Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 15041 til 15060 af 179351
  • Find sidelængden og bestem A

    Forumindlæg
    Har fået A til 33 Men har slet ik nogen ide om B Kan i hjælpe, Tak på forhånd :D
  • Spørgsmål mht. Tysk A

    Forumindlæg
    Hvor ofte har i, der har TYSK A, evalueringer, som i bliver bedømt på?
  • Find a værdi i potensfunktion

    Forumindlæg
    Jeg har følgende spørgsmål: Find værdien af a i nedenstående potens funktion: 10.000 = 2.850 * 4,25^a
  • HTX A-niveau

    Forumindlæg
    Kan man have 5 A-niveau fag på HTX? Og kan man vælge engelsk på A-niveau?
  • Find Areal af figur A

    Forumindlæg
    Hej Jeg er lidt i tvivl, om hvordan man regner - Arealet ud af figur A - Omkredsen af figur A Du kan se på billedet, at siderne er 10 cm.
  • Betydningen af a i den eksponentielle funktion?

    Forumindlæg
    Hej (: Hvad betyder a i den eksponentielle funktion??: y = b * a^x Håber i kan hjælpe, for kan simpelthen ikke finde det nogen steder!? tak på forhånd (:
  • a pair of....

    Forumindlæg
    Nogen herinde der kan fortælle om a pair of eyes er ental eller flertal - helst også en forklaring på hvorfor det så er det pågældende!!! Håber på et svar.....
  • Lineær funktion - fortolke a

    Forumindlæg
    En der kan hjælpe mig med at fortolke a i denne her opgave?
  • EMNER TIL SRP; KEMI A og HISTORIE A

    Forumindlæg
    En eller flere der har skrevet om: trekantshandlen og sukker i deres SRP i fagene kemi A og historie A. Hvad har i brugt som litteratur, forsøg osv? hvad var jeres oplevelse? var det svært? Cuba og kaffe i deres SRP i fagene kemi A og historie A. Hvad har i brugt som litteratur, forsøg osv? hv...
  • A(t)=(3-sint)(5-cost)

    Forumindlæg
    Jeg har en besværlig opgave fra august-september 1999: (99-8-4)....håber at der er en der lige vil hjælpe mig igang.....I et rektangel med siderne 3 0g 5 er der tegnet en cirkelbue QP med centrum i O og med radius 1. For ethvet t E (o;2pi) er punktet R på cirkelbuen QP bestemt ved, at vinkel QOR=...
  • Bestem a i f(x)

    Forumindlæg
    nu har jeg ledt i flere timer på en formel til at løse denne opgave men jeg kan simpelthen ikke finde noget der passer til det ! så håber dermed der nogen af jer der gider hjælpe. opgaven lyder: F(x)=100 * a^x (x) = 16 ^x = 0,5 . bestem a .. hvilken formel skal man bruge til at regne dette ud ?
  • Isolér a og højden

    Forumindlæg
    hey har lige lidt problemer med mellemregningerne i de to opgaver ;) Isolér a i formlen sin(A) = a/c og Isolér højden i formelen for en arealet af en trekant håber i vil hjælpe!!!
  • selvvalg matematik D

    Forumindlæg
    er der nogen der kan hjælpe mig for at finde et godt enme til muntlig matematik prøve D?
  • a=dv/dt

    Forumindlæg
    Har en graf som hedder t (tid) som x-akse, og v (hastighed) som y-akse. Acceleration a til tiden t er givet ved a=dv/dt 1) Partiklens acceleration til tiden t=4? Punktet ved t=4 hedder (4 ; 4,9) Plz giv lidt hjælp her, ved at det er noget med at dv=v'(x) Men kan ikke forstå det Mvh ...
  • tallene a og b

    Forumindlæg
    udviklingen i det dankse skovareal kan beskrives ved følgende model: y=417000*1.007^x y er skovarealet i hektar og x er antal år efter 1990 hvad fortæller tallene a og b umiddelbart bil jeg sige at a er det antal hektar der er i 1990 og b er det, det stiger med for hvert år efter 1990. er jeg h...
  • På vis a^(3)-b^(3)=(a-b)(a^(2)+b^(2)*a+a^(2)*b+b^(2)

    Forumindlæg
    Vi skal bevise a^(3)-b^(3)=(a-b)(a^(2)+b^(2)*a+a^(2)*b+b^(2) Vi ret meget på barn bund nogen som kan hjælpe?
  • mundtl. eksamen fysik B

    Forumindlæg
    hvordan kunne et mundtlig eksamens spørgsmål lyde. Det er HTX fysik B niveau
  • Skriftlig eksamen - hvilken tekst?

    Forumindlæg
    Er der nogen som ved hvilken tekst der vil blive brugt til skriftlig eksamen på HH?
  • Spørgsmål til historie eksamen

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der ved om man skal analysere det kilder man får til eksamen kildekritisk eller om man blot skal forholde sig redegørende til dem?
  • Have kopiret tekst med til Eksamen?

    Forumindlæg
    Må man have kopiret tekst fra feks. bøger med til eksamen? Mvh Mads:)