Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 15641 til 15660 af 45492
  • Hjælp! hvordan regner jeg dette ud.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har et lille problem. Regnestykket ser sådan her ud. 3x(b+4) hvordan regner jeg dette ud?
  • Lodrette Cirkelbevægelser

    Forumindlæg
    Hej,Er der nogle der kan give mig en lille definition på hvad en Lodret cirkel bevægelse er?Og hvis dukan komme med et eksempel kunne det være endnu bedre...På forhånd takMathilde
  • Z-transform

    Forumindlæg
    Nogen som kan hjælpe med at z-transformere dette udtryk med en lille vejledning.y(z) = (z^2) / [(2*z+1)*(z-1)]
  • økologi

    Forumindlæg
    hej jeg vil have hjælp til biologi jeg forstoed ikke hvad økologi endelig er vil i give mig en lille resume hvad det er jeg håber i vil
  • 2(a+b)^2 ????

    Forumindlæg
    hvordan gør jeg med den der lille toer oppe i hjørnet?? altså: 2(a+b)^2.. hvad gør jeg?? :(:(
  • Èn sætning

    Forumindlæg
    Hej. Her er lige en lille sætning jeg ikke ved hvordan jeg skal oversætte: Efter at have spist gik de. Tak på forhånd !
  • Flot, rund gangtegn i word 2010 ?

    Forumindlæg
    Hej Hvordan laver jeg gangetegn som et rundt lille prik. ? jeg kan kun finde det kryds lign. gangtegn..? på forhånd tak :)
  • Reducering

    Forumindlæg
    Hej! Har lige et lille nemt spørgsmål for nogens vedkommende... Har jeg ret i at 4x-2x(3-x) Kan reduceres til 6x + 18? Tak på forhånd ;)
  • 12x + 4 = 22 hvad er x hvordan regner det!

    Forumindlæg
    Hej jeg har et lille problem som jeg håber at i ville hjælpe mig med hvordan løser man de her 2 ligningerne? 12x + 4 = 22 14x = -7 :D
  • 12x + 4 = 22 hvad er x hvordan regner det!

    Forumindlæg
    Hej jeg har et lille problem som jeg håber at i ville hjælpe mig med hvordan løser man de her 2 ligningerne? 12x + 4 = 22 14x = -7 :D
  • hjælp med oversættelse..plz

    Forumindlæg
    Hej..jeg har en lille oversættelse som jeg gerne vil bede om hjælp til at oversætte... jeg vil være meget taknemmelig hvis nogen kunne hjælpe, den er ikke særlig lang tak for hjælpen
  • Differentiering

    Forumindlæg
    Et lille hurtigt spørgsmål jeg håber nogle vil hjælpe med. Hvordan bliver x-2 til -x^2+4x-3? Skal lige sige at det er tælleren i en brøk!
  • Korrekt oversættelse

    Forumindlæg
    Hej "...og efter at have diskuteret families planer..." Hvordan oversætte man dette lille stykke danske tekst helt korrekt til engelsk? Hilsen Xpeak
  • Halm

    Forumindlæg
    .. Har lige et lille spørgsmål... Hvilke organismer nedbryder byghalm??? bakterier og svampe...det er vel for let, ikk??
  • Hjælp til fysik!

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal have hjælp med denne lille fysik opgave. Jeg aner ikke hvordan jeg skal gribe den an, håber i kan hjælpe! Jeg har forresten vedhæftet opgaven her.
  • Kort tysk tekst. hjælp til rettelse? :)

    Forumindlæg
    Jeg har en lille tysk tekst jeg gerne vil have nogen til at rette for mig, en der har lyst til at hjælpe? :-)
  • Oversættelse med paragraf henvisninger:

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp, til en lille del af en engelsk oversættelse. Det handler om indianere, og skal oversættes til engelsk. Svar i tråden, og jeg sender stykket på en besked :)
  • Fysisk forklaring??

    Forumindlæg
    Et lille spørgsmål; Det er en god tommelfingerregel, at en fordobling af en bils fart fører til en firedobling af bremselængden. -Hvordan kan denne tommelfingerregel forklares rent fysisk?
  • Hjælp, tak!

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige et lille problem med de her opgaver (f.eks.) 3 (x - 3) - 2 > -5x - 43 hvordan kan man regne de her opgaver ud?? Tak på forhånd!! :)
  • Dansk Synopsis

    Forumindlæg
    Hej jeg har et lille problem:-P jeg kan ikke lige finde sådan en Artikel novelle reklame til min synopsis:/ nogle ideer? (Overemne: Fristelser)