Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 14941 til 14960 af 321608
-
Primtal
ForumindlægNogen som kan give mig en forklaring på hvad primtal er?? -
NOGLE DER ER GODE TIL AT SVARE PÅ SPØRGSMÅL?
ForumindlægKan det have betydning for menneskets levevilkår, at verden øger energiproduktionen via vedvarende energikilder ( grøn energi ). Kan grøn energi være med til at sikre fremtidens efterspørgsel? -
LaTeX-symbol
ForumindlægHejsa.Jeg mangler et symbol i LaTeX for elektromotorisk kraft. Som det kan ses påhttp://scienceworld.wolfram.com/physics/ElectromotiveForce.html så minder symbolet meget om et epsilon, men det er det ikke helt. Er der ikke nogle kloge mennesker, som kan hjælpe mig? -
Er tortur ok?
ForumindlægEr tortur ok? Nu har vi hørt begrebet tortur blive nævnt mange gange i medier og debatter, og de fleste er nok enige i at tortur er en beskidt måde at indhente informationer. Men vil det ikke i nogle situationer være acceptabelt? F.eks. hvis det kan redde uskyldige liv? Sagt på en anden måde; V... -
"Jeg syn's at..."
Forumindlæg"Jeg syn's at..."Sådan starter en del sætninger i dansk. Derefter kører det bare derudaf med "jeg syn's at"'er, hvor er ikke bliver argumenteret.Jeg har tænkt lidt over det.I dansk synes jeg ofte, at vi i klassen overanalyserer. Læreren lægger som regel ud med et l... -
Demokrati
ForumindlægHej,\nJeg kunne godt tænke mig at vide hvorvidt det moderne demokrati er værd at værne om?\n\nHåber i svarer...\nMalfoy -
Klagebrev!!
ForumindlægHejsa alle sammen.Jeg skal skrive et klagebrev men har ingen ide om hvem jeg skal skrive til og om hvad.Please hjælp mig.Stella -
Endnu et matematik spørgsmål
ForumindlægHvis en person har et BMI på 26 og vejer 80 kg. Hvor høj er personen så? Igen mange tak til alle der hjælper:) -
Billedkunst .. ?
ForumindlægHej, jeg kunne godt tænke mig at bruge billedkunst, men er lidt i tvivl om, at det er en så god idee har i gode forslag til hvad man kunne vælge som emne? og andet fag? tænkte måske lidt på arkitektur gennem tiderne -
Proteiner mm.
ForumindlægHej Er der en, der vil forklare mig hvorfor proteiner og aminosyrer er vigtige. Altså jeg ved godt, at man skal have dem, men hvad er det helt nøjagtigt de gør (både hvad angår planter og mennesker)?. Tak -
dødsstraf
ForumindlægDødsstrafAcceptabelt?Det er et godt spørgsmål. For det meste er jeg imod dødsstraf. Jeg kan ikke se hvorfor man skal dømme fx en morder til døden, så er man jo i realiteten lige så skyldig som ham vi straffer.Men jeg kender fra mig selv, at man sidder en fredelig aften og ser en udsendelse om en ... -
Kloning til debat!
Forumindlæghvad mener I om, at kloning er forbudt? Hvis der er så mange fordele ved det, hvorfor så forbyde det? Er det risiciene vi er bange for? -
Hvorfor skal der komma?
ForumindlægHvorfor skal der komma ved denne markering? Det giver en enorm tryghed, når disse sociopater, som der til tider er tale om, bliver lukket inde. -
kryptering
Forumindlægsidder med en opgave om krypering og dekryptering der lyder: A L I C E oversættes til 11 22 19 13 15 vælg krypteringsnøglen p = 41 og e = 11 a) bestem dekrypteringsnøglen d b) krypter ALICE og dekrypter det sendte budskab. jeg har fået krypteret A men kan simpelthen ikke finde ud af at dekry... -
Cykelløb.
ForumindlægNogle der kan hjælpe med den her opgave??? En cykelrytter B kører ad en lige, vandret vej med en hastighed på 9,0 m/s, da han ser en forankørende rytter, A, 50 m længere fremme. A bevæger sig med den konstante hastighed 11,0 m/s. B accelererer nu med konstant acceleration, indtil han efter ... -
Impirisk eller hvad?
ForumindlægHej med jer, Jeg sidder og læser lidt om radioaktivitet og vi har formlen: <equation>\frac{dN}{dt}=-k\cdot N(t)</equation> Som man bruger til at bevise henfaldsloven. Men jeg ville gerne vide om denne formel som jeg har skrevet herover er en impirisk formel, eller om man kan bevise ... -
Oversættelsesproblemer
ForumindlægHej! Jeg har sat nogle spørgsmål ind i den spanske oversættelse som jeg søger svar på. Det er primært ang. hvilke ord jeg skal vælge.. Efter faderens død skal familien bære sorg i 8 år, og derfor lever Bernarda og hendes døtre et meget isoleret liv, uden forbindelse med livet i landsbyen. Døt... -
hjælp til stykke, der skal aflevers i morgen!
ForumindlægSidder her med dette stykke (3.5): http://peecee.dk/?id=26620 Jeg skal beregne frederoicias bykerne. 1 cm=180m Først finder jeg arealet af trekanten, så halv cirklen og derefter firkanten. Derefter pluser jeg det samme ikke? Mit bud: Trekant: A=h*g*0,5 A= 360m*774m*0,5= 139320m Halvcirke... -
Forkortelse af brøk
ForumindlægKan den her brøk forkortes? 47/20 tak for hjælpen -
JAVA!
ForumindlægNogen der keder en lille kode i java som kan løse følgende problem Hvis jeg har nogen tal: 2 2 2 4 5 6 4 3 2 hvordan jeg så kan samle dem sådan at jeg for at der er 4 gange 2, 1 gange 3, 2 gange 4, 1 gange 5, 1 gange 6.
