Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 14921 til 14940 af 321608
-
Spiseforstyrrelser
ForumindlægDer er ca. 10 mio. mennesker i verden, som har en spiseforstyrrelse. -Hvad synes I, at der skal gøres ved problemet? -
Kemi opgave
ForumindlægHejsa. Nogen venlige mennesker der ville hjælpe mig med denne kemi opgave vedhæftet -
Se på min vurdering og konklusion
ForumindlægHej Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive under vurdering og konklusion' Det er hvad jeg har skrevet, er det rigtig? Vurdering/ diskussion I industrialiseringen ændrede menneskernes levevilkår og arbejdsvilkår. Det blev nemmere og hurtigere at producere varer, for man er begyndt at... -
2+2^2*2-1/2*12 hjælp!
ForumindlægHej jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal gøre med denne ligning. 2+2^2*2-1/2*12 PS " ^2 " SKAL SES SOM i 2. Alstå et lille to-tal. -
springfyrene
ForumindlægI H.C.Andersens eventyr "springfyrene", som er skrevet i 1845, synger græshoppen: "at sexten indfødte FaarekyIlinger der have pebet fra Smaa af og dog ikke faaet Korthuus, have ved at høre mig ærgret sig endnu tyndere end de vare!" Hvad vil det sige? Måske at de mennesker, ... -
bøger til optikerstudiet!
Forumindlæghejsa! jeg mangler følgende bøger inden d 3. september - HJÆLP MIG! :D Menneskets anatomi og fysiologi af bjålie (9788712042983) Biokemi og genetik af sprinborg (9788717041721) Studiehåndbog af jørgensen (9788759315361) Clinical procedures in primary eye care, 3. udg. af ellio... -
potens endetal
Forumindlægmin matematik kan åbenlyst ikke helt forklare mig hvad endetal er når man regner potens. Opgven er vedæftet -
Negativt grundtal i logaritmer?
ForumindlægKan det egentlig lade sig gøre med et negativt grundtal i logaritmer? mvh Peter -
hjælp til UPGMA-træ
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at leve et UPGMA træ ud fra disse målinger? -
Hjernevrider for de kloge
ForumindlægJeg fik en matematisk gåde 1 1 1 1 = 7 4 et-tal. Finde de rigtige regnearter? sættes sammen som de danner tallet 11? Man skal bare sørge for på en eller anden måde at de giver tallet 7. Man må ikke: skabe nye tal så som en (1+1)4 . Man skaber ikke nogen tal, men man kan godt lave potenser ved at... -
Hvorfor minus gange minus=+
ForumindlægJeg undrer mig over hvorfor minus gange minus giver plus. Jeg mener at have hørt at det kan vises ved komplekse tal hvor at negative tals argumenter lægges sammen, hvilket giver en vinkel på 0 grader, hvilket er argumentet for et positivt tal. Og da alle tal er komplekse, gælder dette altid. ... -
HJÆLP, HJÆLP, HJÆLP! HURTIGT, TAK ;S
Forumindlæghver meget er 360 grader, i tal? ;s Hilsen sarah, hjælp hurtigt, tak ;s -
Rene Descartes - materielt / ikkematerielt
ForumindlægEr der nogen, der kan forklare følgende : Årsagen til sanseindtryk kan være noget materielt eller noget ikkematerielt. Er årsagen materiel, så er der jo ikke noget problem. Så eksisterer omverdenen. Er årsagen derimod ikkemateriel, så kan det tænkes, at det er Gud, der er er årsag til sanseindt... -
Hvor mange g. kuldioxid bliver udledt ved forbrænding af 1 g. benzin...?
ForumindlægDet er et eksempel i min fysikbog, jeg ikke forstår. Eksemplet lyde sådan: Benzin er et blandingsprodukt, der indeholder isoctan, et carbonhydid med molekylformel C8H18 + 25 O2 → 16 CO2 + 18 H2O Vi vil beregne, hvor meget CO2, der bliver udledt ved forbrænding af 1 g benzin- Et molek... -
spansk undervisning i Barcelona
ForumindlægHejsa. Jeg rejser til barcelona i september, hvor jeg vil starte på en skole og lære spansk. Jeg har fået afvide at man kan få SU til dette. Er der nogen der ved noget om det? Vh anne -
Analyse af "Er lyset for de lærde blot"
ForumindlægHej, Jeg sidder og skal til at skrive opgave i pædagogik (ja, ved godt at dette ikke er forum for pæd.) og jeg kunne virkelig godt bruge en analyse af "Er lyset for de lærde blot" af N.F.S. Grundtvig, da jeg skal bruge denne salme i min opgave. Er der nogen der ligger inde med den elle... -
Retorisk analyse (hjælp til hvordan man sammenskriver selve analysen)
ForumindlægHalløjsa! Jeg står i den kattepine, at jeg skal lave en retorisk analyse af en tale, som danskstil. Jeg har lavet hele analysen, alt benarbejdet er klaret! Jeg står blot og er i tvivl om, hvordan jeg skal sætte den op :-) Jeg skal først og fremmest lave en indledning. Hvordan skal dette gør... -
HJÆLP SYMBOL
ForumindlægHvad er et tværbjerg ??? Det lyder sådan i teksten: "Om morgenen kom hun til et tværbjerg, som var så stejlt som en mur og så højt og så bredt at hun ingen ende kunne se på det." Det er taget ud fra folkeeventyret: Hvidbjørnen kong Valemon. Hvilket slags bjerg er det? Hvad kan det ... -
Hjæææææælp til stil!
ForumindlægHej. Jeg har en valgfri stil for.. Jeg ved godt at det lyder mega nemt, at skrive en valgfri stil, men for mig er det altså ikke! Jeg har prøvet at starte på en stil, men jeg har meget svært ved at starte på en stil. Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive om.. Kan i være søde, at hjælpe mig? -
Meget vigtigt!!!- Det britiske imperiums prægning af London
ForumindlægHej vi er igang med et gruppeprojekt, og vi har ledt overalt på internettet, men vi kan intet finde.. spørgsmålet lyder som følgende: Det britiske imperiums prægning af london. Hvordan har det påvirket london i dag? Positivt V negativt? Hvis i evt. kender nogle links, ville det være meget r...
