikker på om jeg forstår spørgsmålet rigtigt, men mit gæt er at jeg skal skrive om... -
Banal ordforklaring - "svart"
ForumindlægSom titlen antyder, vil jeg gerne bede om en forklaring på ordet "svart". Optræder i Iliade-sammenhæng. Fx I, 455. -
Forskel mellem Holocaust og Nazisme?
ForumindlægHey jeg sidder og undrer mig over hvad forskellen mellem Holocaust og Nazisme egentlig er?Når jeg tænker over det kan jeg umiddelbart ikke se nogen forskel, men det er der vel. Er der nogen der kan hjælpe mig? Mvh Tonni -
Hjælp til oversættelse.
ForumindlægHej Allesammen, Jeg håber at I vil hjælpe med at rette grammatikken i denne vedhæftet fil. På forhånd, tusinde tak for hjælpen og hav em god aften! :-) -
vedr. karakterer
Forumindlæghejsa!ville bare høre om nogen ved at, hvis man har to 03-taller.. hvor meget det vil trække ned hvis man normalt får 8 taller i de fleste fag og et par 9 og 7 taller..kan det risikere at man dumper med de to 03? -
"Inclusion map" på dansk?
ForumindlægNogen der ved hvad denne afbildning hedder på dansk, link1 eller link2? -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHejsaJeg tænkte på om det nu er muligt at læse de forskellige karaktergennemsnit og udtalelser angående de skriftlige eksamener... Altså sådan hvor godt folk over hele landet har klaret sig... Og hvor kan man finde det?Er ikke lige helt ind i det uvm.dk -
[Adjektiv] 1 sætning rettelse
ForumindlægHej. Denne sætning Jeg ser ofte det lille barn på legepladsen. Ich sehe häufige das kleine Kind an den Spielplatz. To spørgsmål: 1. Hvad bliver häufige til? Og hvorfor? 2. Er "den" Spielplatz korrekt? Mener, at det er akkusativ. -
læreplanen for samfundsfag STX
ForumindlægHej!jeg har søgt og søgt efter "læreplanen for samfundsfag"(på uvm), men desværre uden held!jeg har fundet flere links hvor der er uddrag fra læreplanen, ---> fxhttp://us.uvm.dk/gymnasie/vejl/samfundsfag_b_stx/1.htmhåber der er nogen herinde der ved hvor den er :D -
Rettelse
Forumindlæg2. Hendes mand slog hende ofte, når han var fuld. Ihr Mann Genfunden Sie getroffen häufig, wann er war Betrunken Nogen der vil rette det her for mig? -
Spørgsmål om Tito
ForumindlægHej jeg ville lige spørge inde på siden, om der var nogle der ved lidt om Jugoslavien og dens opløsning, og specielt om Tito:Mit spørgsmål er nemlig hvilket parti han hørte til eller var han en blanding af noget, altså f.eks. var han en blanding af kommunisme/socialdemokrat... vil gerne høre svar... -
Definition af samfundsfags begreber
ForumindlægHej alle Nu har jeg været ret flov over ikke at vide hvad det betyder, men hvad betyder det når noget omstilles? mere specifikt hvis man f.eks. snakker om omstillingen af den offentlige sektor? :) -
Kaliums latianske navn?
ForumindlægVed navngivning af komplekser betegnes de med latinske navne... fx:tetrachlorocuprat(II)ion.Hvad hedder kalium på latin? -
Engelsk B, oversættelse
ForumindlægHej! ville være dejligt hvis nogen gad at rette min oversættelse. De steder hvor der står ">....Mange tak!Like or not, English is the lingua franca of Europe. According to the European Commission, some 84 per cent of young people in the EU are currently learning English as a second langua...
