Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 15161 til 15180 af 95433
-
Hvorfor er det ikke bevist?
ForumindlægHej alle i matematikforummet. Jeg forstår ikke, hvorfor der ikke er en regel for integration af en kvotient. Vil nogle i matematikforummet ikke gå i gang med at arbejde på det, da jeg mangler reglen i min formelsamling. -
Beregn bølgelængden - Atomfysik
ForumindlægHej, På figuren er vist nogle energiniveauer i brintatomet og nogle overgange fra exciterede tilstande til tilstande med nindre energi. Energien af grundtilstanden er nul, dvs. E1 = 0 og energierne ad de exciterede tilstande er: E2 = 10,21 eV ; E3 = 12,1 eV ; og E4 = 12,76 eV. a) beregn bølgelæn... -
<optagelse.
ForumindlægHej Er der overhovedet en mulighed, at man stadig kan komme på gymnasiet, det gymnasium jeg vil prøve at snakke med, har ikke fået så mange ansøgninger, så tænkte jeg på om jeg kunne gå ned og evt tale med rektor, og overbevise om at Gym er det jeg virkelige brænder for. Er det overhovedet vær a... -
Hjælp til forståelse af Gravitationskonstanten.
ForumindlægG = (6.6742 ± 0.0010) · 10−11 N m² kg-2 nu sidder jeg midt i et projekt, hvor jeg skal udregne tyngdekraften mellem 2 astronomiske objekter, jorden og mars. når jeg så følger newtons gravitations ligning, støder jeg på G værende gravitations konstanten. og siden jeg ha... -
2 årig HF-læse statskundskab
ForumindlægHvis man søger for at få mat på B-niveau. -
Euklids Elementer?
ForumindlægKan den bruges til noget nu om dage? Og hvad er niveauet? Kan begyndere bruge den? :) (: :) -
proportionalitet
ForumindlægHej, Jeg skal til skriftlig matematik eksamen på b-niveau på mandag er støt på en opgave, som jeg simpelthen ikke kan finde ud af at løse, den lyder således: Om en variabel N oplyses, at den er omvendt proportional med kvardratet på en variabel d. Bestem N udtrykt ved d? Nogle der kan hjælpe mig,... -
Reducering
ForumindlægHej Ngen der kan hjælpe med følgende reducering (C+4)^2-c*(8+c) Tak på forhånd -
Karakter spørgsmål!?
ForumindlægHvis man nu har fået 12 12 i årskarakter og går op i eksamen og får 12 ... hvad vil det betyde for mit snit? Det skal siges, at faget det drejer sig om, er på B-niveau. -
Fui correo de la droga
Forumindlæger der nogen der lægger inde med en opgave med denne titel "Fui correo de la droga" jeg er temmelig desperat, niveau og længde på opgaven er fuldstændigt ligemeget! på forhånd tak..rhm -
Lektiehjælp
ForumindlægSøger akut lektiehjælp, ugentligt. Jeg tager B-niveau i Mat (indtil Jul) Bor centralt i KBH. Venligst Kontakt Chloe [email protected] -
Rapport eller journaløvese til eksamen?
ForumindlægHvordan er det, det foregår, når man ska inddrage rapport eller journaløvelse til eksamen i kemi B niveau? Hvad skal man særligt komme ind , hvad skal man ikke begynde at snakke om? Er det mere den teoretiske del eller data behandling der skal snakkes om?? Tak. :) -
Terminsprøve 2011
ForumindlægHej alle, har I været til terminsprøven i år? Og fik I et sæt fra sidste år af eller hvordan? Mit spørgsmål gælder især 2.HF med engelsk på b-niveau. :) Hilsen LM -
Flagmast
ForumindlægJeg skal have hjælp til opgave c) og d). Jeg har udregnet opgave a) og b), men de andre to forstår jeg ikke. -
Hvad betyder begreberne?
ForumindlægHvad betyder begreberne?: Aktør niveau Struktur niveau -
Opg. 1 august 1995 elementaranalyse og mængdeberegning
ForumindlægHej. Vil nogle hjælpe mig med følgende opgave?En elementar analyse viser at stoffet A kun indeholder carbon, hydrogen, oxygen og chlor.Der blev afvejet 1,608g af stof Asølvioner reagerer med chloridioner efter reaktionskemaet:Ag+(aq)+SCN-(aq) ---> AgSCN(s)til titreringen blev der brugt 6,4mL 0... -
Andengradsligninger ÅRSPRØVE
ForumindlægHej elskværdige matematikfolk! :) jeg er en gut som er sprunget direkte fra folkeskolen til gymnasium, og vi har i folkeskolen aldrig snakket om andengradsligninger. Jeg står og skal op til årsprøve i matematik på B niveau hvor vi i prøven har fået at vide at der med garanti vil komme en andengra... -
Rettelse
ForumindlægNogen gider rette et par sætninger. TAk Elly is a young girl and she has an eating disorder. She keeps her problem and wouldn`t like to tell to someone. She don´t interesting to cuntinue her life and thinks about death. Sophie is also a young girl has a good friend, she is worry about Elly`s il... -
Fra STX til HF
ForumindlægHej alle :) På grund af nogle ret kedelige om stændigheder med mit fremtidige gennemsnit overvejer jeg at droppe ud inden jeg starter i 3.G og starte på HF. Jeg har ledt på forummet, men har ikke fundet noget af relevans for mit vedkommende. Min studieretning er Engelsk A, Musik A og Samfun... -
Rettelse af Engelsk tekst
ForumindlægJeg vil blive meget glad hvis der var nogen som lige vil kigge denne korte tekst igennem .. Kan evt. maile den ?
