Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 15201 til 15220 af 321608
-
Differentialkvotient
ForumindlægHEj.. Jeg skal angiv definitionsmængden for funktionen: f(x)=x^2+x+3 jeg kan ikke regne det her.... Hjælp -
kemi spørgsmål syre base
Forumindlæghar lige to kemi spørsmål:hvordan kan man en kendt syrekoncentration bestemme om der er tale om en svag eller stærk syre?kan en syre også være en alkohol? -
Hjæælp beom
ForumindlægEksempler på at man kan tale om statsdannelse i det nuværende danske område i vikingetiden? -
Hjælp til at finde halveringstykkelsen
ForumindlægHej jeg har nyttig brug for hjælp til at finde halveringstykkelsen ud fra meget få tal, er der nogle som kan hjælpe!!?? -
Spørgsmål angående studieretninger på gymnasiet
ForumindlægJeg har på det seneste spekuleret en del over om Ørestad Gymnasium ville være det oplagte valg. Jeg har hørt meget godt om gymnasiet, men er dog lidt i tvivl. Jeg. Kan godt lide gymnasiets samfundsfaglige studieretninger, selvom jeg ønsker at blive læge i fremtiden. Betyder det noget, hvis jeg væ... -
Besjæling.... Hjælp
ForumindlægEr der nogle der vil være sød at hjælpe mig med at forstå, hvad denne besjæling betyder : Det som står nedunder er fra et digt. "jeg vil smadre en meget dyr glasrude med min knytnæve imens jeg optager det på min macbook og macbooken vil ikke vide hvordan den skal reagere men bare stå der o... -
Vigtigt spørsgmål ! IKKE LEKTIEHJÆLP!!
ForumindlægHej Jeg ville bare høre hvis man har været syg og har haft gruppearbejde i skolen på 3 lektioner, men har kun været til et af lektionerne da jeg har været syg under de andre. Så har min gruppe spurgt om jeg må komme af gruppen, men min gruppe har ikke givet besked på det og fik det afvide 1 dag f... -
En VVS-mand fortæller at vand aldrig må ledes gennem et kobberør for derpå at blive ledt gennem et jernrør - Hvorfor?
ForumindlægEn som kan hjælpe -
Hvordan får man 8?
ForumindlægHej alle der har været oppe i religion! Jeg skal op i religion på onsdag og der er ikk noget der kan ændre mit snit til noget højere med mindre jeg får 13, hvilket er meget usandsynligt da jeg er røv dårlig til religion! Til gengæld kan mit snit gå lidt ned hvis jeg får 7 eller under, derfor SKAL... -
lidt rettelse til oversættelse
ForumindlægHåber at der er nogen, som vil skimme min oversættelse igennem.Den danske:De forenede stater strækker sig 4500 km fra øst til vest og dækker ikke mindre end 9 millioner kvadratkilometer. Når man rejser gennem de forenede stater, møder man klimaer af enhver art og alle slags mennesker. Siden 1620 ... -
Lektiehjælp? Snyd? Eller svine-til-hjemmeside.
ForumindlægHej alle sammen, håber alle jeres prøver/eksaminer går, som det skal, og at i har det godt :). Jeg har oprettet et indlæg før herinde, hvor det omhandlede om tonen herinde, men umiddelbart virker det, som om det er blevet værre. Nye medlemmer herinde, det første de spørger, er, hvad sker der l... -
Hjælp!
Forumindlæghej alle sammen :) er der nogen der kan rette det her: Das Experiment Das Film das Experiment handelt von zwanzig freiwillige Männer der schale mitnehmen als Wärter und gefangene, und schale zwei Woche in ein(?) dunkel Gefängnis. Psychologen wollen mit diesem Experiment das Verhalten ... -
13-tal
ForumindlægEr der ikke nogle venlige sjæle, der kan give mig et par råd, tips eller lign. mht. hvordan man får et 11 eller 13 tal!? vED GODT AT JEG IKKE SKAL SIKTE HØJT, MEN DET KUNNE VÆRE SJOVT AT FÅ EN DEL AT VIDE FRA JER! :)Her tænker jeg på skriflig fremstilling (stile). MAnge tak på forhånd! PS: bekl... -
SU-tilbagebetaling - FMA. Jurahjælp?
ForumindlægHey. Ja, det blev lidt langt, men håber at nogle kloge folk vil bruge en smule af deres tid på at hjælpe. Hvad er fair i denne sag? Jeg har i 2011 fået SU for Januar til April. Fra April til December var jeg så i praktik(Maskinmester) og fik en god løn, samtidig med at jeg beholdte mit fr... -
Bedømmelse af dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen Jeg har været oppe til min afgangseksamen i dansk skriftlig, hvor jeg skrev kronik nummer 4. Jeg får normalt 7 og 10, og jeg har fået 10 i årskarakter. Jeg har gjort nøjagtigt det, som jeg plejer, når jeg skriver kronik, men alligevel har censorene bedømt den til et 4 tal, hvilk... -
hjælpp
ForumindlægTil opg 149: Skal man bruge kugle rumfang formlen altså “4/3•pi•r³”? Det bliver bare et ekstremt højt tal så jeg ved ikk helt om det er rigtigt. Til opg 150: Skal man så bare “massefylde • Rumfang” Rumfanget man finder fra 149?? Har vedhæftet et billede af opgaven!:) -
Kemiske mængdeberegninger
ForumindlægHej, håber i kan hjælpe mig med dette spørgsmål, da jeg har svær ved at fortså det! - Hvis man kendte massen af magnesium, hvordan kunne man så udregne, hvor mange mol ilt, O2, der forbruges? -
Hvad ville du give for denne stil?
ForumindlægHej alle, Jeg har for en uges tid siden været oppe i skriftlig dansk (9. klasses afgangeksamen). Jeg er meget dårlig til at vente, og det ville derfor være super godt, hvis I gad at læse min stil, samt give den en karakter. Opgaven lød på at man skulle skrive et essay om ventetid, samt komme med ... -
Humaniora og Samfundsvidenskab
ForumindlægHej,Nogle der kan fortælle mig, hvordan der arbejdes i humaniora og i samfundsvidenskab?Hvor ligger forskellen? Og hvor er lighederne?Bjarkee -
old specialister
ForumindlægNogen der virkelig har styr på oldtidskundskab, der kan hjælpe mig med nogle spørgsmål`?
