Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 15701 til 15720 af 321608
-
Underemner
ForumindlægHej, Vi har projekt uge og ved ikke hvad vi skal vælge som underemne. Underemnet skal relatere til vores overemne som er "Overgang(e)" Nogen der har nogle gode forslag? -
En god avisartikel?
ForumindlægHej alle. Jeg skal lave en avisartikel om et skibsforlis - jeg har fået nogle få oplysninger og nogle billeder. Hvordan laver jeg så en god artikel, har i nogle tips og råd - hvordan det skal stilles op, skrives osv. Jeg går i 9. klasse. ( Her er mine oplysninger ) Dampskibes S/S Norge - For... -
Google Translate
ForumindlægHej allesammen, Jeg vil lige skrive til jer angående om Google Translate. Jeg ser mange af mine klassekammerater som benytter progammet til at oversætte sætninger de har skrevet fra dansk til tysk. Jeg har også søgt på internettet, på engelsk om "Is German in Google Translate accurate?&quo... -
HASTER!
ForumindlægHej, jeg hedder Linette og går på mit sidste år på HF i Odense. Jeg trænger virkelig til en hjælpende hånd med min store opgave! (SSO) Mit emne er Katolicisme, og underpunkterne er; prævention og ægteskab. Generelt katolikkers syn på sex. Jeg har lånt en del bøger og printet nogen tekster ud, som... -
Hjælp til problemformulering
ForumindlægHej Jeg mangler desperat hjælp til min problemformulering i DIO opgaven der skrives i 2.g. Har søgt rundt på nettet, og spurgt min lære, uden held. Jeg har valgt kun at skrive i samtidshistorie. Mit emne er Kvindebevægelsen. De underemner jeg vil skrive om er: - Kvindebevægelsen - Hvor... -
Casper Erik: 7/11
ForumindlægHej. Jeg har fået nogle spørgsmål til teksten 7/11, som er skrevet af Casper Erik. Er der nogle som kan hjælpe mig med at besvare disse spørsmål. Tak på forhånd :-) 1. Besjæling og apostrofe er to centrale lyriske virkemidler. 2. Hvordan og på hvilke områder anvender Casper Erik disse virk... -
Citater - arbejdsmåde
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive en stor opgave, hvor et af fagene er samf. Jeg har nogle citater, men er ikke sikker på hvordan jeg skal "arbejde med dem" ? Altså skal jeg kommenterer dem, eller gengive hvad de betyder? F.eks. "Dansk Folkeparti ønsker at bevare fødevarerne tæt på deres... -
Bevis: længde af projektion
ForumindlægJeg skal bevise en sætning, omkring længden af projektionen, er der nogen der kan hjælpe mig? OPG: http://img122.imageshack.us/img122/6108/scanmatfu6.jpg Det er opg 16.13 og man skal altså bevise sætning 16.12 på anden side (s.87) det der står op den første side er beviset til projektionsforml... -
Vo2 Max
ForumindlægHey folks. Skal lave en idræts aflevering, og der er et spørgsmål der hedder "Hvad er forskellen mellem vo2 max, og kondital?" Hjælp for satan da! -
Hvilken vej synes i man skal vælge
ForumindlægJeg er i gang på en Produktionsskole og skal videre med at arbejde i en butik efter sommerferien, men mit problem er at jeg gerne vil starte først på avu undervisning derefter HF undervisning. Men jeg ved bare ikke hvilken vej jeg skal vælge om det skal være Fjernundervisning eller AVU Enkeltfag ... -
Forfattersynsvinkel.
ForumindlægHej alle (: Jeg skal skrive en stil, hvor jeg skal vælge forfatterens synsvinkel. Men har glemt hvad de forskellige er. Så hvis der var nogen der ville skrive de forskellige synsvinkler, ville det være deeejligt. - På forhånd tak (: -
Opbygning af celler
ForumindlægHej Jeg har fået til opgave at forklare hvad der er vigtigt for opbygning af celler, men jeg er fuldstændig blank.. :-) -
Skalarproduktet af 2 vektorer.
ForumindlægUden hjælpemidler Hejsa. Jeg er blevet præsenteret for to opgaver her til aften og efter at have prøvet i flere timer uden løsning, så kunne jeg godt bruge lidt hjælp. Vektor A1 hedder (t-9,5) B1 (2,3*t) Jeg skal finde værdien for t, så vektorene er ortogonale. indtil videre er jeg nået sål... -
ligninger med to ukendte
ForumindlægHej, jeg har problemer med denne her opgave. Summen af et tal X og det dobbelte af et andet y er 35. Forskellen mellem y og det dobbelte af X er 15. a. Skriv de to udsagn som ligninger b. Løs ligningssystemet og find tallene. Håber i kan hjælpe :) -
Kubiktal n
ForumindlægHvad er det mindste positive heltal n, som opfylder at 180 * n er et kubiktal? Hvordan finder jeg tallet? -
Erfaring med ABC-gruppen eller C.L. Seifert?
ForumindlægHej derude! Nu sidder vi i elevrådet og skal beslutte hvilket firma vi vil arbejde med, når vi skal have studenterhuer. ABC-gruppen tilbyder huer af rigtig god kvalitet, mens C.L. Seifert tilbyder sikkerhed i leveringen. Er der nogen der har erfaring med nogen af de to? Vores problem er neml... -
Division med decimal i nævner
ForumindlægJeg sidder lidt og kæmper med devision med decimal i nævneren? Ved godt man ganger med 10 for at få det "lige" med begge tal. Men nogle gange er det jo høje tal, er der en fidus måske? Fx ved dette: 212 / 7,8 Skal helst bruge lidt hjælp med mellemregninger sådan jeg ved hv... -
den komplekse eksponentialfunktion
ForumindlægOpfylder den vigtige regneregel for reelle potenser e^z * e^w = e^(z+w) Eller e^(z1 + z2+z3...zn) = e^z1 * e^z2 .. * e^zn og dersom z1 = z2 .. .= zn er (e^z*n) = (e^z)^n. Men det er vel kun når n er et naturligt tal, hvad med hvis n er et rationalt tal? -
Rettelse åh pls haster
ForumindlægHåber virkelig at nogle kan rette det nedenstående tekst (komma fejl, stave fejl osv).. Ps. det nedenstående skal være en resume, er det for kort ? eller fint nok? Romanen handler om en britisk kvinde, som hedder Alice Loudon. Alice arbejder på et web-bureau i London. Hendes karriere kører, hun h... -
Spørgsmål jeg ikke forstår!
ForumindlægHvad betyder denne sætning: Hvad var grundtrækkende i katolicismen Skal man bare skrive hvordan katolicismen var i 1400-1500 tallet?
