Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 14921 til 14940 af 60468
-
Droppe ud og tage eksame på en anden skole?
ForumindlægHvis man nu vil droppe ud her en uge op til eksamen begrund af nogle problemer på efterskolen, kan det så lade sig gøre at tage den i 10 klasse? -
Kemi A - mundtlig eksamen HTX
ForumindlægHey.. Er der nogen der ved hvordan spørgsmålene ser ud til Kemi A - mundtlig eksamen på HTX ? På forhånd tak.. -
Hvad meget skal man have forberedt hjemme fra til en fysik og kemi eksamen?
ForumindlægJeg ved ikke helt hvor meget jeg skal forberede mig hjemme fra til fysik/ kemi eksamen. Da jeg ikke er så godt til det. Hvor meget skal man skrive? Hvor meget må man have med ind. Må man have sin iPad med inde? -
Novelle 2000-2010 til mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHej derude. Jeg mangler hjælp til at finde en god novelle som jeg skal op i til mundtlig dansk eksamen. Novellen skal bare være skrevet i år 2000-2010. Tak på forhånd. -
Mat A skr. Eksamen: Hvad synes i?
ForumindlægSå har der været skr. eksamen i Matematik A. Hvad synes i så om opgaverne? Jeg synes de var rimlige nemme, dog kunne jeg ikke huske omkring substitutionsmetoden for integral regninger, så opgave 4 i delen uden hjælpemidler fik jeg slavet forkert. Ellers ser resten rigtigt ud, og håber på 12 we... -
freud? eksamen imorgen.
ForumindlægHej :) Jeg har læst en drama fra henrik ibens og brugt personlighedsmodellen på de kvinder som er med i stykket. Men en af dem er overjeg'et, som til sidst vælger at begå selvmord? hvad kan det skyldes, at hun har et stort overjeg eller? Og en fra id'et vælger også at slå sig selv ihjel, ... -
Engelsk oversættelse til rettelse!!! Er der nogen der vil kig på den?!
ForumindlægTranslate the Danish text into English”Forbud skaber forbindelsesledet mellem stoffer og forbrydelse.” Detmener en amerikansk politiker, som går ind for, at marihuana legaliseres.Han forsvarer synspunktet ved at henvise til, at kun få dør af at rygemarihuana. Desuden, foreslår han, skal der opret... -
Synopsis i NF-eksamen HF - Sult i det sydlige Afrika
ForumindlægJeg har følgende synopsis til min NF-eksamen. Men jeg er pludselig kommet i tvivl om, hvorvidt den er dækkende overfor min problemformulering eller ej? Og om der er en rød tråd. Jeg har samtidigt også svært ved at finde ud af hvordan jeg skal forklare protein og kulhydrater. Jeg skulle meget ge... -
Tips og råd til AT eksamen??
ForumindlægEr der noglde der ude kan kan komme med tips og råd ? -
Dansk eksamen - reklameanalyse
ForumindlægHej alle Jeg skal snart op til min dansk mundtlige afgangseksamen. Og jeg ville være rigtig taknemmelig, hvis I ville bruge noget tid på at komme med et godt svar. Jeg har trukket reklamer, og jeg har derfor valgt at analysere en reklame fra Smirnoff Vodka (http://www.adverbox.com/media/campaigns... -
Dansk mundtlig eksamen - folkeeventyr
ForumindlægHvad kendetegner folkeeventyr? Er det godt at bruge kontraktmodellen til analyse af folkeeventyr? -
Biologi ( eksam på mandag)
ForumindlægHey Kloge åger :)) Jeg har fået min eksamensspørgsmål hvor jeg skal svar hver af dem allerede nu. ( jeg ber ikke nogen lave det til mig eller noget). Men jeg sider fast siden igår med at jeg skal: Gøre rede for opbygningen af en bakteriecelle, en plantecelle og en dyrcelle. Her af ved jeg ... -
Hjælp i fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej. Håber vi vil hjælpe mig ved at besvarer og foklarer mig hvad teorien er ved forsøget "Neutralisering af syrer med base, indkongning" -
Skr. Spansk Eksamen 2011
ForumindlægHej. Jeg ville høre om nogen havde lyst til at tjekke min igennem og vurdere nogenlunde hvilken karakter den ligger til? På forhånd tak :) Oversættelse: María: “¿Juana, ha oído decir que Antonio Banderas y Ana Leza ya no están novios, y ella es muy deprimido?&r... -
Serviceøkonom 2 semester eksamen
ForumindlægHej, Jeg er lige nu igang med at forberede mig til 2 eksamener. Da lærene ikke har givet udtryk på for en specifik måde hvorpå at eksamen skal forløbe, ville jeg høre om der var nogle der vidste det og kunne forklare hvordan de gjorde det? Det handler om valgfags eksamen og portfolie eksamen. ... -
Innovation eksame mdt.
ForumindlægHej :) Skal op til en mdt. innovation eksame! og har ingen ide om hvordan en innovation eksame typisk foregår. nogen der ved det? skal op i min forretningsplan, men hvad skal jeg fortælle ud fra forretningsplanen? nogen der evt. har et powerpoint fra en inno eksame? -
HJÆLP fysik/kemi eksamen på mandag!
Forumindlæghej ;) jeg har brug for lidt hjælp til kemi og fysik, håber nogle vil hjælpe mig, på forhånd mange tak.. jeg vil gerne vide lidt om sure og basiske stoffer + kemiske formler og hva man kunne lave af forsøg hvis man kom op i det? vil også gerne vide lidt om Atomers opbygning +ioner+salte og om i h... -
Matematik fp9 færdighedsregning 2019 eksamen
ForumindlægEr der andre 9 klasser der synes at den der fp9 matematik eksamen 2019 færdighedsregning var svær eller er det bare mig? -
Matematik B eksamen skriftlig
ForumindlægHej, imorgen skal jeg op i HF prøven i matematik, men matematik har aldrig været min stærke side. Nogle der kan forklare mig kort, hvad er det jeg skal have styr på i delprøven uden hjælpemidler? Der må da være nogle typiske arbejdsspørgsmål der går igen. Ydermere, er der nogen der ved hvor meg... -
Behøves virkelig hjælp - Eksamen snart!
ForumindlægHej Alle. Jeg behøves frygtelig hjælp. Jeg har fået en oversættelse for som stil, og den kommer til at afgøre min endelig karakter i skriftlig tysk på B-niveau. Er der ikke nogen der vil hjælpe mig, behøves virkelig frygtelig meget hjælp. Jeg vil blive så utrolig glad hvis nogen vil hjælpe mig. L...
