Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 15321 til 15340 af 23877
-
Engelsk rettes
ForumindlægHej :) er der nogle som vil rette et kort engelsk resume / abstract på 14 linjer for grammatiske fejl ? Helst inden imorgen kl. 14 -
Bindeord/konj.
ForumindlægHej! Hvordan skriver jeg: "under vores ophold i Jersey boede vi ved en familie, som bestod af en mor og en datter" på tysk? Er det en bisætning (er 'som' et bindeord? Hvis ja, hvordan oversætter jeg 'som'?). Jeg håber, I vil hjælpe mig :) -
Hjælp til AT årsprøve - synopsis
ForumindlægHej alle. Det ligger sådan, at jeg skal i gang med min 2.g AT årsprøve, hvor jeg skal skrive en synopsis ud fra selvvalgt emne og fag. Emnet handler om h.h.v. selviscenesættelse og overvågning (emnet varierer i valgte fag), og til dette har jeg valgt Historie og Psykologi med emnet: "Overvåg... -
HJÆLP TIL VALG AF TEKST
ForumindlægJeg har trukket fordybelsesområdet "det anderledes" til min mundtlige dansk eksamen i 9. klasse. Det må gerne være enten en tekst, et billede, en reklamer eller noget helt andet. Hvis det er en tekst må, det gerne være en tekst fra 2000 - 2011 :) På forhånd tak. -
Bøjes ord som erste, dritte, neunzehnten osv.?
ForumindlægSom overskriften siger. Og hvilken bøjning følger de? Adjektivernes (bøjning) endelser eller en anden? Eksempel: den vierundzwanzig- (24.) (hvilken endelse og hvorfor?) Dezember. -
hvad er habitus
Forumindlægen der kan hjælpe med at forklare hvad habitus er forstår det ikke helt -
Ting der skader jorden
ForumindlægHej. Ved i hvorfor og hvordan Orkan, tsunami, vulkan, jordskæl og oversvømmelse skader jorden?:) -
taksonomiske niveauer
Forumindlægnogle der kan fortælle mig om jeg har de 3 taksonomiske niveauer med i min problemstilling og et forslag til min problemformulering, der kun må bestå af 1 hv ord. dokumentet er vedhæftet -
PLEASE HJÆLP!! hurtigt
ForumindlægTil i morgen skal jeg finde et tema'er der er i filmen Rainman? er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg kan virkelig ikke finde nogen! (btw hvis der er nogen der kan forklare mig det på engelsk, ville det være perfekt! :D -
Dansk mundtlig eksamen 9. klasse
ForumindlægHej! Jeg skal op til dansk mundtlig eksamen her i næste uge, og jeg vil gerne vide, hvor mange notater det er tilladt at tage med op til prøven. Jeg har ca. 6 sider (ikke fyldte og i punktform). Tænker at jeg bare vil overstrege de ting, jeg vil sige, men er 6 sider for meget at have med eller? ... -
"Jeg har trukket ..." på engelsk
ForumindlægHej Ja, det lyder måske som et lidt åndsvagt spørgsmål, men hvad "jeg har trukket X-tekst" på engelsk? Jeg skal op i mundtlig engelsk b, og det er nok en go idé, at aller første sætning er korrekt :) -
Beregn titrervæskens molaritet
ForumindlægHej er der en her inde som kan hjælpe mig Ved indstillingen afvejes/forbruges følgende mængder: Analysenummer g Natriumoxalat mL ca. 0,02 M kaliumpermanganat 1 0,1313 19,31 2 0, 1412 20,70 3 ... -
Dansk - eksamen :S
ForumindlægHvordan kan man forberede sig til denne.. det virkelig udoverskueligt hvormeget man skal læse.. vores lærer mente at det var god ide at kigge på en bog Krydsfelt, så nu jeg igang med den, men det et login for kunne læse artikler, hvor ved man kan besvare opgaverne i bogen.. Hvormeget viden skal... -
Hepatitis
ForumindlægHvorfor er det især narkomaner, der får sygdommen? Tak på forhånd. -
sekratær-problemet
Forumindlæghvordan læser man det kendte sekreatærproblem? Det er som følger: Man er i et lukket rum med et begrænset antal af sekratærer. Man ansætter en og fyrer vedkommende igen og fortsætter denne proces. Man skal så stoppe denne proces, når man har fundet den bedste sekratær, eller sandsynligheden for a... -
Hvad viser dette billede? AKUT HJÆLP
Forumindlæghej en der ved hvad dette billede betyder kan ikke finde en forklaring på det nogen steder og har ingen ide om hvda den kunne handle om? -
Lidt hjælp! :-)
ForumindlægHej! Jeg sidder og skriver tysk, og har brug for hjælp til noget af det: Det skulle for så vidt muligt skrives i før nutid :-) Jeg vil skrive: Vi har boet på et flot hotel, som ligger helt ned til vandet. Vi bor også tæt på den hyggelige by, som vi næsten har besøgt hver aften. Sådan har jeg ... -
SRP - ideer til engelsk og dansk?
ForumindlægHej Jeg ville bare lige høre andres mening om emnerne fantasy, science fiction eller horror til en srp opgave. Tror I de ville passe bedst til dansk eller har I ideer til andre fag som fx. samfundsfag? Hvis I har nogle gode tekstforslag så skriv også gerne dem (: -
Musik A i gymnasiet
ForumindlægHej :) Jeg skal snart til at søge gymnasium, og jeg vil virkelig gerne ind på en studieretning med musik på a-niveau! Problemet er bare, at jeg kun spiller efter gehør... dvs. jeg er ikke særligt god til noder og sådan. Skal man kunne 100% noder for at have musik på a-niveau, eller er det noget ... -
vedr. SRP - samfundsfag & matematik
Forumindlæghej alle sammen :-) nu nærmer SRP tiden sig jo, hastigt og alle skal vælge emne! men er der nogle som engang har skrevet SRP i matematik og samfundsfag, som har en god idé til nogle emner man kunne vælge? eller evt. dansk og historie? (skulle vist være ret let) Håber virkelig på lidt hjælp!
