Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 15641 til 15660 af 45492
-
Hjælp! hvordan regner jeg dette ud.
ForumindlægHej. Jeg har et lille problem. Regnestykket ser sådan her ud. 3x(b+4) hvordan regner jeg dette ud? -
Lodrette Cirkelbevægelser
ForumindlægHej,Er der nogle der kan give mig en lille definition på hvad en Lodret cirkel bevægelse er?Og hvis dukan komme med et eksempel kunne det være endnu bedre...På forhånd takMathilde -
Z-transform
ForumindlægNogen som kan hjælpe med at z-transformere dette udtryk med en lille vejledning.y(z) = (z^2) / [(2*z+1)*(z-1)] -
økologi
Forumindlæghej jeg vil have hjælp til biologi jeg forstoed ikke hvad økologi endelig er vil i give mig en lille resume hvad det er jeg håber i vil -
2(a+b)^2 ????
Forumindlæghvordan gør jeg med den der lille toer oppe i hjørnet?? altså: 2(a+b)^2.. hvad gør jeg?? :(:( -
Èn sætning
ForumindlægHej. Her er lige en lille sætning jeg ikke ved hvordan jeg skal oversætte: Efter at have spist gik de. Tak på forhånd ! -
Flot, rund gangtegn i word 2010 ?
ForumindlægHej Hvordan laver jeg gangetegn som et rundt lille prik. ? jeg kan kun finde det kryds lign. gangtegn..? på forhånd tak :) -
Reducering
ForumindlægHej! Har lige et lille nemt spørgsmål for nogens vedkommende... Har jeg ret i at 4x-2x(3-x) Kan reduceres til 6x + 18? Tak på forhånd ;) -
12x + 4 = 22 hvad er x hvordan regner det!
ForumindlægHej jeg har et lille problem som jeg håber at i ville hjælpe mig med hvordan løser man de her 2 ligningerne? 12x + 4 = 22 14x = -7 :D -
12x + 4 = 22 hvad er x hvordan regner det!
ForumindlægHej jeg har et lille problem som jeg håber at i ville hjælpe mig med hvordan løser man de her 2 ligningerne? 12x + 4 = 22 14x = -7 :D -
hjælp med oversættelse..plz
ForumindlægHej..jeg har en lille oversættelse som jeg gerne vil bede om hjælp til at oversætte... jeg vil være meget taknemmelig hvis nogen kunne hjælpe, den er ikke særlig lang tak for hjælpen -
Differentiering
ForumindlægEt lille hurtigt spørgsmål jeg håber nogle vil hjælpe med. Hvordan bliver x-2 til -x^2+4x-3? Skal lige sige at det er tælleren i en brøk! -
Korrekt oversættelse
ForumindlægHej "...og efter at have diskuteret families planer..." Hvordan oversætte man dette lille stykke danske tekst helt korrekt til engelsk? Hilsen Xpeak -
Halm
Forumindlæg.. Har lige et lille spørgsmål... Hvilke organismer nedbryder byghalm??? bakterier og svampe...det er vel for let, ikk?? -
Hjælp til fysik!
ForumindlægHej, jeg skal have hjælp med denne lille fysik opgave. Jeg aner ikke hvordan jeg skal gribe den an, håber i kan hjælpe! Jeg har forresten vedhæftet opgaven her. -
Kort tysk tekst. hjælp til rettelse? :)
ForumindlægJeg har en lille tysk tekst jeg gerne vil have nogen til at rette for mig, en der har lyst til at hjælpe? :-) -
Oversættelse med paragraf henvisninger:
ForumindlægJeg har brug for hjælp, til en lille del af en engelsk oversættelse. Det handler om indianere, og skal oversættes til engelsk. Svar i tråden, og jeg sender stykket på en besked :) -
Fysisk forklaring??
ForumindlægEt lille spørgsmål; Det er en god tommelfingerregel, at en fordobling af en bils fart fører til en firedobling af bremselængden. -Hvordan kan denne tommelfingerregel forklares rent fysisk? -
Hjælp, tak!
ForumindlægHej jeg har lige et lille problem med de her opgaver (f.eks.) 3 (x - 3) - 2 > -5x - 43 hvordan kan man regne de her opgaver ud?? Tak på forhånd!! :) -
Dansk Synopsis
ForumindlægHej jeg har et lille problem:-P jeg kan ikke lige finde sådan en Artikel novelle reklame til min synopsis:/ nogle ideer? (Overemne: Fristelser)
