Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 15601 til 15620 af 40404
-
Lidt forskelligt
ForumindlægJeg har vedhæftet en aflevering, som jeg har fået rettet, men der er nogle opgaver, jeg ikke lige ved hvordan skal laves. 6 , 8a, 8c og 16. Dette ville være dejligt om nogle ville lave disse :) -
hjælp til spansk :(
Forumindlæghej alle sammen er der en der vil hjælpe med denne opgave på spansk den er til imorgen :/ læs nedenstående tekst grundigt igennem. tag stilling til de kursiverede verbalformers aspekt. marker P for præeritum og I for imperfektum. teksten skal ikke oversættes. oppe i bjergene boede1 der en lille g... -
Engelsk Rettelse
ForumindlægHey forum, ville blive super glad hvis nogen gad se mit engelsk igennem for fejl, da det haster lidt meget.På forhånd tak !!!!We have in many years, been very satisfied with you as our exporter.But lately, there has been a large demand, from our customers, for only non GM-products.Our customers, ... -
need your help
ForumindlægHejJeg har vikelig brug fo hjælp til Do- omkskrivningen...Dansk versionDer kan stilles mange spørgsmål omkring dødshjælp.Hvad betyder dødshjælp egentlig, og er der blot en difinition af begrebet?DET BETYDER AT TAGE LIVET AF EN PATIENT, SOM ER UHELBREDLIGT SYG ELLER MEGET GAMMEL; OG NEJ, DET GIVER... -
engelsk
ForumindlægEr der nogen der vil hjælpe mig med et kort oversætellese af engelsk pleasss -
rette engelsk referat.. PLEASE?!
Forumindlægheej nogen der er kanon søde og vil bruge lidt tid på at rette min referat?......... The story “strange things in the corner” is about a boy who’s called Theo Dove. His real mother put him for adoption when he was over four years old, and now he is thirteen years old and lives with his new dad a... -
Hjælp spansk
ForumindlægEr der nogle der har lyst til at rette mine spanske ovevrsættelser? -
wanna correct my work..???.:-)
Forumindlægplaner for glade mennesker, tid er organished og lagde; de er prompte og befarne. de føler de har kontrol over deres liv. 2. attraktive mennesker, specielt kvinder, viser højere happinesniveauer end thoes som er usympatisk. men mennesker som var engang attraktive og have mistet deres udtr... -
hjælp
ForumindlægHej Når jeg gerne vil sige 'det er' på tysk, og hvor jeg ikke hentyder til 'det' som en bestemt ting med et køn, skal jeg så bruge das, die, der eller ingen af dem? Er der nogen der kan hjælpe? -
LIGNING, HJÆLP!
ForumindlægHej er der nogle der vil forklare mig hvordan man regner denne formel ud fra punkt til punkt? (0,48 + 0,45 x √16 - 0,044 x 16) På forhånd tak. -
halveringskonstant
ForumindlægHey jeg skal løse en opgave der lyder: P = P0*e^-y*x hvor x = bredde, y er en konstant. når x er 16 bliver P reduceret med 60 % og spørgsmålet er så; hvor bred skal x være for at den halvere P. Jeg er kommet frem til at jeg skal bruge halveringskonstanten: T½ = log(½) / log(k) men jeg kan... -
eksamensopgave
ForumindlægHej jeg har kastet mig ud i endnu en eksamensopgave, er der nogen der har lyst til at kigge på oversættelsen og besvarelsen?? Tusind tak til den venlige sjæl i hvert fald!A. Traduce al español.Manuel Fernández de 101 años vive como muchos españoles ancianos con su familia. “¿Cansas nunca?” lo pre... -
diferrentiering til EØ!!
ForumindlægHejsa.. Jeg sidder og laver opgave i EØ, og har fået følgende ligning. Q = -16 2/3*P +1750 Jeg skal isolere P, og så må ligningen vel komme til at se sådan ud: P = Q / (-16 2/3) - 105 Derefter skal der ganges igennem med Q så ligningen bliver: P = Q^2/(-16 2/3) - 105Q Nu skal denne brøk så differ... -
Konjuktiv hjælp. det haster!
ForumindlægHej :) Jeg har fået til opgave at oversætte disse sætninger fra dansk til tysk, med henblik på konjunktiv. er der nogle der kan hjælpe mig med dem, og forklare mig hvorfor det er og hedder sådan på tysk? Hvis jeg havde råd, ville jeg rejse til Afrika. Hvis jeg havde haft råd, var jeg forlængst... -
Fransk hjælp søges ...
ForumindlægJeg har et stykke jeg godt kunne bruge lidt hjælp til :Det er en oversættelse fra Dansk-Fransk det er altså det franske jeg har brug for hjælp til. Om filmen "L'indochine". god film. -
FSA
Forumindlægheyjeg ville lige prøve at høre om der er nogen tysk-genier som fik 13 i folkeskolens afgangsprøve, hvad vedkomne havde gjort for at opnår knap så (folker.niveau) udsædvanlig karaktere...samtidig søger jeg en hjemmeside, eller hvis nogen af jer har en en tysk tekst beregnet til folkeskole(prøve).... -
et ord
ForumindlægHvad hedder statsborger i flertal på tysk, altså statsborgerne ? -
7 linjer
ForumindlægHej. er der nogen som kan rette 7 linjer på tysk ? :) -
Falco - der sänger
ForumindlægNogle der ved noget om Falco?? Og må gerne være på tysk. -
Dansk-Engelsk
ForumindlægBrug af "the" eller udeladelse af "the"Oversæt følgende:(Jeg har skrevet hvad jeg selv mener under hver sætning, så hvis en kunne rette igennem ville det være skønt)1. Luften er lettere end vand1.The air is more light than wather.2.Luften er dårlig herinde.2.The air is foul in...
