Søgning på: to keep the faith. Resultater: 15321 til 15340 af 18613
  • Parabels ligning?

    Forumindlæg
    Grafen for funktionen f er en parabel. Grafen skærer akserne i P(0,4), Q(-3,0) og R(4,0). Hvordan finder jeg regneforskriften for f?? Mit bud er at gøre det på Ti-89 ved at skrive punkterne ind i to lister g så få den til at tegne en parabel og aflæse forskriften! MEEN hvordan er det man får l...
  • Engelsk oversættelse af brev - rettehjælp

    Forumindlæg
    hey, jeg skal have oversat et engelsk brev og har lavet et udkast, men synes jeg roder rundt i de lange forvirrende sætninger. Så har uploadet den opgave ejg skal oversætte og så min oversættelse, så hvis en gad tage et kig på den ville det være en utrolig stor hjælp for mig. på forhånd mange tak...
  • Min Opgave

    Forumindlæg
    Før ferien uploadede jeg en opgave til Studieportalen. Nu kan jeg ikke finde den nogen steder. Hjælp?
  • konflikt darwinisme vs kreationisme/intelligent design?

    Forumindlæg
    hej Folkens. jeg sidder og grubler over en At opg. i biologi- Engelsk. men sidder fast i konklusionen til spørgsmålet. Hvad er baggrunden for den nutidige konflikt mellem neodarwinisme og kreationisme/intelligent design? jeg vil virkelig sætte pris på, hvis der er nogen der kan hjælpe mig. på for...
  • Diffr.regning - hjælp til storopgave.

    Forumindlæg
    Hey alle, jeg skal forklare hvad deer menes med at ”h går henimod nul” (altså grænseværdi)? Nogen som kan hjælpe?
  • Eventyr - Flad og runde personer

    Forumindlæg
    Hvad menes der med at der er flade og runde personer i eventyre?
  • adj.

    Forumindlæg
    Jeg skal finde nogle fejl i disse sætninger... det skal forklares grammatisk. Jeg kan godt se fejlen, ved bare ikke hvordan jeg skal beskrive det 1. She was an afraid girl 2. He was far afraid than him 3. She ran away really quich. 4. All deafs are great at sign language
  • SRP-HJÆLP :)

    Forumindlæg
    Jeg skal meget snart i gang med at skrive SRP. Har valgt emnet bjergbestigning i fagene ,idræt og engelsk. Jeg ville derfor høre, om der var nogle som havde forslag til en roman eller andet litteratur? Ville være en kæmpe hjælp :)
  • Rap-tekster

    Forumindlæg
    Heey allesammen! Jeg skal analysere nogle rap-tektster. Men ved ikke rigtig hvilke jeg skal vælge.. Det skal helst være noget af Eminem. Kunne I komme med nogle forslag? Knus Artemis :D
  • Ingeniør eller læge?

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg er en dreng på 14 år og jeg går og overvejer hvad jeg gerne vil være når jeg bliver "stor". Jeg går og overvejer at blive læge eller ingeniør. Jeg tror det er ingeniør der interessere mig mest, men som læge tjener jeg mere (har jeg fået fortalt). Jeg har altid godt kunne ...
  • inverse funktioner

    Forumindlæg
    bestem ude fra følgende funktion:
  • Studieportalen i andre lande?

    Forumindlæg
    Hej, Findes der et koncept ligesom studieportalen el.lign. i andre (engelsksprogede)lande?
  • musik eksamen - c-niveau

    Forumindlæg
    Hvordan foregår eksaminationen? er det i grupper eller enkeltvis? Jeg har hørt vi skal analysere et musiknummer og spille et nummer.. Men jeg kan overhovedet ikke finde ud af at analysere!
  • Salg af bøger til medicin studiet

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg har en del bøger til medicin studiet 1 og 2 semester, har vist stadig de fleste, men nu har jeg skiftet uddannelse og så skal de væk :) Så skal du bruge nogen, så skriv endelig og så finder vi en god pris :)
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hvordan vil i oversætte dette på engelsk: hvad betød, det at han havde haft en ulykkelig barndom
  • Fortolkning af let statistik

    Forumindlæg
    Hej, jeg har fået en opgave (vedhæftet) og er kommet frem til følgende: Gennemsnit: 8,89 SD: 6,2 Median: 8,05 Nu er mit spørgsmål, hvordan skal dette fortolkes?? Håber I kan hjælpe!
  • Etisk korrekt at bruge krigsgas under krigen ?

    Forumindlæg
    Hej medlemmer af sp.. Jeg har hårdt brug for hjælp, da jeg skal til eksamen imorgen og skal snakke om, hvor vidt det er etisk og moralsk korrekt at udføre krig med brugen af krigsgas ? nogle stikord ? mvh. Johnny
  • nulreglen

    Forumindlæg
    hej er der m´nogen er jer kan foklar mig hvad er nulreglen og i hvilket sitioationer man bruger den ? og ved i hvad det hedder på engelsk ? tak
  • konsekvenser!!!

    Forumindlæg
    hvad skal man gøre hvis man ikke ønsker at gå til tysk eksamen? Vil det får konsekvenser vi jeg skal søge videre...
  • to cifret karakter!

    Forumindlæg
    Hey, er der nogle som har nogle gode råd og fif (osv.) til hvad jeg skal/kunne osv. til min prøve i mdt. matematik, da mit mål er en to cifret karakter. Det ville ellers være dejligt (: Håber jeg kan få hjælP! På forhånd tak!