Fysik

Hvad meget skal man have forberedt hjemme fra til en fysik og kemi eksamen?

02. juni 2015 af jean5996 (Slettet) - Niveau: 9. klasse
Jeg ved ikke helt hvor meget jeg skal forberede mig hjemme fra til fysik/ kemi eksamen. Da jeg ikke er så godt til det. Hvor meget skal man skrive? Hvor meget må man have med ind. Må man have sin iPad med inde?

Brugbart svar (0)

Svar #1
02. juni 2015 af Mawias

Du kunne lave en disposition til hvert enkelt emne, da det er 'lovligt' at medbringe en disposition hjemmefra. Og ja, en disposition til hvert enkelt emne er nok, da de er meget 'bredde'. Det siger min fysik/kemi lærer i hvert fald. På denne måde vil du også kunne forberede dig på hvad end du vil sige hjemmefra.   


Brugbart svar (0)

Svar #2
02. juni 2015 af 123434

Hej

Du må gerne have bøger og notater med til fysik/kemi eksamen i 9.klasse

Computer/ipad-du må dog kun gå ind på internetsider, som din lærer har godkendt. Du må f.eks. ikke gå ind på studieportalen og oprette et spørgsmål.


Brugbart svar (0)

Svar #3
02. juni 2015 af narg

Du må have alting med ind, så længe du ikke benytter nogen former for kommunikationssider, men hvis du kan forberede dig godt nok til ikke at have IT-udstyr med ind, tror jeg det vil være en fordel.


Skriv et svar til: Hvad meget skal man have forberedt hjemme fra til en fysik og kemi eksamen?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.